Ik wordt wakker gemaakt door Perrie. "Je moet zo naar school." Zegt ze. "Gaat Lina ook?" Vraag ik. "Alleen als ze goed zelfstandig kan lopen en nergens last van heeft." Antwoordt Perrie. Ik knik. Perrie gaat weer weg en ik trek een setje kleren aan. Ik doe mijn haren in een staart, poets mijn tanden, pak mijn telefoon van de oplader af en ga naar beneden. Daar zie ik alle jongens zitten behalve Zayn. ''Goedemorgen.'' Zegt Niall vrolijk. Echt. Hoe kunnen hun zo vrolijk zijn in de ochtend? Ik mompel een ''goedemorgen'' terug en ga naar de keuken. Daar zijn Zayn, Perrie en Lina. ''Bo, Lina kan weer lopen en wil graag naar school. Let jij een beetje op haar?'' Vraagt Zayn. Ik knik vrolijk. ''Ik hoop alleen dat we vandaag niet meneer chagrijn als leraar hebben. Hebben we dat?'' Vraag ik aan Lina. Lina knikt. Ik slaat een geërgerde zucht. Zayn, Perrie en Lina grinniken. Na het eten brengt Louis ons naar school. Op school aangekomen staan Jake en Ryan ons weer op te wachten. ''Jongens. Ik heb goed nieuws!'' Roept Jake naar ons. ''Meisjes. Zeg het maar!'' Roep ik terug. Lina grinnikt. Jake kijkt me beledigd aan. ''Ik ben een jongen noem me geen meisje.'' Zegt hij. ''En ik ben een meisje noem me dan geen jongen.'' Reageer ik terug terwijl ik mijn tong uitsteek. Jake zucht. ''Oke dan, maar nu het nieuws. We zitten de hele week bij elkaar in de klas.'' Zegt hij. ''Ja dus, en wat is dan het goede nieuws?'' Zeg ik zo serieus mogelijk. Maar zodra ik Jake aankijk kan ik niet meer serieus blijven en schiet ik in de lach. Jake lacht ook sarcastisch mee. ''Grapje Jake. Ik zit graag bij jou in de klas.'' Zeg ik. Jake kijk weer vrolijk. Ik grinnik om zijn gezicht. Hij is echt een sukkel.. Maar dat wist je vast wel al. We lopen richting het goede lokaal. Omdat het nog vroeg is gaan we naast de deur op de grond zitten. Ik tussen de benen van Jake in zitten en leun met mijn hoofd tegen Jake's borst aan. ''Awhhhh kijk ze nou schattig zitten.'' Grijnst Ryan en we worden allebei een beetje rood, maar ik blijf gewoon lekker zitten. ''Ze zijn wel cute hoor.'' Zegt een onbekende jongen die ongeveer even groot als Ryan is. ''Nouhouw.'' Zeg ik blozend. 'Jaaaaa! Kijk nou hoe schattig!'' Zegt een andere jongen ook ongeveer even groot als Ryan. ''Hou jullie koppen nou!'' Lach ik knalrood. ''Wie zijn jullie eigenlijk?'' Vraag ik aan de 2 jongens naast Ryan. De eerste jongen stelt zich voor als Kyan.
|Kyan|
De andere jongen stelt zich voor als Daniël.
|Daniël|
De jongens komen ook bij ons op de grond zitten. Daniël gaat naast Jake zitten en komt steeds dichterbij. Ik schuif steeds verder van hem weg. Op een gegeven moment trekt hij me uit Jake's armen en dan trekt hij me in een knuffel. Ik schreeuw en voel dat ik een paniekaanval krijg.
JE LEEST
adopted by one direction✅
Teen Fictiondit verhaal gaat over het meisje Bo. Ze is 9 jaar, heeft blonde haren en felblauwe ogen. Ze zit in een weeshuis, omdat haar vader haar moeder heeft vermoord voor haar ogen. Hij heeft ook Bo mishandeld en verkracht. Bo had ook een broer. Ze weet alle...