Sabah uyandığımda...

360 15 13
                                    

İkimizde o pozisyonda kaç saat durduk hatırlamıyorum.Onun gözyaşları benim saçlarıma deyerken benim duygularım sanki ona yavaş yavaş işliyordu.Hani demiştim ya bir kankaya ihtiyacım vardı diye işte o jungkook 'tu.Ama bugün onu kanka olarak görmemişti gözlerim.Dongsun'dan sonra kimseye böyle bakmamıştım.Jongkook'u tanıdığımdan beri derslerime odaklanamıyordum ve sınavım çok yaklaşmıştı.Ama sanki onun omzuna düşünce başım herşey uçup gidiyordu.Sınavımdan korkmuyordum.Ve niye bilinmez, Jungkook'la aynı üniversiteyi kazanmak istiyordum.Ben Jungkook'un omuzunda bunları düşünürken, Jungkook bir anda dikleştirdi sırtını ve bana hiçbir şey demeden ikimizede içki koydu.O bir dikişte içip yine doldurdu kendine yine ve yine.Kaçıncı kadehi hatırlamıyordum ama bende ona eşlik etmiştim.Ama jungkook baya içmişti.
"Jungkook yeter içme artık"
Sesim kesik kesik çıkıyordu dişlerimin arasından.Jungkook ise beni umursamadan devam ediyordu.Beş dakika sonra bıraktı içmeyi Yani sanırım çünkü ben havuza gözlerimi kenetlemiş yansımama baklamakla meşguldüm.Jungkook sert bir hareketle yüzümü kendine çevirdi ve ellerini yanaklarıma koydu.Bir kaç dakika ikimizde birbirimizin yüzünü izledik sanki bir daha göremicekmişim gibi her bir ayrıntısını kazıdım aklıma.Dişleri öndeydi biraz,dudaklarının altında bir ben vardı vs vs...Jungkook ise sadece gözlerimin içine bakıyordu.Neden böyle bir şey yaptığımızı hala kavrayamadığım için sordum ona:
Yn:Jungkook birşey mi demek istiyorsun bana?
Jk:Yn...
Yn:Jungkook...
Jk:Yn...eğer sen benim ilk dostumsan ilk aşkımsan
Yn:Jung-
Sözümü tamamlamama izin vermeden çok nazik bir şekilde dudaklarımı dudaklarına bastırdı.
Benim için o an saat diye bir kavram yoktu veya zaman.Sadece Jungkook ve ben.Normal şartlarda itmem gerekti onu.Ama yapmadım içimden bir ses akışına bırak diyordu.O sese minnetlerimi sunup bende karşılık verdim ona.Ağzı içki koyuyordu ama umurumda mı?Hayır.
Jungkook yalpalanarak ayağa kalktı.İlk başta düşecek gibi olsada düzeltti kendini.Bende aynı şekilde ayağa kalktım ama gözlerimi Jungkook'tan ayırmıyordum. Biraz ona baktım derken kendimi Jungkook'un kucağında buldum.O sarhoş halimizle beni nasıl taşıyor bilmiyorum ama kolları ve vücudunun baya yapılı olduğunu fark ettim.Jungkook arkamazdan bahçe kapısını kapadı.İkimizinde hiçbirşey umurumuzda değildi sanki onun kucağındayken iki tane vazo kırdık sanırım ama boşver gözlerimizin buluşması yeterdi benim için.
En son hatırladığım şey jungkook'un kucağında merdivenleri çıktığımızdı.

~~~~~~~~~
Sabah kafamın zonglaması ile uyandım.Kafam üç yüz beş yüz dü veya bir o yana bir bu yana salla yapıyordum.Gözlerimi açacak halim yoktu.Ama sanki sırtımda bir el var gibiydi.Gözümü zar zor açtığımda Jungkook yarı çıplak bir halde yanımda yatıyordu.Tanrım umarım düşündüğüm şey olmamıştır.Ben hemen kendi üzerimi kontrol ettim ve büyük bir oh çektim.Jungkook hala uyuyordu ve dün gece çok sarhoş olduğu için hiçbir şey hatırlamadığını düşündüm.İnşallah hatırlamıyordur.İkimizde hatırlamadığımız için pek utanmıyordum aslında.Ama Jungkook'u o halde görünce biraz şüphelendim ve ani bir şok yaşadım.Ama ne yalan söyleyeyim dün gece hayatımın en güzel gecelerinden biriydi.İlk defa Dongsun'u düşünmeden uyudum, Jungkook'un kollarında...
Onu uyandırmamak için yavaş hareketlerle yataktan kalktım.Evden çekip gitmeli miyim yoksa kalıp seyretmelimiydim?Beynimdeki soruşturma da hakim tokmağı vurdu ve Yn git duş al dedi.Çantamda yedek iç çamaşırı vardı.Neden olduğunu sormayın uzun hikaye.Jungkook'un dolabından kendime siyah bir kazak aldım .Naptığımı şaşırmıştım niye dolabından kazak alıyorum ki ya izin vermezse.Neyse boşveeeeer.İlk iş banyoyu buldum ve kıyafetlerimi çıkartıp içine atladım.Sıcak su başımın ağrısını biraz almıştı.Duşumu alıp hemen kaçmayı planlıyorum.Suyun içinde şu son yaşadığım birkaç günü düşündüm:Daha yeni tanıdığım birinin sabah yanımda yarı çıplak uyanması,ve o sabahın birkaç saat öncesinde delice sarhoş olmamız ve en önemlisi Jungkook'un beni öpmesi hala inanamıyorum.Tabi bende mal gibi karşılık verdim.Duş faslını bitirince Jungkook'a bakıp çantamı ve telefonunu alıp dışarı fırladım.Çünkü en iyisi kaçmak.

İNSTANT (anlık) Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin