O gün akşama kadar bağırdık çağırdık.Arada benim psikolojim bozuldu ağladım sonra yine yastık savaşı.En yaratıcı kim sövücek yarışı.O beni rahatlatmıştı.Akşam olduğunda her şeyi unutmuş gibi hissettim her şey bitmişti unutmuştum İşte."Eun Mi iyi ki varsın!" Dedim yatakta debelenirken."Sende iyi ki varsın dünyanın en güzel söven kadını" buna çok gülmüştüm...kahkahalarla...O gün babamdan izin alıp ikimiz otelde kaldık.Sabaha kadar konuştuk arada bağırışmalar ve gece yarısı gelen diğer müşteriler.Bize susun diyip gidiyordu hepsi tabi bizim umurumuzdan mu?Hayııır.Çok eğlenmiştim.Ve anlamıştım ki ben gerçekten Eun Mi'yi çok özlemişim ve o bana iyi geliyor.
Eun Mi yarın sabah gidicekti.Onun uğraması gereken başka yerler varmış.Bende onu beklerken bir cafeye gidip test çözdüm.Derslerim iyiydi ya idare eder yani.Eun Mi işi bitince yanıma geldi biraz alışveriş yaptık sonra evlere dağıldık.Baya yorulmuştum bende duş alıp yatağa gittim hemen, biraz telefonla oyalandıktan sonra dün gece uyumadığım için yavaşça gözlerim kapandı.
Uyandığımda 4:00 dı saat.Tabi altıma uyursam akşam üstü bu saatte kalkmam normal uykum kaçmıştı zaten bende yüzümü yıkadım banyoda ve geri yatağıma zıpladım.Galerimde ki gereksiz insanları silicektim çünkü başka yapıcak bir şey yoktu.Fotoğraflarımıza tamamen baktım bazen hafif bir tebessüm ettim bazen direk ağlamaya pozisyonuna geçtim.Ama silemedim başaramadım.Gönlüm el vermedi.Sanki kapıyı çalıcak ve şakaydı diyecek gibi hissediyorum.
Artık tüm yatağım çikolata ve sümüklü peçetelerle dolduğu an anladım ki bitmişim.Sosyal Medyada dolaşmaya başladım.Canım çok sıkkındı yıkılmış gibiydim.Birde karşıma Dong sun ve o gerizekalı kız çıkınca iyice kötü oldum.Dongsun ile üzülünce gittiğimiz özel yerimize götürmüştü onu ve sarılarak fotoğraf koymuşlardı bunu görünce hemen engel attım ona ve sinirle telefonumu pufa fırlattım.Çünkü telefonuma kıyamam.Saat on bire gelmişti.Dağınık saçımla ve mutsuz yüzümle hain bir cadıya benziyordum.Çikolatalarımın çöpleri artık isyan ediyordu.Peçetelerim ağlıyordu.Hepsi çöpe sevdalı benden de nefret ediyordu.Kahvaltımı normal bir şekilde yaptım.Bu aralar depresyonda olduğum için sadece salam paketleri çöpü doldurmaya yetiyordu.Babamın horlama sesleri evde bir melodi gibi yayılıyordu.Neyse yine hayalperestliğe geçiş yapmışken Telefonum çalmaya başladı.İlk başda açmak istemedim çünkü moralim çok bozuktu.Artık telefon son çalışlarına gelince açmaya karar verdim.Ekrandaki ismi görünce bir anda havaya sıçradım.Arayan Jungkook'tu.İçimden bu niye aradı ya dedim.Küçükce öksürüp boğazımı temizledim.Sırtımı dikleştirip ciddi bir şekilde Telefonu açtım.
Jk:merhaba yn
Yn:Selam jk
Jk:Hani bulaşalım demiştin ya olur aslında
Yn:Aaaaa
Ne dicem?Ne cevap vericem?İç ses her zaman gelirsin gelsene?Duygular neredesiniz?Beynimde ki mahkeme dondu.
Yn:Olur buluşalım
Jk:O zaman bu akşam ***** restorantta uygun mu?
Yn:Pekala...uygun tabi ki.
Jk:Görüşürz
Deyip Telefonu kapattı.Ne giyicem?Dolabımda hiçbir şey yoktu.O restorantı biliyordum.Full sosyetik doluydu.Hala ne giyeceğime karar verememişken Eun Mi'yi aradım bugün gidicekti.
Yn:Eun Mi neredesin
Eun Mi:YN !!! LANET OLSUN YA
YN:ne oldu sakin
Eunmi:OF YA UÇAĞI KAÇIRDIM UYANAMADIM OFFFFF BU AKŞAM GİDİCEM.
Yn:Kankağğğğ
Eunmi:Söyle ne
Yn:Benim bugünlük stil danışmanım olur Muş'un?
Eunmi:Neyden bahsediyorsun?
Yn:Bugün akşam Jungkook ile yemeğe gidicez ve dolabımda gram giyicek şey yok
Eunmi:Hemen kanka.Boşver beni,seni baştan yaratıyoruz
Yn:Pekiiiii....
Eunmi'nin bu tavrı çok komik gelmişti.Bir sürü mağazanın olduğu bir caddede buluştuk ve bulduğumuz ilk mağazaya girdik.Etrafta pek bir şey yoktu bizde çıktık."Ne giymek istiyorsun Yn?"dedi Eunmi heyecanlı bir tavırla."Normal pantolon gömlek"dedim pek özenmeye gerek duymuyordum."Yn bugün bendesin sen susuyorsun" dedi bende şaşkınlıkla sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNSTANT (anlık) Jeon Jungkook
ЧиклитHer şeyini sevdiğim kişi beni bırakıp gitti tam o anda çıktın karşıma ___________________________________ -Tamamlandı