Incep sa plang in hohote....nenorocitul ala isi batuse joc de mine...nu aveam nicio vina...aveam o viata atat de frumoasa...si acum...priveste-ma aici, cu un strain.
-Asculta, linisteste-te, totul va fi bine. Promit. Iti jur. Simt ceva puternic pentru tine.
-Dar nu e corect! Esti fratele lui!
-Nu mai urla la mine....
-Ba da! Vreau sa plec. Daca imi vrei cu adevarat binele, lasa-ma sa plec de aici!
Tipam ca o isterica si ma zbateam plangand in bratele lui care ma blocasera sa nu ies pe usa.
-Andra! Nu poti pleca!
-DE CE NU?
-Pai DACA PLECI MORI!
Atunci m-am muiat. Am ramas vreo 2 minute nemiscata...il ascultam cum respira si plangeam.
-Cum sa mor, Rares? De ce?
-Elena si Iulia. Ele ti-au inscenat totul. Lucrau pentru fratele meu. El scoate fete la produs cu ajutorul lor. Tu ai fost o norocoasa... Sti ce s-a intamplat cu ele?
-Ce?
-Moarte! Amandoua! Pentru ca nu le-a iesit treaba cum a vrut Robert.
-Nu se poate....cad in genunchi si incep sa plang...SI LORE?
-Lore ... nu stiu...cred ca au violat-o toti...apoi cred ca a trecut in locul celor 2. Asta era planul...ele doua mureau pentru ca stiau prea multe. Apoi urmati voi 2 sa ii ajutati sa scoata fete la produs.
Nu imi venea sa cred...
-Trebuie sa o salvezi.
-Nu. Risc sa mor eu. Si apoi tu. Nimeni nu stie ca eu te-am salvat. Robert e inca suparat pe mine ca l-am impuscat. Toti te cred moarta. I-am spus ca eram beat si ca am vrut sa te fac iubita mea...si p urma cand am vazut ca el....
-Asaaaa...
-....mi-a fost ciuda si te-am omorat direct. Si pe el l-am impuscat de nervi.
-Deci tu inca umbli cu ei?
-Da.