Bölüm 2

561 14 6
                                    

Allah'ım daha az önce tanıştığım bir adamın evinde kalıcam nasıl bir duygu karışımının içindeyim bilmiyorum.Ama junkook'u tanımak istedim o an
Yn:Jungkook tek başına mı kalıyorsun
Jk:Evet
Yn:O zaman sevgilin falan yok
Jk:Yani evet gibi
Yn:Evet gibi derken
Jk:Üniversite de hoşlandığım bir kız var
Yn:Oh güzelmiş hangi okuldasın?
Jk:Seul Üniversitesi
Yn:Gerçekten mi ben orayı kazanmak çok istiyorum
Jk:Çok iyi bence senin gibi kız kesinlikle kazanır.
Yn:Bu arada kaçıncı sınıftasın
Jk:1. Sınıftayım
Yn:Aslında aynı yaştaymışız
Jk:Güzel
İkimizde aniden sustuk ve yolun geri kalanında hiç konuşmadık.Evi dubleksti ve baya büyüktü.İçimden bir ses bu adamla tekrar karşılaşıcaz gibi geliyordu ama içgüdü işte salak saçma bişeydi.Kapıya doğru yürüdük sarhoş olduğum için arada topallıyordum.Ama dongsun'u unutmak için daha fazla içmem gerektiğini biliyordum yoksa sabaha kadar kafayı yerdim.İçeri girdiğimizde sana kahve yapim desede kabul etmedim o da üzerimi değiştirip geliyorum dedi.Evin içinde boş boş dolaşıyordum ve odalara göz atıyordum.İçerde ps odası,kıyafet odası ve kitli bir oda vardı.O odalarıda gezdikten sonra mutfağa gittim buzdolabinı açtığımda bir sürü bira ile karşılaştım.Belliki içmeyi seviyordu o an herşeyi unutmak için dört şişe alıp salona geçtim.Birincisi ilk dikişte bitirdim.İkincisinin birazını üstüme döktüm ve diğer kalanını içtim.Diğer ikisini beş dakika arayla içtikten sonra jungkook geldi ama onu çift görüyordum.Kafam gerçekten güzel olmuştu ve unutmuştum herşeyi.Ayağa kalktım ve yalpalanarak bahçeye doğru koşmaya başladım jungkook arkamdan "içtin mi sen!" Diye bağırıyordu.Ben ise bağıra bağıra şarkı söylüyordum.Önüme bakmadan yürüyordum ve havuzu gördüm.İyice yaklaştım havuza tam atlicakken jungkook beni belimden tuttu ama onu takmadan havuza atladım tabi o da benle düştü.Havuza girince iyice uyuştuğumu anladım ve kendimi suya bırakıp sızdım...

Jungkook'un ağzından:
Yn kollarımda uyuya kalmıştı ve havuzda.Sırılsıklam olmuştum ve tişört üzerime yapmıştı.Kızın yüzünü incelemeye başladım yavaş yavaş.Fındık gibi burnu okyanusta kaybolurmuş gibi hissettiğim gözleri büyülemişti beni.Fiziğide gayet yerindeydi normalden daha güzel bir kızdı.
Onu ilk gördüğümde ağlıyordu.Benim ağlayan kızlara zaafım vardı onları bırakıp gidemiyordum.Çünkü küçükken bir kız arkadaşım vardı.O zamanlar beş yaşındaydım,kız bizim yan komşumuzdu.Onunla her gün buluşur oyunlar oynardık tabi ben kıza aşık oldum bilirsiniz çocukluk aşkı...neyse kız bir gün aniden evden ayrıldı.Onu son gördüğümde bana bakıp "seni seviyorumjungkook" deyip ağlamıştı bende hep kendimi suçlamıştım ben onu ağlattım diye ama küçüklük işte .O gittikten sonra baya bi ağlamıştım anneme benle onla gitmek istiyorum demiştim.Ama yıllar geçti kızın ismini dahi unuttum.İşte bu yüzden kızları ağlarken görünce dayanamıyorum.
Yn'yi kendi odama götürdüm hala ıslaktı bende kendimden bir şeyler getirdim.Nasıl değiltiricektim üstünü kızın.En iyisi uyandırmaktı ama çok masum uyuyordu bende bakmamaya gözen göstererk üstünü değiştirdim.Odadan çıkıcakken bir ses duydum
Yn:Bırakma...bırakma beni lütfen diye kendi kendine konuşuyordu baş ucuna oturdum.Oturdupum an elimi sıkıca tuttu bende çekmedim elimi
Yn:Dongsun neden...Neden beni..terk...ettin
Jk:Ben yanındayım
Yn:Dongsun değilsin...sen gittin
Jk:Seni üzmicem hadi uyu şimdi deyip ayaklandım ama bırakmadı elimi
Yn:Sevgilim...seni seviyorum beni bırakma
Bunu deyince adını bilmediğim bir his hissettim.Göğüsümün sol kısmı sanki usul usul kıpırdanıyordu.Onu öyle bırakmam deyip yanına ona değmeyecek şekilde uzandım
Jk:İyi geceler...Yn deyip yanında uykuya kaldım
Yn'nin ağzından
Sabah başımın zonklaması ile uyandım.Bir dakika jungkook yanımda uyuyordu.Hatırladığım en son şey havuzdu bir havuz görmüştüm ve ondan sonrası YÖK.Kesin saçmalamıştım sarhoşken o yüzden yanımdaydı.Elimi sımsıkı tütmüş uyuyordu.Onu öyle görünce yüzünü incelemek istedim.Elmacık kemikleri belirgindi ve mimiksiz uyuyordu.Kirpikleri uzun ve inceydi.Saçları...saçları çok yumuşak ve güzel kokuyordu.Onu sevmiştim tatlıydı ve iyi kalpli birine benziyordu.Ama kafam dün beni aldatan Dong-sun'daydı.Bugün burdan gidicektim ve jungkook'u bir daha görmicektim.
Yataktan kalkıp mutfağa gittim ve ikimize kahvaltı hazırlamaya başladım.Hafta sonları arada dongsun'a giderdim o uyurken ve onu kahvaltı hazırlardım aklımdan bunlar geçerken Jungkook uykulu bir şekilde yanıma geldi.
Jk:(esnedi)Yn gerek yoktu ben hallederdim
Yn:Şşş otur bakim sen ben yaparım
Jk:Tmm
Özenli bir şekilde hazırlamıştım.Her çeşit şey vardı kahvaltıda.Bende oturup birlikte yemeye başladık.İkimizde tek kelime etmiyorduk sanki ağzımıza görünmez bir fermuar çekmiştik.Ben akşam ne yaptığımı sorguluyordum kafamda en son dayanamadım ve sordum:
Yn:Akşam saçma birşey yaptım mı
Jk:Biraz...
Yn:Ne gibi
Jk:Sadece ikimizi havuza attın ve orda uyudun sonra seni odama çıkarıp çıkacakken elimi tuttun ve bende rahatsız etmemek için yanına kıvrıldım.
Öyle sakin ve tatlı bir ses tonuyla söylüyordu sanki yaptıklarımla gurur duyuyor gibiydi.

Dayanamadım ve hemen paylaştım.Umarım seversiniz...

İNSTANT (anlık) Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin