hoofdstuk 24: de efteling

1.6K 71 8
                                    

Ik laat Jake los en eet de hele boterham op die Louis heeft klaargemaakt. Louis kijkt me trots aan. Ik glimlach. Ik vind het leuk dat ik mensen blij kan maken met de meest kleine dingen. Ik krijg een melding op mijn telefoon. Ik kijk ernaar. 'Lina.' staat er op het scherm. Ik lees het privébericht. 'Hey Bo, je wilt niet weten hoelang ik heb staan gillen toen ik las dat je wou afspreken. Zou je misschien morgen (maandag) kunnen? Na school? Dat zou echt geweldig zijn. Ik ben om half 2 uit. Liefs Lina.'
Ik loop naar louis toe en laat hem het berichtje zien. Hij knikt. "Dat kan wel. Kan je vragen of ze hierheen komt? Dan weet ik zeker dat ze je niets aandoet." Zegt Louis. Ik knik en stuur een berichtje terug: 'Hey Lina. Dat kan wel.' Ik stop even met typen. "Tot hoelaat moet ik morgen naar school?" Vraag ik aan Louis. "Half 2" antwoordt hij. Ik knik en type verder. 'Ik ben ook om half 2 uit. Zou je bij mij willen afspreken? Dat vindt Louis fijner omdat hij dan zeker weet dat je me niet pest. Maar goed. Mijn adres is Lindelaan 6 (is niet echt waar ik verzon maar wat). Hopelijk tot dan! Groetjes Bo.' Ik kijk tevreden naar mijn berichtje en druk op verzenden. Even later worden de blauwe vinkjes blauw wat betekent dat ze het heeft gelezen. Ze stuurt een berichtje terug: 'Afgesproken. Zie je dan! Lina.' Ik glimlach. Het is geregeld. "Zullen we naar een pretpark gaan?" Vraagt Harry. Iedereen knikt hevig. "Mag Jake ook mee?" Vraag ik. "Tuurlijk." Antwoordt Liam. Ik en Jake beginnen te juichen. We stappen in de auto en rijden naar de Efteling. Als we daar aankomen staat er geen één auto. Zeg me niet dat... "Hebben jullie het hele park afgehuurd?" Vraag ik. Louis knikt (ja we passen met zijn allen in 1 auto omdat het een 7 persoons auto is.) "Zo hebben we geen last van de fans en kan wat er laatst gebeurde nu niet gebeuren." Op zich ben ik best blij dat ze dit deden, en nu hoeven we niet in de rij te staan bij een attractie😏😏. We gaan naar binnen en lopen naar een spannend uitziende attractie. We stappen allemaal in en de karretjes beginnen te rijden. Ik zit met Jake voorin. Achter ons zitten Louis en Niall. Daarachter zitten Harry en Zayn. En daarachter zit Liam. Zodra we uitstappen bekijken we onze foto. Louis, Niall en Harry staan er bang op omdat die de attractie eng vonden. Ze waren ook de hele tijd aan het gillen. Jake en ik staan er lachend op omdat we hun stonden uit te lachen en Zayn en Liam kijken geïrriteerd door hun. "Ik ga nooit meer in die.." Begint Harry maar hij wordt onderbroken door Jake en mij. "Gaan we nog een keer?" Zonder op antwoordt te wachten rennen we alweer naar de karretjes en gaan zitten. Zodra iedereen zit begint hij weer te rijden. Na deze attractie gaan we in nog veel meer attracties gaan we weg van de Efteling en als afsluiting naar de Mac Donalds. "Wat wil iedereen hebben?" Vraagt Liam als wij aan de beurt zijn. Iedereen beantwoord zijn vraag normaal behalve Louis. "Die nieuwe game die volgende maand uitkomt" Zegt hij doodserieus. Liam kijkt hem dodelijk aan en snel zegt hij zijn bestelling. We gaan aan een tafeltje zitten en we beginnen met eten. "Louis vind je jezelf knap?" Vraag ik op een gegeven moment aan Louis. "Wat ja natuurlijk. Ik ben de knapste van de wereld waarom vraag je dat?" Zegt hij. "Nou Harry zei dat ik op jou lijk en als jij dan knap bent ben ik dat ook." Zeg ik en kijk naar Harry. Lachend schudt hij zijn hoofd terwijl de rest van de jongens ook een grinnik niet kunnen onderdrukken. Na het eten lopen we naar de parkeerplaats waar nog maar een paar auto's staan omdat het al zo laat is. Zodra we buiten staan sla ik Jake speels op zijn arm. Hij kijkt me 'boos' aan en komt op me af rennen. De andere jongens zijn ondertussen al verder gelopen. Ik ren snel op Louis af en ga achter hem staan. "Louis help!" Roep ik. "Wat is er?" Vraagt hij verward. "Jake probeert me te pakken." Zeg ik en wijs naar Jake die aan komt rennen. "Ik doe mee!" Roept Louis en de andere jongens lachen. Wacht wat? "Chips!" Roep ik en begin te rennen. "Kom jongens we moeten haar pakken." Roept Louis en nu zit iedereen achter me aan. Daar ren ik dan met 6 jongens achter me aan die allemaal veel groter als mij zijn en dus ook langere benen hebben. Na een paar secondes voel ik een paar armen om me heen. "Help ik wordt ontvoerd!" Roep ik. Hij begint te lachen en aan de lach hoor ik dat het Jake is. Na een tijdje laat hij me weer los en lopen we wel naar de auto. Ik zit in de auto tussen Louis en Jake. Liam en Zayn zitten voorin en Niall en Harry zitten achter ons. Ik begin te gapen en mijn hoofd valt tegen Jake's schouder aan. Even later val ik in slaap.

adopted by one direction✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu