פרק 2

8.8K 288 74
                                    

נקודת מבט טיילר:

"טיילר קומי כבר! למה כל בוקר אני צריכה להעיר אותך? תקומי לבד!" אמא צעקה עליי ויצאה מהחדר.

איזה כיף לקום ככה. כל בוקר. ממש תענוג.

"אני בחיים לא אבין אותה." אמרתי מתקדמת לעבר המקלחת עושה את אירגוני הבוקר שלי ועושה עם שערי זנב סוס, מתלבשת, מתבשמת ויורדת למטה.

"בוקר טוב, אליסיה." אמרתי לעוזרת בית שלנו שנכנסתי למטבח והתיישבתי שממולי צלחת ענקית של פנקייקים.

אחרי שחיסלתי את כל הפנקייקים יצאתי מהבית ובחוץ חיכה לי הנהג המשפחתי שלנו, הארולד.

"מה שלומך, נסיכה?" שאל אותי הארולד במבטא  האמריקאי שלו, אני בריטית, תאמינו לי שהמבטא מאוד מוזר.

"הכל בסדר." אמרתי עם חיוך, הוא אדם מאוד נחמד והוא כמו אבא שני שלי.

"הגענו נסיכה, שיהיה לך יום מוצלח." הארולד אמר לאחר שהגענו, שמתי את תיקי על כתפי והבאתי לו נשיקה קטנה בלחי ויצאתי.

"ביי הארולד!" צעקתי בזמן שהוא התחיל להתרחק קצת.

נכנסתי דרך השער והשומר חייך אלי ואני החזרתי לו חיוך בחזרה, ראיתי את כל הילדים בקבוצות או בזוגות, חבל שאני תמיד לבד.

נכנסתי לכיתה שהייתה ריקה ישבתי בשורה האחרונה כמו תמיד והוצאתי את המחברת ציורים שלי והקלמר והתחלתי לצייר.

אחרי ארבע דקות בערך נכנסו כמה ילדים לכיתה והתקדמו לעברי, הרמתי את מבטי וראיתי את חמשת הנערים שתמיד מציקים לי.

"מה קורה גברת בלרינה?" ג'ייסון ראש החבורה אמר בטון המזלזל.

לא עניתי, אני אף פעם לא עונה לו.

"הבלרינה לא עונה? חבל מאוד." אמר ג'ייסון וכל החברים שלו צחקו.

ואז אחד הבנים הרים את התיק שלי ושפך את כל התכולה שלו על הרצפה.

"אופס." הנער ששפך לי את כל התכולה של התיק אמר בציניות.

ואז היה צלצול.

איזה טיימינג.

כל הילדים נכנסו לכיתה והתחילו לצחוק, אני באמת לא מבינה, זה קורה כל בוקר, זה עד כדי כך מצחיק אותם שהם צוחקים על זה כל בוקר?

המורה גם נכנסה, גם היא רגילה לזה.

היא פיזרה את ההמולה ועזרה לי לאסוף את הציוד שלי וכרגיל הודתי לה בשקט והיא החזירה לי חיוך קטן.

כל המורים נחמדים אליי כי הם יודעים כמה מתעללים בי וגם בגלל הציונים הנהדרים שלי.

~~~~~~~~~~~

היום עבר והוא היה רגיל, מיהרתי לסטודיו שהוא שתי דקות מהבית ספר שלי.

הדבר שאני הכי אוהבת בחיים שלי זה הסטודיו.

אני מרגישה כל כך חופשית וממש כיף לי שם למרות שגם שם לא מדברים איתי כל כך.

החלפתי מהר לבגדי הבלט שלי והלכתי לשיעור.

"היום נעבוד על המופע שייערך בפריז, הבנות ששלא במופע יעבדו עם מישל על ריקוד חדש." אנסטסיה אמרה .

אני כל כך מתרגשת מהמופע הזה! אני פשוט לא יכולה לחכות!

פרק שנייייייי!!!!
מקווה שאהבתן♡
תהנו♡

𝚁𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝙼𝚎Where stories live. Discover now