#4

1.4K 82 16
                                    

Westchnęłam ciężko na tę akcję z tatą i złapałam się za głowę. Paweł za to kręci się koło mojego miejsca do nagrywania. Nagle ktoś zadzwonił do mnie. Okazało się, że to Michał. Olałam go. Zadzwonił raz, drugi, trzeci, i za czwartym odebrałam.

-Kurwa czego chcesz?- zapytałam wkurzona.

-Kochanie co jest?

-Daruj sobie to "kochanie"- zaakacentowałam odpowiednio to słowo.

-Ale co się stało?

-Z kim byłeś i co robiłeś dzisiaj w barze?

-Skąd wiesz, że byłem w barze?

-Bo tam kurwa byłam i cię widziałam. Siedziałeś i się całowałeś z jakąś suką.

-No bo wolałaś iść do jakiś jebanych przyjaciółeczek zamiast siedzieć ze mną. Potrzebowałem się zabawić i zaliczyć, a że ciebie nie było...

-Jesteś kurwa żałosny. To już jest koniec z nami- rozłączyłam się i telefon rzuciłam gdzieś, upadł na podłogę i pewnie jest cały pęknięty.

-Hej. Uspokój się. Ten śmieć nie jest tego wart. Nie powinnaś się wkurwiać na niego bo to nic nie da- spojrzałam krzywo na Pawła i wróciłam do mojej pozycji sprzed tej rozmowy z Michałem- jeśli jesteś wkurwiona to nagraj coś. Freestyle w takim stanie jest bardzo dobry. Pomoże ci. Masz jakiś bit gotowy?

-Tak. Weź odpal kompa.

-Okej.

***

Wybrałam razem ze Świdnickim odpowiedni bit i zaczęłam nagrywać. Przesłuchaliśmy to co nagrałam i stwierdziłam, że ten kawałek nagramy razem, i to będzie nasz wspólny numer. Chłopak na szczęście się zgodził na ten pomysł.

-Zajebiście to wyszło- powiedział Zeam po odsłuchaniu.

-No to fakt. Japierdole. Już jest wpółdo czwartej. Wracasz do siebie czy...?

-Jeśli mogę zostać to zostanę, a jak nie to idę.

-Nie no zostań. Jasne, że możesz. Idziesz się teraz umyć? Mi trochę tu jeszcze zajmie.

-To idę.

-Dobra. Jak masz schody to naprzeciwko nich masz łazienkę.

-Okej- chłopak wyszedł z pokoju a ja podeszłam do komody.

Wyjęłam z niej majtki, które dałam na razie na łóżko. Zaczęłam przeglądać ubrania w szafie. Jest trochę tego, więc postanowiłam wziąć czarną z różami. Położyłam to również na łóżko. Z biurka zabrałam papierosy i zapalniczkę. Otworzyłam na całą szerokość okno i odpaliłam używkę. Zapalniczkę zaczęłam lekko podrzucać do góry i łapać ją. Kiedy mi się nudzi to tak robię. Zaczęłam ni stąd ni zowąd nucić "rose gold" od Zeama. Tak bardzo się zamyśliłam i zapatrzyłam na widok przedemną, że nie zauważyłam, że papieros mi zgasł. Wyrzuciłam go przez okno. Po chwili usłyszałam śmiech chłopaka.

-Fajna piżama- powiedział kładąc się na łóżko w samych bokserkach. Popatrzyłam na niego z uniesioną jedną brwią. On ponownie się na to zaśmiał.

-Dzięki. A ty czasem nie rozgościłeś się za bardzo?- zapytałam sarkastycznie.

-Nie. Czemu?

-Boże- powiedziałam cicho do siebie- masz szczęście, że jesteś przystojny, bo już dawno byś oberwał.

-Oo dziękuję za komplement- walnęłam facepalm'a i udałam się do łazienki.

Po umyciu i wytarciu zoriętowałam się, że nie wzięłam piżamy. Owinęłam się ręcznikiem i poszłam do pokoju. Kiedy weszłam do niego, Paweł zagwizdał na mój widok i uśmiechnął.

-Nie mam już słów do ciebie- wzięłam piżamę z łóżka i wróciłam do łazienki. Ubrałam się i wróciłam do pokoju.

Podeszłam do okna i wzięłam fajkę i zapalniczkę. Odpaliłam papierosa i zaciągnęłam się mocno. Po chwili obok mnie pojawił się Paweł. Wziął jednego papierosa z paczki i zaczął szukać ognia. Postanowiłam się nad nim zlitować, i odpaliłam mu go.

-Dzięki.

-Luz- powiedziałam cicho.

-Ładnie wyglądasz w tej koszulce.

-Eee dziena?

-No co? Fajnie wyglądasz.

-Niech ci będzie.

-Kiedy będziesz miała kolejny koncert?- zapytał zmieniając temat.

-Nie wiem. A ty?

-Jakoś za miesiąc. Ale musimy mieć wspólny.

-No trzeba- wzięłam bardzo dużego bucha i przez kilka sekund przetrzymałam dym w płucach. Kiedy go wypuściłam, skierowałam głowę w górę. Paweł się zaśmiał i zaczął robić kółka z dymu.

-----------------------------------
Witam!
Już jest kolejny rozdział dzisiaj.
Mam nadzieję, że się Wam spodobał.
Zostawcie coś po sobie, i zaraz odpowiem na Wasze pytania. Niestety jest ich mało bo tylko 4, ale na tyle fajne, że na nie odpowiem.

1. Ulubiona piosenka. (ms_naciaxxx)

Jeśli chodzi o rap piosenkę to jest tego tyle, że nie dam rady podać jednej konkretnej. Ale taka, której ostatnio słucham to "Apartament" od Silesa i Zeamsona, i "rosegold" również od Zeama.

2. Top 5 raperów w Polsce. (ms_naciaxxx)

1. Quebo
2. Zeamsone
3. Paluch
4. ReTo
5. (Nie raper a dwóch tworzących zespół) WSRH

3. Ulubiona zwrotka z "Nic za darmo" i "Piramida". (Neemle)

Z "Nic za darmo" zwrotka Pawła, Fejza i Jan- rapowanie. A z "Piramida" to zwrotka Patera i Michała Tomasika.

4. Wymień osoby, które najlepiej sobie poradziły w tej edycji Młodych Wilków. Podaj 3 osoby. (Neemle)

Tak samo jak z tymi zwrotkami, ale skoro 3 to 3. Emm to Pater, Fejz i Janek.

Okej to tyle!
Dziękuję za pytania i za 200 wyświetleń tego opowiadania.
Trzymajcie się.
Salute!

Miłość z Instagrama |ZEAMSONE| |ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz