***VAROVANIE: VULGARIZMY***
Od nervozity som si rozkusala celú spodnú peru. Malé ranky na pere ma štípali. Bola som taká nervózna, že som už ani nevedela racionálne rozmýšľať. Jasne som si uvedomovala, čo sa stane, ak neprídeme do Benátok načas. Smrť. Bezprostredná smrť. A toto bude nasledovať po každej prežitej úlohe. Riziko smrti. Nevyhnutné riziko. A viem, že toto je ešte len tá najľahšia úloha a najmenej časovo náročná úloha. Ďalšie budú už iba horšie a horšie.
Harry ešte pridal na rýchlosti. Pevne v ľavej ruke zvieral volant. Pravú mal položenú na riadiacej páke. Oči upieral na cestu. V celku som rada, že som práve s ním. Mení síce stále svoje nálady. Je aj agresívny. A používa slovíčka, ktoré mi vadia. Ale som rada. Viem, že on nám pomôže. On nás dovedie na miesto. Verím, že my dvaja to spolu zvládneme.
Zrazu môj sluch zachytil pípanie mobilu. Pravdepodobne SMS-ka.
„To je tvoje Harry?“ Opýtala som sa vidiac, že drží v ruke svoj mobil.
„Nie. Moje to nie je.“
Bude to asi moje. Začala som pátrať po svojom mobile. V prednom vrecku nie je ani v zadnom. Tak kde je do pekla? Ešte som otvorila ten boxík, čo má spolujazdec miesto volantu.... Tu je!
Rozsvietila som obrazovku a tam svietilo: 1 nová správa. Ťukala som na Otvoriť.
Od Rick:
No čo sestrička ešte žiješ? :D
Okamžite som mu odpovedala na jeho správu.
Od Melissa:
Neuťahuj si Richard. Je to vážna vec. A ešte nedávno si bol zmlátený od môjho Harryho. Takže to ja som tá ktorá by sa mala pýtať, či ešte žiješ. ;) Ale ako vidím ešte žiješ.
Od Rick:
Tak po prvé .. nevolaj ma Richard! Vieš, že to neznášam. A po druhé .. od kedy, je Harry tvoj? -___-
Od Melissa:
Fajn, fajn. Tak teda Rick. Ja som napísala, že je môj? No vieš ako to....nemyslela som to tak, že je môj. Ale, ale...nooo, že ako on je moja dvojica. Chápeš, nie?
Preboha, čo si on myslí. Harry nie je môj. Jasné, že nie. Bože...aké absurdné.
Od Rick:
Ale notáák. Poznám ťa Mel. Páči sa ti, priznaj to! Ja viem, že sa ti páči. A neopováž sa mi klamať! Pamätaj ako som ťa ochraňoval vždy v škole. :*
A čo je zas toto?
Od Melissa:
Dobre priznávam. Áno páči sa mi. A čo? A čo teraz? Ale to je všetko. Nič viac. A prosím nevyťahuj školu. Vieš, že tie časy boli pre mňa ťažké. :(
Od Rick:
Vedel som to! Ja som to vedel! A prepáč za tú školu. :/
YOU ARE READING
Stay Alive // h.s.
FanfictionV tomto živote platí iba jedno pravidlo: "DÔJDETE NAČAS DO CIEĽA SO SPLNENOU ÚLOHOU, STE ŽIVÍ. NEDÔJDETE, STE OKAMŽITE MŔTVI." Copyright © Kirsten_44 Trailer Copyright © grxxnnight Fanfiction #3 Teenfiction #3