⊱After 9⊰

370 45 2
                                    

Všechny oči padly na mě a očekávaly mou odpověď. Sledovala mě napůl rozzlobená a napůl smutná paní Park, překvapení hyungové a nečitelný pohled otce. A mě se to rozhodně nelíbilo. Proč mám jako jediný doprovod? Tolik otázek bez odpovědi a nakonec obálka, která ležela na stole bez porušení. Tedy do té míry, jak ji tam zanechal. Tak moc mě zajímalo, co se v ní píše.

„Nechtěl bys nám tedy ještě něco říct?" ne, v žádným případě. Sledovali mě a čekali. Na co vlastně? Až jim řeknu, kam se Jimin poděl? To sotva. Bylo toho na mě moc. Úzkost a slova. Teplota byla nízká, ale mně bylo horko. Všude bylo ticho, ale mě bolela hlava jako v naprostém hluku. Vzduch byl čistý a já sotva popadal dech. V krku jsem měl sucho a vše na mě dopadalo.

„Chci domů..." šeptal jsem tiše, když mé oči zvlhly a po tváři mi tak následně tekly teplé slzy. Rukama jsem objal vlastní tělo v návalu třesu, který mě popadl. Vše to dolehlo, ten šok. Otec sliboval, že za chvíli pojedeme. Ale já chtěl hned.

„Já ho miloval..." kolébal jsem se z jedné na druhou stranu a možná působil jako blázen. Cítil jsem dotek na stehnech, jak si ke mně kleká otec a s vráskou mezi obočím se ptá, co se děje. A já mu záporně kroutím hlavou. Nechci mluvit, nechci tu být. Chci domů. Pouze a jenom domů.

„Jeongguku, co se onu noc stalo?" hlas policisty byl pevný a dunivý. V mé hlavě hrál orchestr, který nehodlal přestat. Proč se ptá, když se zdá, že už to dávno ví?

„Já nevím, nevím co se stalo," lhal jsem „S Jiminem jsme se rozloučili a on odešel domů..." jen samé lži.

„Proč nepřespal u tebe?"

„Chtěl domů, stejně jako nyní já."

Mračil se. Mé odpovědi se mu nelíbily natolik jako mně. Opatrně jsem vstal, abych s tichým omlouvám se došel ke dveřím, ale než jsem stačil sáhnout na kliku mě vyrušil hlas.

„Jeongguku, dávám ti poslední možnost tady všem říct co se oné noci stalo, " povzdechl jsem si, ale mlčel. „Nebo to budu nucen říct sám. To bys chtěl?"

„Nebyla to má vina..." jako dítě jsem upadl k zemi a brečel. Cítil jsem ten dotek, jak se mě snaží uklidnit, ale já to nedával. Kopal jsem, křičel a to jen proto, aby neznali pravdu. Té jsem se však nevyhnul ani v otcově sevření. Musela na povrch jako ta největší špína.

„Dnes ráno jsme obdrželi telefonát o tom, že nalezli chlapce," kolébal jsem se ze strany a stranu. Na jazyku měl slova písně, ale bylo brzy, abych je křičel. Bylo pozdě si uvědomit svou chybu. „Podle dokladů se jednalo o vašeho syna, paní Park,"

Očekávali snad, že se ztratil a seděl jen tak někde v parku? Čekal snad na to, aby ho našli a on se vrátil domů? Spletli se. Všichni se nehorázně spletli. Jejich pitomá naděje se spletla.

„Upřímnou soustrast."

Takže pod rouškou noci zavraždím lásku.

„Zabil jsem svou lásku..." zašeptal jsem tiše.

𝘾𝘰𝘮𝘦 𝘽𝘢𝘤𝘬, 𝙃𝘺𝘶𝘯𝘨 [𝙹𝙸𝙺𝙾𝙾𝙺] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat