Capitolul 13

5 3 0
                                    

Atunci m-a strans tare in brate si a inceput sa ma sarute de multe ori si din ce in ce mai pasional...saruta foarte bine...dar ma simteam ca si cum il mai sarutasem si alta data asa...

Simteam ca vreau sa fiu numai cu el de atunci. Si sa nu-mi mai fie frica. Asa ca am trecut mai departe si....

-Rares,te iubesc.

-Si eu te iubesc. 

-Vreau sa fiu a ta.

Aceea a fost o noapte magica....pentru mine fusese exact asa cum mi-am dorit...chiar daca nu fusese prima data....dar Rares...era stresat....cred ca se gandea la Robert. Prima data si mie imi trecuse prin cap...Dar Rares fusese atat de dragastos si tandru....iar Robert fusese un maniac...un animal. Am preferat sa ma gandesc doar la frumusetea momentului....si speram sa fie cat mai multe momente de acest fel...chiar il iubeam pe Rares...

-Neatza, puisor! 

-Uuuu, iubi meu :X

-Asa mai merge...e mai bine decat sa ma trezesc in fotoliu ala...chiar ma gandeam sa ma apuc de renovare...

-Da, ar fi o idee buna..

-...

-Dar tu tot cu mine dormi.

-Da?:)

-In fiecare noapte...numai cu mine...o sa fiu numai a ta...si tu numai al meu.

-Da, scumpa mea. Te ador. Esti tot ce-mi doresc. Nu vei mai suferi niciodata, voi avea grija de tine mereu. Promit.

Zilele urmatoare au trecut rapid...trecuse chiar 1 an. In fiecare zi, eu si Rares faceam cate ceva...casa era renovata complet, el mai pleca din cand in cand sa se intalneasca cu ceilalti...si de fiecare data cand venea era abatut...

De fapt, in ultimul timp devenise din ce in ce mai abatut...nu inteleg ce-l apasa...

dar ii trecea repede si eram fericiti, ne iubeam si nimic nu mai conta.

Traind In TrecutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum