Mesaj

289 6 1
                                    

O parkta ne kadar kaldık,ne kadar yuvarlandık o çimenlerde,ne kadar konuştuk hayatımızın hakkında,ne kadar söyledik birbirimize "iyi ki varsın" diye,bilmiyorum.Ama bildiğim birşey var ki iyi ki tekrardan karşılaşmışız.

O gün eve geldiğimde haftalar sonra rahat hiçbir dert olmadan uyudum.Bana iyi gelmişti unutmuştum herşeyi,Dongsun'u.

Sabah gözlerime batan güneş ışıklarıyla uyandım.Yataktan kalktım ve haftalardır test kitapları ve gözyaşlarıyla dolup taşan masamı selamladım sonra banyoya yöneldim ve aynaya bakıp yansımama bir bakış attım. "Yn Hanım günler sonra ilk defa sizi bu kadar enerjik ve fit görüyorum.Beğendim sizi devam"dedim sanki ayna bunu demiş gibi "Teşekkürler Ayna" dedim kendi kendime karşılık olarak.
Duşumu aldıktan sonra üzerime rahat günlük kıyafetler geçirip mutfağa gittim.Buzdolabının üzerinde not vardı,babam ben erken çıktım dikkat et kendine diye bir not bırakmıştı.İşime geldi bu bende kendime tek kişilik efsane bir kahvaltı hazırlamaya karar verdim.
"Yumurta,sosis,peynir,portakal suyu,tabak,tava,zeytin ve ben hazırız"
Yemek önlüğünü belime bağlayıp ocağı yaktım.Yağı hızlıca tavaya döktüm ve yumurtaları hemen kırıp koydum tavaya.Sanırm biraz yağı fazla kaçırmışım,ateşi de fazla yakınca ayçiçeği yağı bana savaş açtı. "İlk hedef göz yürüyün askerler" dedi yağ,yani bana göre bende hemen bezi aldım "Gelin bakalım buradayım" dedim ve bezi alıp savaşçı pozisyonu aldım.Ve ben atağa tam geçmişken yanlışlıkla tavayı yere düşürmem ile "yağlı yumurta imparatorluğu" kazandı savaşı.Ben illaki birşey olur zaten diyerek toplayama başladım.Küçük bir kısım kala temizlememe telefonum çaldı.Tezgahın üzerindeydi ben yerde uzanmaya çalıştım,olmadı.Zıplamaya çalıştım sonuç:olumsuz.En son üşengeçliği bırakıp aldım elime telefonu arayan kişinin Eun Mi olduğunu düşünerek direk açtım bakmadan telefonu.
"Eun Mi tam zamanında aradın.Gerizekalısın."
"Yn benim Jungkook"
Yn yine içine etti işin.Bravo yine başardım.Boğazımı temizleyip kıvırtmaya başladım.

"Çok özür dilerim.Ben bakmadan açmışım Eun Mi sandım."

"Önemli değil sevgilim.Çok tatlıydı sesin"
"Beyin ölümü gerçekleşmiş bulunuyor.Yakınlarının pamukları hazırda bulunsun"

"Yn ne diyorsun ya."

AAAAA İÇ SESİMDİ AMA BU BENİM!

"Jungkook iç sesim dışa vurdu.İki dakika içinde bu kadar rezillik olur en fazla ya"

"Hahah çok komiksin.Ben seni kahvaltıya gidelim mi diye aramıştım"

"Çok iyi olur yoksa mutfağı yakıcam yakında"

"Tamam geliyorum ben"

"Okey"

Mutfağı ışık hızında temizleyip odama koştum.Giyicek birşeyim yok ki benim.İkinci bir savaşa katlıcam sanırım.
Büyük uğraşlar sonucu kolsuz dökümlü bir bluz ve kot şort buldum.Hemen çantamı da hazırladım.Anahtarlarıda aldıktan sonra çıktım.Makyaj yapma ihtiyacı duymadım gerek yok sevecekse dış görünüşümü değil kalbimi sevsin.

Jungkook arabasının yananında dikilmiş beni bekliyordu.
"Jungkook geldiiiiiim"
Diye bağırıp yanına doğru koşmaya başladım,tâ ki ayağım bir yere takılıp tam düşücekken Jungkook'un kollarında bulmamla kendimi bu atraksiyon da son buldu.
"Sevgilim bugün çok sakarsın"

"Evet sevgilim~~~"

Kahvaltı edeceğimiz kafeye sağ Salim ulaştık. Masamıza geçtikten sonra .jungkook bir arama yapmak için kalktı bende telefonla ilgilenmeye başladım.İnternetimi açtığımda birden mesaj yağmuruna uğrandım.Mesaj atan Eun Mi değil,Dongsun'du...
İlk başta hiç bakmak istemedim ama merakıma yenik düşüp baktım.Daha üç gün olmuştu birlikte olalı Jk ile yine mesaj atıyorki.Herneyse bakim kurtulim.

02:57
Dongsun>:Yn ben çok kötüyüm
Dongsun>:Sensiz geçen kaçıncı günüm hatırlamıyorum.
03:30
Dongsun>:Bakmıyorsun mesajlarıma,sen şu an uyuyorsundur.Ama ben uyuyamıyorum kendimi öldürmek istiyorum böyle kötü bir hataya düşüp senden belkide sonsuza dek koptuğum için.
Dongsun>:Yn'em...göğüsümün sol kısmı varya çok yanıyor.
Dongsun>:Ben kendimi yaralayacağım diye korkmuyorum ben seni bir kez daha görmeden ölüceğim diye belkide korkuyorum.Sen mutlu mutlu uyurken ben yoldaşım biraz şişesi ile dertleşiyorum.
Dongsun>:Yn ben sensizken hiçmişim.Ailem umurumda değil çok uzaklaştım onlardan.Yn ben korkuyorum yardım et herkes bir şansı hak eder.Yn...Yn...ben...korkuyorum
03:45
Çevrimdışı~~~





Dongsun yazmaz olaydın!

İNSTANT (anlık) Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin