27. Bölüm: Barış

1.3K 144 66
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Pazartesi memlekete gideceğim için sınırı biraz fazla yükselteceğim, çünkü gittiğim yerde bölüm yazmaya fırsatım çok olmayabilir ama eğer yazarsam da atarım, umarım beni anlayışla karşılarsınız. Teşekkürler 💜💜 💜 💜 💜 💜 💜

Sınır: 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 22, 24, 25, 26 ve 27. Bölümler 60 vote, 27. Bölüm 60 vote 60 yorum olduğunda bölüm gelecektir 💜

NOT: Stajyer beden öğretmenleri de kampa Mira kaybolduğu sırada geliyor.

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 11/08/2018

Bölüm Şarkısı: The Heart Wants What İt Wants

~RÜYA~

Rüzgar sırtında Mira'yla geldiğinde hepimiz şaşırmıştık ama şaşkınlıktan çok sevinmiştik. Rüzgar'ın onu bulmasına ve buraya kadar sırtında taşıyarak getirmesine sevindim ve anladığım kadarıyla Mira onu affetmişti, yoksa asla onun sırtına binmezdi ve yüzünde böyle mutlu bir ifade olmazdı. Koşarak yanlarına gittiğimiz de Rüzgar onu dikkatlice sırtında indirmişti, kızlarla koşarak onu direk ortamıza alarak sıkı sıkı sarıldık.

''Aptal kız!'' diyerek mırıldandığımız da Mira gülüp: ''Evet, sanırım gerçekten aptalım.'' dedi. Birbirimizden ayrılırken Aksen: ''Neredeydin?'' dedi. Mira, bakışlarını Rüzgar'a çevirdi ve ona küçük bir gülümseme gönderdikten sonra bakışlarını tekrar bize çevirip: ''Yu Ri denen geri zekalının oyununa geldim, tıpkı Merve teyzeye yaptığı gibi.'' koluna sertçe vurup:

''Aptalsın cidden'' dedim. Omuzlarını umursamazca silkip: ''Her neyse, buradayım ve Rüzgarla barıştım, artık hiçbir şey umurumda değil.'' dediğinde bakışlarımızı Rüzgar'a çevirdik. Mahçup bir gülümsemeyle bize bakıyordu, kızlarla birbirimize baktıktan sonra koşarak Rüzgar'ın yanına gittik. Rüzgar, bu halimize gülerek üçümüze de sarılarak: ''Özür dilerim'' dedi. Hem de durmaksızın özür diliyordu.

''Peki biz?'' Demir ve Emir'in sesiyle bakışlarımı onlara çevirdim ve hepsinden önce onların yanına gidip sıkı sıkı sarıldım ikisine de. İkisi de aynı anda: ''Özür dileriz.'' demişlerdi. Aksen ve Dolunayda onlara sarıldıklarında aralarında farklı bir enerji yakalamıştım. Daha çok Aksen ve Emir, Dolunay ve Demir arasında. İçimden bir ses, dördünün de birbirlerine karşı olarak bir şeyler yaşadığını düşünüyorum, neyse zamanı gelince söylerler nasıl olsa.

''Yah! Bana sarılmak yok mu?'' Mira'nın sesiyle Demir ve Emir hızlıca onun yanına gidip, Mira'yı kollarının arasına aldılar. Onlar öyleyken bizde hızlıca yanlarına gidip, grup sarılması yaptık. Çocukken olduğu gibi, tekrar çocukluğumuza döndüğümüz için mutluydum. Birbirimizden ayrıldığımızda bakışlarımı etrafta gezdirmeye başladım. Hong Bin'i arıyordum, onun yanına gidip ona da sıkı sıkı sarılarak: 'Onlarla barıştım, yine de yanımda olacak mısın?' diye sormak istiyorum. Ya hayır derse, sanırım kalbim bu acıyla beraber patlardı. Sonunda onu gördüğümde kadın stajyer öğretmenle konuşuyordu ve fazla samimi gibilerdi. Kadın stajyer Hong Bin'in dudaklarına küçük bir buse kondurduğunda dengemi kaybederek hızla yere düşmüştüm. Gözlerim dolarken, elimi kalbimin üzerine koyup acıyla yüzümü buruşturdum ve göz yaşlarım benden izinsiz yanaklarımdan süzüldüğünde bu manzarayı daha fazla görmemek amacıyla gözlerimi sıkı sıkı yumdum. Canım acıyordu, çünkü beni öptüğü günden beri ondan hoşlanıyordum, canım acıyor çünkü gözlerimin önünde bir kadın onu öpmüştü. 

Yıldızlarda Buluşalım 3 | Yeni Nesil | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin