Sun Hi

339 15 10
                                    

Son sözü beni çok etkilemişti bu akşam gerçekten sarhoş olmak istiyorum.Çok garip olmuştum ama onu kırmicamtım.Bu gece onu dinlicek belkide ben içimi dökecektim bilmiyorum ama bu akşam saçmalamicam.
Jungkook bu rahatsız elbiseden kurtulmam için bana kendi gömleğinden vermişti zaten altına bir şey giymeme gerek yoktu elbise gibi duruyordu üstümde.Yavaşça küçük adımlarla bahçeye doğru yürümeye başladım aslında canım suya ayaklarımı uzatıp konuşmak istiyordu ama benim evim değildi sonuçta tedbirli olmalıydım.Jungkook elinde kocaman bir şişe ve iki kadehle geldi yanıma."Yn istersen havuz kenarına geçelim ayaklarımızı uzatırız hem rahatlamış oluruz"
Bu çocuk benim beynimi mi okuyor!Her istediğim şeyi şıp diye söylüyor.Aklıma okuyor ben anladım.Jungkook yanıma oturmuştu.Havuzun kenarı olduğu için popom biraz ıslanmıştı ama aldırış etmedim.Jungkook'ta aynı şekilde.İlk iki kadehi konuşmadan içtik.Daha birşey olmamıştı.Jungkook kendine üçüncüyü ve bir dikişte içti. Jungkook'un omzuna dokundum ve:
Yn:Jungkook...istersen anlata bilirsin ben sabırla dinlerim.
Jk:Peki anlattım o zaman.
"Sen o fotoğrafı bulunca sana bağırdım çünkü o gördüğün kız benim kalbimi çok yaktı."
"Bundan üç sene önce,yani lisedeyken çok popülerdim.Sınıfın nerdeyse tüm kızları benden hoşlanıyordu.Bilirin işte lise şeyleri.Neyse sonra bizim sınıfta erkeklerden zorbalık gören kızlardan hakaret yiyen bir kız vardı bu tarz kötü seyler görme nedeniyse yoksul bir aileden geldiği içindi burslu olmasa bizim okula gelemezdi.Her neyse ama kızı görsen narin bir çiçek gibi zarifti.Yumuşacık ipeksi dokunmaya kıyamadığım siyah saçları,yeşilinde kaybolduğum gözleri vardı.Ama kıza yaklaşamıyordum.İşte bizim gruba giremeyecekti işte beni aşağılayacaklardı o kızı sevdiğimi söylesem.Bu yüzden bende bizim grubun içinden neredeyse tüm sırlarımı bilen bir dostuma söyledim ama sadece ona.Woo jin çok duyarlıydı onu dost görme nedenlerimden biri oydu.Woo jin anlayışıyla karşılık vermişti ve 'yürü be oğlum demişti bana'.Ben yine birkaç hafta söylemedim,açılmadım yani ama artık dayanamıyordum.Her gördüğümde biraz daha yakınlaşıyordum ona.Ona kötü şeyler söyleyince insanlar kalbim parçalanıyordu.Bende en son bir gün yine bizim sınıfın tikileri bu kıza söverken gittim tuttum kızı kolundan dışarı çıkarttım.İşte dedim neden kendini ezdiriyorsun görmüyor Musun ben seni köpek gibi seviyorum hiç mi farkında değilsin falan.Sonra tabi utancımdan iki gün okula gitmedim o ayrı konu.Ben okula gittim kız yanıma geldi ve sarıldı ve koştu hiç unutmuyorum bana bir not bırakmıştı.Bu arada kızın ismi Sun hi.Neyse ben aldım mektubu tabi tüm sınıf benden bir açıklama bekliyordu.Ben o zaman umursamıştım.Mektubunda senin gibi birisini hayattım boyunca hiç tanımamıştım.Sen ilkimsin gibi şeyler yazıyordu ve teşekkür ediyordu her dakika senin gibi" kıkırdamıştı Jungkook bana bakarak sonra ciddileşip devam etti.
"Ben bunları duyunca çok mutlu olmuştum.Aldım kızı tüm sınıfın önünde çıkma teklifi ettim o yeşil gözleri parlamıştı o an.Neden bilmiyorum ama o tarih hep aklımda 6 Mayıs...Kız tabi ilk başta büyük bir şoka girdi ama sonra kabul etti.Çok utanıyordu herşeyden,herkesten çok utanıyordu.Ama ben onu açtım,sosyalleşti,arkadaş grubumuza eklendi.Haftada bir kez evden kaçıp sahile giderdik o bana sarılır ben ona.Çok güzeldi...çok.Pek konuşmazdı sadece gülümserdi ama bizim gruba gelince konuşmaya başladı.Ben Woo jin'e hergün mutluluk mesajları atıyorum o da İşte 'adamım'diye falan karşılık veriyordu.Üç ay falan geçtikten sonra Sun hi benden biraz uzaklaştı.Ben ise ona daha yakınlaştım.Canımdan çok sevmiştim onu canımdan çok."
"Daha sonra,bir gece Woo jin ikimizi film izlemeye çağırdı ailesi iş gezisindymiş galiba.Benimde o gün halletmem gereken bazı şeyler vardı bende Sun hi'ye haber verdim bizi çağırdı gidelim ben biraz geç gidicem sen geç oraya diye.İşim sandığımdan daha erken bitmişti.Bende Sun Hi mutlu olsun diye çikolata aldım bir poşet dolusu çünkü o çok severdi.Ben bir koşu Woo jin'in evine vardım.Geldiğimde kapı açıktı bende daldım içeri.Aşağıda kimse yoktu yukarıdanda bazı sesler geliyordu büyük ihtimalle filmi izlemeye başlamışlardı.Kapıyı hafifçe kapayıp sürpriz yapmayı planlıyordum.Yukarı çıktığımda asıl süpriz bana olmuştu.Dona kaldım ve canımdan çok sevdiğim iki insanının aynı yatakta olduğunu gördüm.Yerde kıyafetleri,kapının önünde ben.Hala fark etmemişlerdi beni sanki beni hiç tanımıyorlarmış gibiydi.Sun Hi mutluluk kahkahaları atıp öpüyordu Woo jin'i.Woo jin bir an duraksadı bende hemen kapının arkasına geçtim.Güçlü durmaya çalışıyordum ama olmuyordu terlemeye başlamıştı.Woo Jin,Sun hi'ye "Jungkook bunu görürse bizi bitirir"demişti.Sun hi ise sevgilim olan kadın ise "Şu an Jungkook umurumda değil sadece seni istiyorum."dedi o alçak kadın.Woo jin ise sadece seni seviyorum diyip o lanet işine devam etti.Ben ise sadece kapıyı sertçe çekip çıktım o an fark etmiş olucaklar ki kapıdan dışarı çıkıp beni gördüler.SunHi Jungkook lütfen beni dinle diye bağırıyordu.Ama benim için o an zaman durmuştu.Deli gibiydim attım kendimi en yakın bara içtim içtim içtim.Daha ben onun saçına bile kıyamazken o neler yapıyordu.O günden sonra okuldan ayrıldım.Psikolojim bir yıl yerine gelmedi.Psikoloklara gittim,ilaçlar kullandım her gün.Annem korkuyordu.Ben çok fazla içmeye başladım ve bir gün intihara kalkıştım,son anda kurtuldum.Demiştim ya çok seviyordum onu ama atlattım çok zorda olsa atlattım."
Ah Jungkook neler yaşamassın.Senin göz yaşların yanaklarına her düşüşünde biraz daha canım yandı.Lütfen sen hiç ağlama.Dayanmadım ve hızlı bir haraketle elini tuttum geçmişte çok kötü şeyler yaşayan o kırık adamı.
Yn:Jungkook lütfen ağlama...ben yanındayım.
Dedim ve hıçkıra hıçkıra ağlayan o adama usulca sarıldım.

Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.Jungkook neler yaşamış dimi?

İNSTANT (anlık) Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin