Capitolul 3

8 3 0
                                    

Intram in casa si aprindem lumina... wow...era curata...si superba...arata atat de...nu stiu, era ca si cum cineva ( feminina, cu gusturi) locuia acolo. Era o casa tipic pentru o fata/ femeie...amenajata elegant, cu mult rosu si alb si culori calde ....si o atmosfera calduroasa...observ ca mai erau si alte camere, insa nu vroiam sa le inspectez chiar acum...

-Fetelor, e imposibil ca nimeni sa nu locuiasca aici. E atat de curat...si asta nu pare a fi o casa abandonata...mai degraba un loc unde mi-as tine luna de miere :))...e bestial.

-Eh, asta e o alta surpriza, casa e a unei prietene...a zis sa facem curat cand plecam  atat. (Elena)

-Wow. Hai sa petrecem! Dar stai, unde dormim? :>

-Fiecare are dormitorul ei :-j...sunt curate, asternuturi noi, prosoape, pijama si tot ce va trebuie.

-Ok,dar nu ma pot schimba in pijama? Nu stiu pentru ce m-am pregatit atat! :)) relelor.

-:> Eh, lasa k mereu e bine sa fii frumoasa...niciodata nu stii ce te asteapta ...

-Asta a sunat bizar :))

-Da, stiu. Scuza-ma .

Dam muzica la maxim, mancam pizza si fetele incep sa desfaca bautura...In final am acceptat la rugamintea lor sa beau si eu...Ce se putea intampla?  Ne distram...

Lore se imbatase si noi eram pe jos de ras :))...era ceva ciudat cu bautura asta si de cate ori fumam parca radeam si mai tare si ma simteam cam ametita...dar uitasem de orice grija...asta era cea mai tare seara!

La un moment dat, cand ne imbatasem toate patru...si auzim ca bate cineva la usa.

-Auzi, stai. Nu deschide, daca ne vede cineva asa, ce impresie facem? ( Lore)

-Hai taci, sa vada toti ce rau ai ajuns :)) si se duce sa deschida ( Elena)

-Bai, pe bune cine e? (eu)

-Niste prieteni ma, ho, ce va agitati atata!  ( Iulia)

-Cum adica? Ce prieteni? Am crezut ca ramanem doar noi 4...

-Paaai...ne plictisisem de seara asta doar de fete...asa k am chemat si niste baieti. 

-Ma rog...nu e corect...suntem bete...hai acasa...

-Poti sa te culci daca vrei. Noi petrecem. 

-Hai, Andra....recunoaste...e mai bine cu baieti...ne mananca ei zilele dar tot cu ei ne distram bine de tot  ( Lore)

-Ok...

-Buna gagici! (baietii)

-Mda buna si voua :))

-Mama, da ce atmosfera!

Traind In TrecutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum