Κεφάλαιο 40

73 13 0
                                    

P.O.V Ρέιβεν:
Είμαι πάρα πολύ ώρα ξαπλωμένη στο κρεβάτι και κοιτάζω το ταβάνι. Προσπαθώ να σηκωθώ αλλά πονάω παντού.
Δεν ξέρω τι μου έδωσαν αλλά νιώθω αδύναμη. Μου λείπουν όλοι οι φίλοι μου. Που με έκλεισαν; Και πιο σημαντικό γιατί είμαι σε ιατρείο; Είναι τρελοί.

P.O.V μητέρας:
Έχω φτάσει στην κλινική. Τρέχω στο ασανσέρ και με το που μπαίνω πατάω το κουμπί που πάνω έχει τον αριθμό 3. Είμαι μόνη μου στο ασανσέρ. Βγαίνω έξω απο το ασανσέρ με το που ανοίγει η πόρτα. Ψάχνω για το δωμάτιο 12. Με το που το βλέπω ανοίγω την πόρτα και βλέπω την κορούλα μου ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Με κοιτάζει με απορία. Φαίνεται εξουθενωμένη. Τι της έκαναν;

<<Μωρό μου;>> Ρωτάω γλυκά και τα μάτια της καρφώνονται πάνω μου.

<<Τι;>> Ρωτάει αδιάφορα. Δεν με θυμάται;

<<Ρέιβεν είμαι η μητέρα σου>> λέω προσπαθώντας να φανώ δυνατή.

<<Δεν είμαι η Ρέιβεν>> λέει αυτή. Τι εννοεί; Η Ρέιβεν είναι.

<<Ρέιβεν αγάπη μου τι λες;>> Ρωτάω και σύγχυση ζωγραφίζετε στο πρόσωπο μου. Φοβάμαι.

<<Είμαι η Κάρλα ηλίθια γυναίκα>> απαντάει και γελάει.

<<Μωρό μου σύνελθε>> λέω και τρέμω ολόκληρη. Το πρόσωπο της κόρης μου σκοτεινιάζει.

<<Σκάσε παλιό γριά εγώ είμαι η Κάρλα δεν ξέρω ποια είσαι εσύ αλλά ξέρω πως η Ρέιβεν σε αγαπάει.>> Λέει και γελάει.

<<Φέρε μου πίσω την Ρέιβεν>> ψυθηρίζω. Νιώθω ότι με μαχαιρώνουν. Πονάω τόσο πολύ όταν βλέπω την κατάσταση της κόρης μου.

<<Άκουσε να σου πώ. Θα ξεχάσεις την Ρέιβεν μια και καλή! Η Ρέιβεν με φοβάται και εγώ έχω τον έλεγχο!>> Λέει και σηκώνεται απο το κρεβάτι.

Χριστέ μου! Θα μου κάνει κακό!!

<<Ηρέμησε Ρέιβεν, σε παρακαλώ>> λέω με τρεμάμενη φωνή.

Έχει έρθει δίπλα μου και με κοιτάζει. Τα μάτια της είναι γεμάτα μίσος.

<<Εξαφανίσου απο εδώ αλλιώς θα σε πνίξω με τα ίδια μου τα χέρια>> Φωνάζει και ακουμπάει τα χέρια της στον λαιμό μου.

<<ΒΟΉΘΕΙΑ! ΒΟΉΘΕΙΑ!>> Φωνάζω και αμέσως ανοίγει η πόρτα.

ΤΈΡΑΤΑ #TBA2019Onde histórias criam vida. Descubra agora