P.O.V Bo
We zijn inmiddels bij het huis aangekomen. Zeg maar gerust villa.
↑de villa van de voorkant↑
↑villa van de achterkant↑
Mijn mond valt open. "Je vangt vliegen Bo." Zegt de jongen met de bruine krullen grijnzend. Snel doe ik mijn mond dicht. Ondertussen heeft volgensmij Zayn de deur open gemaakt. We lopen naar binnen. We komen binnen in een heeele grote hal. We lopen een kamer binnen en zo te zien is het de woonkamer. "Zullen we onszelf even voorstellen?" Vraagt de jongen met de krullen. Ik knik. Ze stellen zichzelf voor als: De jongen met de bruine krullen heet Harry. De jongen met de bruine warrige haren heet Louis. De jongen met de zwarte haren heet Zayn. Niall wist ik al en de laatste jongen met een soort van kuif heet Liam. Ikzelf stel me voor als "Bo". Liam vraagt of ik mijn kamer wil zien en ik knik. Maar eigenlijk ben ik doodsbang voor wat er gaat komen. De vorige keren was het een hele donkere kamer met alleen een bed en een kast. Inmiddels na heel veel gangen stoppen we voor een deur en Liam maakt hem open. Als ik naar binnen kijk valt mijn mond alweer open. Het is een super mooie kamer met een schuine wand en allemaal zachte kleuren. Er hangt een mooie roze kroonluchter. Verder staat er nog een bed met van zo'n doorzichtige lakens eromheen (als je snapt wat ik bedoel).ook staat er een bureau met een stoel en een bankje. (Zie media bovenaan)Naast het bed staat nog een lichtgrijze kast. En er is nog een deur. Ik wijs naar de deur en vraag "waar is die deur voor?" Liam antwoordt dat ik moet gaan kijken en dat doe ik ook. Als ik de deur opendoe zie ik een hele mooie badkamer.
↑de badkamer↑
Ondertussen hoor ik hoe de andere jongens ook erbij zijn komen staan. Nu word ik toch wel een beetje bang. Ik ga op het bed zitten waar nu mijn rugzak met spullen is. Louis zegt: "ga je spullen maar uitpakken. Wij komen zo wel terug." Ik knik en de jongens lopen weer weg. Ik pak mijn rugzak en leg mijn kleren in de kast. Ook al is de kast veels te groot... dan leg ik mijn toiletspullen in de badkamer en mijn tekenspulletjes op het bureau. Mijn mes verstop ik tussen de handdoeken. Net als ik klaar ben komt Louis binnen. Hij doet de deur achter zich dicht en loopt naar me toe. Ik zet bang een stapje achteruit. Maar Louis blijkt het niet door te hebben. Hij tilt me op en ik begin te gillen. Meteen zet hij me neer en kruip ik naar een hoek van de kamer. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd erin. Mijn armen leg ik om mijn benen. Dan begin ik te huilen. Ik hoor nu meer voetstappen in de kamer dus neem ik aan dat de andere jongens er ook zijn. Ik hoor ze praten maar wat ze zeggen hoor ik niet. Opeens krijg ik een flashback
Flashback:
"KOM HIER MORMEL!" Roept de man die mij geadopteerd heeft maar ik nog steeds de naam niet van weet. Net toen we bij hem thuis waren van het weeshuis begon hij tegen mij te schreeuwen en te slaan en schoppen. Ik rende weg en nu zit hij achter mij aan.
Einde flashbackIk wordt uit mijn flashback gehaald doordat ik door mekaar werd geschud. Ik kijk op en zie iedereen om me heen staan. Ik begin nog erger te trillen dan ik al deed en begin ook steeds sneller adem te halen. Ik begin al zwarte vlekjes te zien die steeds erger worden..
A/N laat weten wat je vind zodat ik kan veranderen. Ik ben ook van plan om een Q&A te doen. Laat weten wat je vond!!
JE LEEST
adopted by one direction✅
Novela Juvenildit verhaal gaat over het meisje Bo. Ze is 9 jaar, heeft blonde haren en felblauwe ogen. Ze zit in een weeshuis, omdat haar vader haar moeder heeft vermoord voor haar ogen. Hij heeft ook Bo mishandeld en verkracht. Bo had ook een broer. Ze weet alle...