"Menekşem"-"Hayatım"

315 11 1
                                    

Kafeye varmıştım güzel bir kafeydi ama bizim konuşmalarımız güzel olmayacaktı.Dongsun elinde peçete ile masada oturuyordu.Onu görünce kalbim de birden bir ağırlık hissettim ama biran olanları düşününce " manyak mısın Yn"deyip toparladım kendimi.

Yn:Selam Dongsun
Dongsun:Yn Yn Yn merhaba gel otur

Oturmak istemiyorum.Ama başka çarem yok.Konuya direk girsem mi diye düşünüyorum.Evet karar anı Yn direk konuya bombalama dalıyor.

Yn:Dongsun ilk başt-
Dongsun:Yn biraz sussan seni izlesem sonra ne istersen de ama biraz sana bakim.Özlemişim.
Yn:Hayır
Dongsun:Lütfen
Yn:Peki

Gözlerimin içine bakıyordu.Yüzünde kötülüğe dair hiçbir işaret yok gibiydi.Çok masum duruyordu ama değildi.
Göz altları mosmordu.Dokunsan ağlayacak kıvımdaydı.Ne yalan söyleyeyim onu görmek iyi gelmişti bana.Ben çok mu safım diyorum bazen kendime ama cevabını bulamıyorum.
Dongsun hala bakarken bana bende yapacak birşey bulamadım ve onu izlemeye başladım.Onunla göz göze gelince kalbim acıyordu.
Ama şunu fark etmiştim onun gözlerine bakınca artık kalbim acıyordu fakat Jungkook'un gözlerine bakınca kalbim küt küt atıyor mutlu hissediyordum.

Yn:Sanırım süre doldu başlıyorum.
Dongsun:Tamam
Yn:Dongsun o kötü olaydan sonra ben çok yıprandım.Kendimi çok kötü hissettim sanki yok olmuş gibiydim.Derslerime odaklanamadım çünkü aklıma her saniye her salise sen geldin.
Ama ne oldu biliyor musun ben o gece bir adamla tanıştım ve iyi ki tanıştım.Aslında buna tanışmak denmez yeniden karşılaşmak denir.O bana iyi geldi ilk andan beri onu görünce herşeyi unuttum,en önemlisi seni unuttum.O bir terapiydi benim için.Evren,Tanrı gönderdi onu bana ve kim çıktı söyliyi mi?Sana biz birken bir çocukluk arkadaşımdan bahsederdim hani gece yarısı kaçıp bana menekşeler getiren.Hah evet işte o çıktı.Bakar mısın sen beni öyle sefil bıraktın ama o beni tuttu.
Bu nedenle artık bana mesaj atma veya bu tarz eylemlerde bulunma ben sensiz şuan gayet mutluyum.Jungkook ile mutluyum.
Söylemiştim içimde ne varsa aslında onu hala bırakmak istemiyordum ama sevgili anlamında değil insan olarak bırakmak istemiyordum.Yani geriye kalan hayatım boyunca onu görmek isteye bilirdim sonuçta o benim yıllarımdı.

Dongsun:Yn ama ben,biz yıllarız.Biz birlikteyken herşeyin üstünden gelirdik.Yn lütfen bir şans daha ver.Ben o Jungkook'tan daha çok tanıyorum seni.Biliyorum çok ama çok büyük bir eşşeklik ettim ama hatalıymışım.Yn ben sensiz yapamam.Sen benim civcivimsin.
Yn:Civciv...
Dongsun:Hatırladın mı?Senle bir çiftliğe gitmiştik orda çok şirin civcivler vardı aynı senin gibi,sonra çiftçi bizi izlemiş gün boyunca,günün sonunda yanıma gelmişti hala hatırlıyorum ne dediğini "Gençler ikiniz birbirinizi tamamlıyor gibisiniz.Alın bakalım bu civciv sizin olsun.Sizin aşkınız sembolü olsun"Demişti.

Gözyaşlarıma hakim olamadım son kurduğu cümleden sonra ve usul usul ağlamaya başladım o ise devam etti.
Dongsun:Yn biz birimizi tamamlarız,ne zaman dağılsak ta geri bulmalıyız ve yine bir bütün olmalıyız.İnsan bir yarısı olmadan nasıl yaşar?

Yn:Dongsun lütfen bana duygu sömürüsü yapma.Kararım kesin
Sesim titremişti bunu söylerken.Üzülüyordum onu öyle görünce ama ne yapabilirdim.O çaresizdi ben çaresizdim.Elden ne gelir?

Yn:Dongsun sen o yarını çoktan kayıp ettin.Ben senle çok mutluydum.Seni görünce karnımda kelebekler uçuşurdu ama şu an seni görünce kalbim acıyor.İkimizinde acı çektirmeye hakkı yok bence artık herkes kendi hayatına bakmalı.Ama bunu unutma beni seninleyken mutluydum,bir zamanlar...

Ayağa kalktım gitmem gerekti daha fazla burda kalırsam çünkü deliricektim.
Dongsun:Yn gitme lütfen
Yn:Dongsun kendine iyi bak ve sakın üzülme.
Dongsun:Yn sen ellerimden akıp giderken ne üzülememesi
Bağırmıştı o öyle yapınca bende bir adım geriye gittim.Artık onu dinlemek istemiyordum onunla her saniyem Jungkook'a ihanetti.
Hızlıca ordan uzaklaşacakken Dongsun kolumdan tuttu ve ani bir hareketle dudaklarıma yapıştı.Donup kalmıştım sanki.Onun dudaklarına dokunmayalı uzun zaman olmuştu.Özlemiş miydim yoksa şu an hissettiğim anlık birşey miydi.Bilmiyorum ama bildiğim birşey var ki gitmem lazım.

Jungkook'un ağzından
Yn ile bugün görüşememem canımı sıkıyordu.Arkadaşlarımla oturup sohbet etmekte eğlenceliydi fakat onunla apayrıydı.Bizim çocukların konuşmaları sıkınca bende dışarı hava almaya çıktım ki gördüğüm manzara ile yıkılmam bir oldu

Yn'nin ağzından
Dongsun elini belime dolamış gidemiyordum.Birkaç dakika o konumda kaldık.Kesinlikle karşılık vermicektim.
Yn: Dongsun lütfen...
Dongsun;Yn seni çok özlemişim
Yn:Dongsun lütfen bırak
Dongsun:Yn çok güzelsin
Yn:Lütfen...
Gözlerimi kapadım ve akan gözyaşlarımı hissetmeye başladım.
Sanki bir melek gelmişti yanımıza.Gözlerimi açtığımda Dongsun yerde kanayan çenesini tutuyordu.Gözlerimi yanıma çevirdiğimde Jungkook koşarak uzaklaşıyordu.İnanmıyorum!Jungkook bu olanlara şahit mi olmuştu.Büyük ihtimalle.Onun yanına gitmeliyim.Sandalyeden çantamı alıp son kez Dongsun'a bakıp çıktım oradan.

Jungkook çok hızlıydı bir ara kayboldu,gözlerimle onu bulduğumda arabasına biniyordu.Caddeden geçen ilk takisiyi çevirdim ve "şu arabayı takip edin lütfen"dedim kendimi mafya gibi hissediyorum ama zamanı değil.Arabası dağlık alanlara gitmeye başlamıştı.Taksici ile arada göz göze giriyorduk o bana "wtf bakışı" atıyordu bende ona.Araba bir tepede durdu burdan sonra araç gitmezdi o da indi zaten bende borcumu ödeyip arkasında gizlice yürümeye başladım.Nefes alış verişim değişmişti yorulmuştum o da öyle olsa gerek nefes alma sesi buraya kadar geliyordu.
En son dayanamayıp bağırdım yorgun bir şekilde.
Yn:JUNGKOOK BEKLE
Arkasına hızlıca döndü sanırım beni gördüğü için şaşırmıştı.
Jk:Yn git
Yn:Hayır
Koşup yanına geldim bir elini tuttum.
Yn:Gördüklerine anlam veremiyorsun farkındayım bende öyle ama merak etme.Dongsun ile
Jk:Adını söyleme
Yn:Tamam.Onunla olanları konuşmaya gitmiştim.Birkaç gündür bana mesajlar atıyordu bende artık dayanamadım ve yüzleştim sonra ben tam gidicekken zaten,gördün...
Jk:Aşalık herif.Yn umarım söylediklerin doğrudur.Çünkü sensiz yapamam
Yn:Söylediklerim doğru.Jungkook ben seninle tekrar canlandım.Yaşam kaynağım gibisin.Sen ayrısın.Sen farklısın.Sen...sen mükemmelsin.
Jk:Tüm hayatım boyunca yanımda olman dileği ile...
Yn:Tüm hayatım boyunca yanında olman dileği ile...

Jk:Seni seviyorum menekşem
Yn:Bende seni seviyorum hayatım~~~



Ve ilk hikayemin sonuna geldik.Duygulanmış gibi hissediyorum çünkü duygulandım.Umarım hikayeyi sevmişsinizdir.Daha iyilerini yapıcam.Söz.
Diğer hikayem texing mi olsun,tepki mi,ship mi yoksa yine böyle hayal et mi?Bilemiyorum.Karar verip kısa bir aradan sonra tekrar gelicem.
Hoşçakalın~~~

İNSTANT (anlık) Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin