''Wat zit er in dat glas?" Vraag ik voorzichtig. "Drink het nou gewoon." Zegt Liam zuchtend. Ik pak met trillende vingers het glas vast. Liam ziet het en pakt het glas uit mijn handen. Hij helpt me omhoog en zet dan het glas tegen mijn lippen. Voorzichtig drink ik het glas op. Als ik het op heb laat ik mezelf weer meteen vallen. "Wat zat er nou in dat glas?" Vraag ik. "Water met suiker. Door dat suiker krijgt je lichaam de stoffen die het nodig heeft en jij hebt weer meer energie." Legt hij uit. Ik knik en zucht. Ik ben echt moe. Net op dat moment vraagt Liam of ik moe ben. Ik knik. Louis tilt me op en brengt me naar boven. Hij legt me in bed en zegt dat hij me wakker maakt voor het avondeten. Ik draai me om met mijn gezicht naar de muur. Ik hoor dat Louis nog even over mijn hoofd aait en dan wegloopt. Al snel val ik in slaap.
''Droom''
Ik kan echt niet tegen de haat, maar toch kijk ik op twitter.
'Dikzak'
'Bitch'
'Je bent al die aandacht niet waard'
'Dat Louis zo'n lelijk zusje heeft'
'Dikkerd'
''Einde droom''
''Bo. Bo. BO. Bo! Bo wordt wakker!'' Ik schiet overeind en barst in huilen uit. Ik zweet helemaal door de nachtmerrie van net. Louis trekt me in een knuffel en hij tilt me op zijn schoot. Hij fluistert sussende woordjes in mijn oor terwijl hij me stevig vast heeft. Hij maakt rustgevende bewegingen op mijn rug. Na een tijdje ben ik rustig. ''Waar droomde je over?'' Vraagt Louis voorzichtig. ''Het is niks.'' Mompel ik terwijl ik van zijn schoot af schuif en hem niet aankijk. ''Bo.'' Zucht Louis. ''Het is niet niks dat ik je wakker moet maken omdat je schreeuwend en huilend in bed ligt.'' Zegt hij. ''Laat het nou maar.'' Mompel ik. Ik wil het er niet meer over hebben. En blijkbaar merkt Louis het ook want hij vraagt niet meer verder. Opeens hoor ik geschreeuw van beneden, en dan een stelletje kudde olifanten die de trap op denderen. De deur van mijn kamer vliegt open en Michael, Luke, Calum en Ashton vallen naar binnen.
Letterlijk.
Michael liep voorop en zag dat zijn veter los zat. Hij wilde ze strikken, maar toen viel Luke over hem heen, toen viel Calum daar bovenop. En ten slotte viel Ashton er nog bovenop. Ik schiet in de lach. De jongens staan weer op. "Hoe gaat het?" Vraagt Calum terwijl hij op mijn bed gaat zitten en door mijn haren heen aait. Ik haal mijn schouders op. "Wil je al weer wat eten?" Vraagt Louis. Ik schud mijn hoofd en laat me weer op bed vallen met mijn hoofd in mijn kussen. "Ben je moe?" Vraagt Calum. Ik knik terwijl ik gaap. "Ga nog maar even slapen goed?" Vraagt Louis. Ik knik. De jongens gaan weg en ik trek de deken tot net onder mijn kin. Ik heb het zo koud. Na een tijdje draaien in bed val ik langzaam in een droomloze slaap.
Hey mensen,
Eindelijk weer een hoofdstukje. Sorry dat ik jullie zo lang liet wachten maar ik was even vergeten om te updaten🙊🙀😵. I'm so sorry... 😭. Maar goed. Zijn jullie nu weer tevreden?😌😇
Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vonden. En ik zag dat we al meer dan 300 likes/stemmen hadden. Like what the hell? Hoe heb ik dit voor elkaar gekregen? Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken want door jullie ben ik zo ver gekomen. Maar goed... Hebben jullie zin in een Q&A? Zoja, laat maar vragen achter en zonee, dan stuur je maar: nee.. Geen Q&A.. Dat is echt niet cool..Maar goed ik hou op met dit verhaal of nouja verhaal? Laat ik het anders zeggen. Ik hou op met informatie geven waar jullie niks aan hebben. Maar stuur vragen voor de Q&A. Doeiii💩💩💩💩
JE LEEST
adopted by one direction✅
Teen Fictiondit verhaal gaat over het meisje Bo. Ze is 9 jaar, heeft blonde haren en felblauwe ogen. Ze zit in een weeshuis, omdat haar vader haar moeder heeft vermoord voor haar ogen. Hij heeft ook Bo mishandeld en verkracht. Bo had ook een broer. Ze weet alle...