Onunla kahvaltılık yapmak neden bilemez bir sebepten güzeldi.Ondan ayrılmak istemiyordum ve babamın yanına gidip açıklama yapmakta.O sanki benim kankamış gibiydi ama sabah uyurken göğüskafesimin sol kısmı sanki onu kanka gibi görmemişti.Ama ben erkeklerden ve sevgili olmaktan dün vazgeçmişim bu yaşadığım olayları anlatmam gerekti Eun mi'ye."Jungkook bir konuşma yapim geliyorum"diyip ayaklandım o da sadece gülümsedi.Koridora çıktım ve kankamı aradım.
Yn:Lütfen aç....aç aç
Eun Mi:Efendim ne oldu
Yn:Eun Mi sana çok önemli şeyler anlatmam gerek içimi dökecek birisi arıyorum bu arada ben şu an dün akşam tanıştığım bir adamın evindeyim.
Eunmi:Anlamadım ne
Yn:Bildiğin
Eunmi:Kızım otelin konumunu atıyorum geliyorsun dışarda konuşulmaz bu konu
Yn:Gelirim bi kaç saate diyip telefonu kapattım.Tanrım...neden ayrılmak istemiyordum acaba nasıl biriydi,ne okuyordu?,nelerden hoşlanırdı?Bunları öğrenecektim çünkü onu bir daha görememek vardı ipin ucunda.
Yn:Jungkoook geldim
Jk:Hoşgeldim
Yn:Jungkook...(biraz duraksadım) seni bir daha görücek miyim?
Jk:Bilmem belki Birgün yine karşılaşırız
Yn:senden bir şey rica Etsem
Jk:Tabi buyur
Yn:Birgün görüşüp birbirimizi tanıyalım en yakın arkadaşım başka bir şehirde sevgilim zaten ona sevgilim bile demek istemiyorum o herif beni...neyse kısaca içimi dökecek ve sığınıcak birisi arıyorum bu sen olmana gerek yok sadece seni sevdim arkadaş anlamında naziksin,hoşsun belki Birgün bir kafede buluşuruz ha ne dersin?
Bunu söylediğime inanamıyorum ben pat diye söyleyemezdim ama o an aklımı değil o organı dinledim.Ve çokta iyi yaptım,cevabını merakla bekliyordum.
Jk:Yn kim bilir olabilir belki birgün.Y/N Aslında bende öyle popüler biri değilim sadece birkaç gerçek dostum var bide işte adımı bile bilmeyen hoşlandığım kız...
Yn:Oooo jungkook shi kız şanslıymış
Evet ve Harika bir dönüm noktası.Salağım ben salak.Onun yanında Dongsuku unutmuştum çünkü yüzü huzur vericiydi
Yn:Yani öyle değil iyi kalplilik anlamında sen Yani yakışıklısın yani bilmem kız güzel hissederdi.
İyice sıyırmış bir şekilde konuşuyordum iç sesim dış sesimle birleşmiş beni dövüyorlardı.Toparlamam gerekti.
Yn:Jungkook kısaca yani.Gülmüştü jungkook.
Jk:Yn bana açıklama yapmana gerek yok ben bakışlarından insanları anlayabiliyorum.İçgüdü diyelim veya hisler.
Yn:Valla biraz daha devam etseydim kötü şeyler olacaktı.Yine gülmüştü
Gülüşü güzeldi ya,o beyaz dişlerini göstere göstere gülüyordu. Gülüşünü sevmiştim.O beni bence umursamıyordu ama neyse
Jk:Yn kahve yapi mi kahvelerimi severler
Yn:Oluur
Fırsat ayağıma gelmişti.Ne fırsatı mı?Biraz daha vakit geçirmek...Kim olduğunu sorucaktım.Bahçede içmeyi teklif etmişti kahvemizi.Ben bahçeye geçtim.Bahçesi ağaçlar ve çiçeklerle doluydu.Hepsi çok güzel kokuyordu.Ben biraz sinirimi atim diye ayakkabılarımı çıkarmıştım toprak iyi gelicekti.Jungkook'un kıyafetleri bana bol ve büyük gelsede güzeldi.Usul usul toprakta yürümeye başlamıştım o sırada gözlerimi kapamış sadece huzur arıyordum...azıcık huzur.Gözlerimi kapamış tam moda giriyordum ki bir el hissettim omzumda.
Jk:Geldim
Kahvelerimizi alıp bağdaş kurup oturduk.
Yn:Bana kendinden bahsetsene mesela hangi fakültedesin,o hoşlandığın kız kim,hayatın nasıl anlat İşte
Jk:Normal bir hayatım var.Babam zengin bir doktor ve bana bu evi aldı bence çok büyük bu ev.Evimde en sevdiğim kısım çiçeklerim onları çok seviyorum.Küçükken sevdiğim kız menekşeleri çom severdi tabi o zaman beş yaşındaydım.
Utanarak saçlarını biraz karıştırmıştı.
Yn:Bende menekşleri çok severim küçüklüğümden beri.
Jk:Neyse devam edim...ayağa kalkmış ve dolanmaya başlamıştı
Jk:Hukuk okuyorum şu an hedefim savcı olmak veya hukuk dalında birşeyler.
Yn:Aaaa sen şaka yapıyorsun bu kadar benzemez bende sınavda eğer güzel bir puan kazanırsam hukuk yazıcam.
Jk:Öyle İşte bide (utanmıştı) o kız var okulda iki üç kere konuştuk kız çok güzel ama bilmem galiba geçici bir hoşlantı.
Yn:Anladım ben Dong sun'a öyle değildim ben ona bağlanmıştım ben onu sevmiştim
Lanet olsun yine gözlerim dolmuştu.Hafif hafif usul usul ağlamaya başladım
Jk:Ağlama...lütfen
Yn:(Hıçkırmaya başlamıştım)Am-ama ben onu istiyordum gelecek hayallerimi bile onunla kurmuştum.Aklım beynim hep onunlaydı".iyice kötü olmuştum.Jungkook o kemikli ellerini saçlarımda gezdirmeye başlamıştı sanki nasıl rahatlayacağımı biliyordu.
Jk:Yn şimdi gözlerini kapa.dediğini yaptım
"Ve huzur bulduğun kişi ile sahildesin...elini tutuyor Ve gülümsüyor sende ona.Herşeyi unutmuş Ve sadece o ve sen varsın aklın tamamen boş" yapmıştım ama sevdiğim kişi yoktu.Ama bu iyi gelmişti saçlarıma dokunması karnımdaki kelebekleri harakete geçirmişti.O an birisini elini tutmak istemiştim o kişi kim olursa olsun.Nazik bir şekilde elini kavradım fark etmemişti ama kafam göğüsünün üstündeydi o durum pekte kötü değildi benim için.Ağlamam kesilmişti.Yavaşça ona bakmak için kafamı kaldığımda gözünden birkaç damla yaş aktığını gördüm.O an anlamıştım geçmişte kötü şeyler yaşamıştı.Hiç bozuntuya vermedim."Jungkook beni evine konuk ettiğin için teşekkür ederim".O ise sadece gülümsemekle yetindi.Numarasını kayıt etmiştim çoktan onunla kesinlikle birgün buluşucaktım.Hala göğüsündeydim sanki ordan kalksam koşarak gidecekmiş gibi geliyordu.Biraz daha kaldım...biraz daha...ve biraz daha...Yaklaşık yarım saattir göğüsünde uyuyakalmakla uyumak arasındaki ince çizgideydim.Ve bölüm 3 biraz az olabilir ama hemen atmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNSTANT (anlık) Jeon Jungkook
ChickLitHer şeyini sevdiğim kişi beni bırakıp gitti tam o anda çıktın karşıma ___________________________________ -Tamamlandı