22. Bölüm: Çocuklarımızın Neyi Var?

1.1K 139 87
                                    

Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın, umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 18/07/2018

Bölüm Şarkısı: Park Jimin-Lie

~Bir yalana yakalandım
~Henüz masumken buldu beni
~Kurtaramıyorum kendimi bu yalandan
~Gülüşümü geri ver bana

Hilal

Deniz kendini uykunun tatlı kollarına bıraktığında Namjoon'la beraber çadırdan çıkarak, diğerlerinin yanındaki yerlerimizi aldık. Bizim dışımızdaki tüm herkes kendini çoktan uykunun kollarına bırakmıştı, zaten geç saatlere kadar uyumamak hepimizin bir huyu olarak kalmıştı. Tabii bunda çocukların etkisi de vardı, sonuçta onlar daha bebekken her gece onlar için uykularımızı bölüyorduk. Öyle, böyle buralara kadar gelmiştik.

Hepimiz sessiz sessiz oturuyorduk, Merve ve Taehyung hariç onlar hala uyumayan Duru'yla oynuyorlardı. İkisinin çocukları bu kadar çok sevdiğini biliyorduk ama beş çocuk yapacaklarını tahmin etmemiştik, aslında ikizler olmasa dört çocuk falan yapacaklardı sanırım. Düşüncelerim hazır çocuklara gelmişken, bizim büyüklerin arasında bir şeyler varmış gibi duruyor. Emir'in ayağını sakatladığını hepsi, Aksen hariç onları Mervelere bıraktığımızda öğrenmişti ve birbirlerine bir sarılmaları vardı ki, sanki yıllarca birbirlerine böyle sarılmamış gibilerdi.

''Sizce de...'' diyerek tüm bakışları üzerime çevirdiğimde devam ettim: ''Çocuklarımızın neyi var?'' dedim. Birbirlerine bakıp, aynı anda: ''Hiçbir şeyleri yok'' dediklerinde gözlerimi devirip:

''Küçükleri demiyorum, onlar gayet iyiler. Asıl sorun, Dolunay ve diğerleri. Sizce de, küs gibi değiller mi?'' dedim.

''Doğru, Mira Rüzgarlarda kalmak istemediğini söyledi.'' diyen Nil üzerine, diğerleriyle aynı anda: ''Ne?'' demiştik. Evet, kesinlikle bunu beklemiyorduk. Çünkü, ikisinin de küçükken evlerinden kaçıp, birbirlerinin evlerine gittiklerini biliyorduk.

''Rüzgar'da bu aralar fazla durgun, eskisi kadar gülmüyor.'' dedi Taehyung.

''Aksen'de öyle'' dedi Jungkook iç çekerek.

''Dolunay'da öyle'' diyen Namjoon'u başımla onayladım. Eskiden bizimle çok fazla çocuklar hakkında konuşurdu ama artık bunu pek yapmıyordu.

''Rüya'nın evdeki hareketleri hala aynı ama hepsi yan yanayken pek öyle gibi gelmiyor. Sanki, kızlar ve çocuklar tamamen küsmüş gibiler.'' dedi Jin.

''Acaba, Mira ve Rüzgar yüzünden mi?'' dedi Yoongi. Hepimizin şaşkın bakışları otomatikman Yoongi'ye dönmüştü, bunu söylemesini beklediğimiz en son kişi kesinlikle Yoongi'ydi.

''Ne? Bakmayın öyle, kızım artık Rüzgar'a aşık olduğunu kabul ediyorum.'' dediğinde Nil: ''Sen ciddi misin?'' dedi bağırarak. Yoongi, omuzlarını silkip: ''Sence?'' dediğinde Nil gülümsedi ve Yoongi'nin yanaklarına öpücükler kondurduktan sonra bakışlarını Merve'ye çevirdi. Yüzündeki ifadeden bir şeyler sakladıklarını anlamıştım.

Ece

''Hadi dökülün bakalım, bu sefer ne oldu?'' diyerek olaya atladığımda Merve ve Nil'in bakışları ilk bana, ardından diğerlerine çevrilmişti.

''Kuzen olduğunuz için onların aşk yaşayamacağınızı mı düşünüyorsunuz?'' dedi Sude.

''Aslında...'' dedi Merve ve bakışlarını Sude'den Nil'e çevirdi. Nil, başını salladığında Merve kucağındaki Duru'nun sırtını okşayarak:

Yıldızlarda Buluşalım 3 | Yeni Nesil | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin