Minęło jakieś pięć godzin jak sobie tak siedzimy. Chłopaki wypili już 3 litrowe butelki wódki, a ja z tej wódki wypiłam tylko trochę, a reszta, to było picie różnych piw. Chce mi się strasznie spać, więc zostawiłam ich samych i poszłam na górę. Z torby wyjęłam piżamę, ręcznik i kosmetyczkę, i udałam się do łazienki. Umyłam głowę, siebie i w ogóle. Wyszłam spod prysznica, wytarłam się i ubrałam się. Wróciłam do pokoju po suszarkę i w łazience wysuszyłam włosy. Umyłam jeszcze zęby i z brudnymi ubraniami w rękach wróciłam do pokoju. Włożyłam to wszystko do torby, i położyłam się na łóżku. Tak. Jest jedno łóżko, które będę dzielić ze Świdnickim przez cztery noce. Postanowiłam poodpisywać na wiadomości od fanów. Było bardzo dużo takich, że ja i Paweł pasujemy do siebie. No może to prawda, ale czy na pewno?
Leżę sobie i odpisuje już jakąś godzinę, kiedy nagle do pokoju wchodzi Paweł. Ledwo stoi on na nogach. Japierdole ile oni wypili przez ten czas? Zapaliłam lampkę stojącą obok łóżka i spojrzałam na niego. Męczył się z tym, żeby sie rozebrać. Postanowiłam się zlitować nad nim i mu pomogłam. Podeszłam do niego i zdjęłam mu koszulkę. On już nie za bardzo kontaktuje, ale mimo to obserwuje to co robię. Zdjęłam mu spodenki i próbowałam go ułożyć na łóżku. Kiedy mi się to udało Paweł nie chciał puścić mojej ręki. Trzyma ją cały czas.
-Paweł puść mnie. Położę się obok ciebie, ale puść mnie- próbowałam się uwolnić z jego uścisku, ale nic z tego- Paweł.
-Nie. Chodź tu- mruczał ledwo słyszalnie.
-Co? Gdzie mam iść?- chłopak pociągnął mnie i wylądowałam na nim- czy ty jesteś normalny?
-Może.
-Paweł proszę cię puść mnie. Chcę iść spać i tobie też to radzę.
-No dobrze. Dobranoc- położyłam się i odwróciłam się plecami do niego. On mnie przytulił i przykrył kołdrą. Próbowałam się odkryć, ale on mi na to nie pozwolił- nie rób tego i idź spać. Dobranoc.
-Jesteś strasznie uparty.
-Wiem. Ale za to mnie lubisz.
-Prawda- odparłam cicho i uśmiechnęłam się do siebie.
-------------------------------------------
Hejka!
Już jest kolejny rozdział.
Next będzie o 18.
Także...
Salute!
CZYTASZ
Miłość z Instagrama |ZEAMSONE| |ZAKOŃCZONE|
FanfictionOsiemnastoletnia raperka "Roxy" mieszka w Przemyślu. Pewnego dnia, po swoim koncercie, koncert w tym samym klubie ma Zeamsone. Poznają się tak naprawdę dzięki kuzynowi dziewczyny, i kolegą Pawła. *Opis może nie jest najlepszy jaki w swoim życiu nap...