"Sanırım adını öğrenemeyeceğim."diyip kıkırdadı.Kuanlin durumun farkına varıp kendine geldi.Çok utanmıştı,kim bilir ne kadar süredir ona bakıyordu.
"B-ben üzgünüm...şey,adım Lai Kuanlin."dedi utanarak.Karşısındaki her ne kadar bitkin gözüksede çok güler yüzlüydü.Kuanlin'i de etkileyen bu olmuştu.
"Tanıştığıma memnun oldum Kuanlin.İyi anlaşacağımızı hissediyorum."dedi kısa olan. Kuanlin'de öyle olmasını umuyordu.
-
"Masa 3'ün siparişini aldın mı?"Diye seslendi Kuanlin'e büyük olan.
"Alıyorum hemen" Masa 3'ün siparişinide alıp mutfağa söyledi.Artık bacakları dayanamıyordu. Sabahtan beri ayaktaydı fakat Jihoon gayet normaldi. Sanki alışıkmış gibi.
"Sipariş hazır!"sesini duyunca irkildi Kuanlin.
Tabakları alıp Masa 3'e götürdü.
Kahveleri götürürken elleri titriyordu.Gene terlemeye başlamıştı.
Jihoon hemen Kuanlin'in yanına koşup elindeki kahve fincanlarını aldı."Sencede ilk seferde 2 bardağı taşımak iyi bir fikir mi?hemde ellerin bu kadar titrerken." Beceremeyince Kuanlin'in yüzü düşmüştü. "Üzülme alışacaksın." kahveleri masaya götürdü ve müşterilere afiyet olsun demeyide ihmal etmedi. O gerçekten iyiydi bu işte.
Jihoon masadaki tabakları topladıktan sonra Kuanlin'e döndü. Gerçekten yorulmuşa benziyordu.Alışık olmadığı belliydi. Oysaki Jihoon kendisini bildi bileli bu işleri yapıyordu.
Saate baktı ve kapanma saatinin yaklaştığını fark etti.
Camdaki 'açık' yazısını çevirip 'kapalı' yapmıştı.
Bunu gören Kuanlin dizlerinin üstüne çöküp ellerini yukarı kaldırdı."Sonunda!"diye bağırdı.Jihoon onun bu haline güldü.
"Seni üzmek istemem fakat daha temizlik yapmamız gerek."
"Ciddi olamazsın..."diyerek ağlamaklı bir surat yaptı.Jihoon'un yüzü biraz asılmıştı.İlk gününden bu kadar yorulmasına izin vermemeliydi.En azından böyle düşünüyordu.
"İstersen git,ben halledebilirim."diye öneride bulundu. Kuanlin bunu çok isterdi fakat onunda en az kendisi kadar yorulduğunu biliyordu,hatta daha fazla...
"Gerek yok hemen hallederiz" ayağa kalktı ve etrafına bakınıp temizlik malzemelerini aradı.
"Hadi ama daha ilk günün.Hem sen okula gidiyorsun değil mi? Evine gidip ders çalış."dedi ısrar ederek. Kuanlin'i zorluyordu ama o yardım etmek istiyordu.
"Seninde ders çalışman gerekmiyor mu?"diye ekledi o da ısrar ederek.
"Şey,ben okulu bıraktım.Ayrıca okuyor olsaydım bile mezun olalı 2 yıl olmuş olacaktı"
"Ah,anladım.O zaman sana Hyung demem gerekecek." Jihoon gülümsedi bunu demesine.
"Nasıl istersen.Hadi bakalım şimdi eve git." ısrar etmeye devam ediyordu.Kuanlin sözünün geçmeyeceğini anlayıp pes etti.
"Pekala fakat bir dahakine ben yapacağım,böylece ödeşmiş olacağız." diye şart koydu.Ancak böyle içi rahat ederdi.
"Tamam tamam" sadece onu geçiştirmek için kabul etmişti.
Kuanlin önlüğünü çıkartıp tezgahın altına yerleştirdi ve Jihoon'a veda edip kafeden çıktı.
Annesinin yanına gitmek için sabırsızlanıyordu.
Hızlı adımlarla eve yürüdü.Aslında arabası vardı fakat yürümeyi seviyordu.
Tabi bu yorgun haliyle yürümek ölüm gibiydi.
Tek istediği eve gidip uyumaktı.
Adımlarını daha da hızlandırdı ve sonunda eve vardı.Eve girip ilk iş annesinin yanına gitti.
Yine yatakta yatıyordu ama daha iyi görünüyordu."Anne,nasıl hissediyorsun?ben harika-yani yorgunum-ama harikayım." Heyecanlı bir şekilde konuştu. Annesini görünce adeta enerjisi yerine gelmişti.
"Seni böyle göreceğimi hiç düşünmezdim."dedi ve küçük bir kahkaha patlattı.
"Birde orda çok iyi biriyle tanıştım.Çok tatlı biriyle..."
•~•~•
Kuanlin gittikten sonra eline bir bez aldı ve bütün masaları tek tek sildi. Ardından yerleride sildi. Elini çabuk tutup eve gitmek istiyordu.
İki kişi yapsalardı daha çabuk biterdi ama Jihoon'un iyi kalbi buna izin vermemişti .
Daha ilk günüydü sonuçta.Bir de öylesine yakışıklı birini yerleri silerken hayal edemiyordu.Bu düşünceyle gülümsedi Jihoon.
Bütün işleri bitince hala içeride olan çalışanlara iyi akşamlar dileyip kafeden çıktı.
Otobüse bindi ve boş yerlerden birine oturdu.
Kafasını cama yaslayıp gözlerini kapattı.
Aklında tek bir düşünce vardı;
Temizlik yapan Kuanlin.Bölümler kısa mı sizce uzatmamı ister misiniz?
Birde haftada 1 bölüm mü yoksa 2 bölüm mü yayınlamalıyım karar veremedim mdkdknj