We zijn nu een paar jaar verder. Iedereen heeft zijn leven hervat en is heel gelukkig. De jongens van 1d hebben de tour nog afgemaakt en hebben toen besloten om te stoppen met de band. Ze zijn nu solo artiesten. Ze wonen nog wel bij elkaar. Bo zit nog altijd op school. Jake zit nu in zijn laatste jaar. Lucas zit ook bij Bo en Jake op school. Ze zijn totaal niet serieus in de les en moeten dan ook vaak nablijven.
Dit was vandaag nog gebeurd:P.O.V. Bo
Ik loop naar buiten. En jammer genoeg heb ik dit keer geen fiets dus dat word lopen. Als de school EINDELIJK in zicht komt gaat de bel van de school. "Damn it." Mompel ik. Opeens komt Jake langs fietsen. "BITCH WACHT!" Roep ik. Hij steekt zijn middelvinger op en fietst gewoon rustig verder. Ik trek een sprintje en spring achterop zijn fiets. "Ik haat je echt." Zucht ik. "Wees blij dat ik je nog niet van mijn fiets af heb getrapt." Zegt hij grinnikend. "Jaja rijd nou maar door sukkel." Zeg ik. Hij begint sneller te fietsen en gooit zijn fiets in het fietsenrek want we zijn al te laat. Dat word weer nablijven. Ik ren naar mijn kluisje en zoek nu al 5 minuten naar mijn boek. Waar is mijn boek nou? Ik zucht geërgerd en kijk nog een paar keer in mijn kluisje. Wat als?... Ik pak mijn tas en kijk erin. Ja hoor. Hier ligt hij. Heb ik een uur gezocht ligt hij gewoon hier..
***Einde stukje***
Zelf kunnen ze er wel om lachen. Zayn is nog steeds gelukkig met Perrie. Ondertussen is Perrie zwanger geworden van Zayn dus dat wordt een groot feest. Iedereen kijkt er naar uit. Vooral Bo. Ze vindt kleine kindjes heel schattig en wil er graag op passen. In het begin snapte ze iets niet en had ze een nogal ongemakkelijke vraag:
P.O.V. Bo
"Waar komen baby's eigenlijk vandaan?" Vraag ik. Ik kijk Ashton, Luke, Calum en Michael aan. 1d moest iets opnemen en Lucas is bij een vriend dus passen hun op mij. Ik zie hoe Luke een ondeugende blik in zijn ogen krijgt. Hij doet zijn mond open om te beginnen met praten, maar voor hij iets kan zeggen, geeft Ashton hem een mep op zijn schouders. "Nee Hemmings. Waag het niet. Ze is nog maar een kind!" Waren zijn woorden. Calum, Michael en ik schieten in de lach. "Ik weet het al lang. Mijn 'vader' heeft het me ooit verteld." Zeg ik lachend.
***Einde stukje***
Bo is ze nu 13. Lucas dus 16. Bo is druk bezig met het begin van een goede carrière. Ze zingt nu op straat voor mensen terwijl ze gitaar speelt. Daar verdient ze veel geld mee. Ook neemt ze liedjes op voor youtube. Ze heeft al een paar liedjes die een grote hit zijn geworden. Ze gaat een mooie carrière hebben als zangeres. Lucas is heel goed in tekenen en heeft heel veel spullen daarvoor. Zoals pastelkrijt, aquarel potloden, inkt en verf. Hij heeft ooit zijn tekeningen laten zien aan een beroemde schilder. Die was heel erg onder de indruk en beloofde Lucas te helpen om ook beroemd te worden met tekenen. Dus ook hij gaat een mooie carrière hebben. Ook zijn Bo en Lucas nog steeds goed bevriend met de jongens die ze op school hadden ontmoet. Vooral Jake en Bo gaat goed samen. Soms ergeren de jongens van 5sos en 1d zich wel aan hun hoor. Maar ze zijn ook blij om te zien dat het zo goed gaat tussen hun. Het is altijd super gezellig en iedereen is vrolijk.
Kortom: het is 1 grote happy family.THE END
Speciaal voor
JE LEEST
adopted by one direction✅
Teen Fictiondit verhaal gaat over het meisje Bo. Ze is 9 jaar, heeft blonde haren en felblauwe ogen. Ze zit in een weeshuis, omdat haar vader haar moeder heeft vermoord voor haar ogen. Hij heeft ook Bo mishandeld en verkracht. Bo had ook een broer. Ze weet alle...