İlk başta yapmam gereken eski kutularımı boşaltmak olucaktı.Dolabımın yukarısında kendimi bile kayıp edeceğim o yerden üç kutu buldum ve çıkardım.
Birincisinde ilkokul ve ortaokulda ki karnelerim vardı.Birde arkadaşlarımın yıl sonu yazdıkları Notlar.
İkincisinde defterlerim vardı.Lise birden kalmalar.Eski arkadaşlarımın bana yazdıkları notlara baktım ve dedim ki "keşke gerçek dostlar olsaydınız da bu yazıların hakkını verseydiniz"Ama yinede bunları okurken hafif bir tebessüm etmemiş değilim.
Üçüncüde ise...HAH İŞTE BULDUM!!Birbirimize yaptığımız resimler vardı kutunun içinde.Benim onun için yaptığım ve onun benim için getirdiği çiçeklerle doluydu kutu.O kutuyu hafif gözyaşlı bazen 32 diş gülümseyerek inceledim.Resimleri ve eşyalarımıza bakmak yarım saati buldu.Anılarım depreşti.Kutunun en altında gizli bir bölme vardı.İçinde ne vardı ki koymuş olabilirim.Bu arada bu kutuyu yedi yaşındayken okulun ilk günü yapmıştım.Niye söylediğimi bilmiyorum sadece söylemek istedim.
O bölmeyi yavaşça tırnaklarımla kazıyarak açtım ve açtığı an sanki parladı gözlerim.İsmini bile hatırlamadığım ama anılarımızın bir hazine olduğu çocukla olan fotoğrafım vardı.İkimizde bizim eski evimizin önünde oturmuş birbirimize bakarken bir fotoğraf bulmuştum.Eskilikten bazı yerleri kıvrılmış ve rengi solmuştu ama hala mükemmeldi.Gözlerim dolu o fotoğrafı görünce yine duygusallığa bağladım of off
Jungkook'un bahsettiği fotoğraf bu muydu?Ben ne olur ne olmaz bunu yanımda götürim.Neyse bugün full ders çalışıcam.
~~~~~~~~~~~~
Akşama kadar ders çalıştım.Telefonumu tamamen kapadığım için gün içinde arayanlar bana ulaşamadı.Test çözmekten kopmuş ellerimi ve uyuşuk bedenimi yatağa bıraktım.Her milimin uyuşmuştu.Yatağa kenetlenmiş gibiydim.Komidinde duran telefonuma adeta survivorda oynayan nihal candan edasıyla uzanmaya çalıştım.Tabi yataktan düşme tehlikesiyle.Telefonumu açtığımda Eun Mi'den bir milyon , ve Jungkook'tan da bir arama vardı.Eun Mi'nin mesajlarını doğal karşıladım ama Jungkook'un araması normal gelmedi.Eun Mi'nin mesajlarını umarsamadım çünkü bizim aramızdaki günlük konuşma rutini gibi birşeydi bu.O yüzden arama sekmesinden Jungkook'a tıkladım.Birkaç çalışdan sonra açtı."Merhaba Yn , rahatsız ettiğim için özür dilerim"
Bir an sesini duyunca ne diyeceğimi şaşırdım.Akışına bırakıcam.
"Ne özrü Jungkook'cum önemli değil"
- [ ] NE JUNGKOOKCUM MU?!Yn yine içinden gıybetçi mahalle teyzesini çıktı.Jungkook bence şu an cevap vermemekte haklı.Kibar kızdan ne çıktı diyor içinden.Birkaç saniyelik sessizlikten sonra kendimi toparlayıp konuşmaya tekrar başladım."Yani demek istediğim gün boyunca full ders çalıştım şimdi işim bitti şuan müsaitim"kıvırmıştım.
- [ ] "Şey diyecektim...yarın istersen kafe yerine akşam yemek yemeye gidelim veya sen bana gel yemek marifetimi gösteririm"kıkırdamıştı.
- [ ] "Hm tamam o zaman yemek nasıl yapıyorsun merak ettim"
- [ ] Yn yine bi bok arıyordu buldu gol oldu.
"Yn bu arada fotoğrafı buldun mu?"
"Evet!!"
"Tamam Peki o zaman yarın görüşürüz"
Hala "Jungkook'cum" dediğim için kendi kendime gülüyordum ki babam içeri girdi.
Babam:Kızım uzun zamandır karşılıklı konuşmuyoruz.
Yn:Evet babacım gel koltuğa oturalım ben bize bir kahve yapim.
Baba:Olur kızım
.................
Yn:Kahveler hazır
Baba:Eeee kızım nasılsın? Sınavın yaklaşıyor . Nasıl gidiyo.
Yn:Baba derslerim iyi yani normal gidiyo.
Baba: Kızım Dongsun'la aranız nasıl?
Ve babam son noktayı koymuştu.Yine sinirlerim hopladı .
Yn:Baba ... biz ayrıldık.
Baba: Kızım noldu? Siz çok iyiydiniz.Ben o çocuğu seviyordum.
Yn: Baba lütfen onun hakkında konuşmayalım sinirlerim bozuluyor.
Baba: Kızım anlatmak istersen ben burdayım.
Teşekkürler baba diyip babama sarıldım.Aslında babama sormak istediğim bir soru vardı.Ama o duygusal anın içine edebilirdim.Fakat sorcam.
Yn:..Baba hatırlıyor musun geçen gece bana eve gelme demiştin ne oldu?
Baba: Aslında senle konuşmak istememin sebebi de buydu zaten.Seni çağırmama sebebim ...
Yn: Söyleyebilirsin babacım.
Baba: Kızım biliyorsun ki annenin vefatından sonra başka hiçbir kadına yaklaşmadım yıllarca.Ama şimdi biriyle tanıştım ve ciddi düşünüyorum.Umarım anlayışla karşılarsın.Dediği şeyi kavrayamiyordu beynim.Yeni bir eş mı?Annemin üzerine gül koklamasını o an kaldıramadım.Çok sinirlenmiştim.
Yn:Baba kendi kararın zaten bana önceden söylesen daha iyi olurdu ama.Herneyse ben odama gidiyorum.Beni rahatsız etme!Odama çıkıp sertçe kapıyı kapatıp yere oturdum.Hayattıma bir anda bu kadar kişinin girmesini kaldıramadım sanırım.Annemfen sonra başka bir kadını istemiyordum.Hem belki o da Dongsun gibi.Aish!
Diğer bölümde biraz action yapabilirim.Biraz action gerek fenksion yanlış yazdım neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNSTANT (anlık) Jeon Jungkook
ChickLitHer şeyini sevdiğim kişi beni bırakıp gitti tam o anda çıktın karşıma ___________________________________ -Tamamlandı