17. Bölüm: Korku Filmi

1K 137 65
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Sınır: 30 vote, 30 yorum

Bölümün Yayınlama Tarihi: 06/07/2018

Bölüm Şarkısı: V & Jin-Even İf I Die, İt's You

~Sen olmayınca
~Bu göz yaşları kalbimi parçalıyor
~Karanlık cehenneme düşüyorum
~Bendeki yerin bu
~Beni bırakma
~Beni geride bırakma
~Lütfen kalbini bana döndür ve bana doğru yürü
~Tüm kalbimle seni istiyorum bütün hayatımı riske atacağım
~Lütfen beni yayılan ışığa doğru götür dünyanın sonuna kadar...

~RÜYA~

Ailelerimiz gittikten sonra birbirimize kısa bir bakış atarak, yanımızda getirdiğimiz valizlerimizi alarak hızlı bir şekilde içeriye girdik. Çocukların yardımıyla, Emir hariç valizlerimizi yukarı çıkardık. Rüzgar, bizi direk misafir odasında getirmişti. Misafir odası, sade bir şekilde dizayn edilmişti. İçinde küçük bir gardırop vardı, iki tane tek kişilik yatak ve iki tane de küçük koltuk ve onların ortasına da küçük bir masa vardı.

''Kızlar, kimlerin burada kalacağına karar verseniz iyi olur.'' Rüzgar'ın soğuk sesi üzerine gözlerimi devirip, bakışlarımı kızlara çevirdim. Aksen ve Dolunay ışık hızıyla yataklara atladıklarında, gözlerimi tekrar devirip bakışlarımı Mira'ya çevirdim. Omuzlarını silkeleyip: ''Bırak burada kalsınlar'' dedi. Onu başımla onayladığım da Rüzgar: ''O zaman ikiniz de odamda kalacaksınız, yatağım çift kişilik sizin için sorun olur mu?'' diyen Rüzgar üzerine bakışlarımı Mira'dan ona çevirip: ''Sen nerede uyuyacaksın?'' dedim kaşlarımı çatarak. Omuzlarını silkeleyerek: ''Annemlerin odasında kalacağım, zaten böyle yapmamı o istedi. Siz odama geçin, ben birazdan gelirim.'' dedi ve Emir'in bir kolunun altına girip odadan çıktılar. Bizde, valizlerimizi Aksen ve Dolunay'ı aşk yaşadıkları yataklarla yalnız bırakıp odadan çıkarak, Rüzgar'ın odasına doğru ilerlemeye başladık. Kapıyı açıp içeri girdiğimiz gibi Rüzgar'ın parfümünün kokusu burnumuzu esir almıştı. Kokular konusunda gerçekten iyiydi, bu huyunu kimden aldığını tam olarak bilmiyorum ama zevki güzeldi.

''Sağ taraf mı sol taraf mı?'' Mira'nın sesiyle bakışlarımı ona çevirdim, eliyle Rüzgar'ın büyük yatağını gösteriyordu. Cam kenarını sevdiği için bize göre olan sol tarafı alacaktım.

''Sol yani camın olmadığı taraf'' dediğimde başını olumlu anlamda salladı ve valizini kenara koydu. Bende valizimi kenara koyduktan sonra Rüzgar'ın odasına şöyle bir bakış attım. Odası fazla sadeydi, eskiden odasında bir sürü Marvel ve Harry Potter afişleri vardı. Hayran olduğu iki seri, aslında hepimizin hayran olduğu iki seriydi. Neden, posterlerini çıkardığını bilmiyorum. Büyüdüğümüz için mi? Yoksa bizi hatırlatacak bir şeyler odasında barındırmak istemiyor mu?

Kapının tıklanmasıyla düşüncelerimi hızlıca bir kenara attım ve Mirayla aynı anda: ''Gelebilirsin'' dedik. Kapı açıldığında Rüzgar elinde bir kaç temiz çarşafla içeri girmişti, çarşafları yatağın üzerine serip:

''Annem, çarşafları değiştirmemi istedi. İsterseniz ben değiştirebilirim.'' dediğinde başımı iki yana sallayıp: ''Sorun değil, biz hallederiz.'' dedim. Başını salladığında arkamda duran Mira'ya kısa bir bakış atarak odadan çıktı, kapıyı kapatmadan önce: ''Kendi evinizmiş gibi takılın, zaten bunu daha önce de yapmışlığınız var.'' dedi. Kapı kapanmadan önce Mira:

''O zamanlar gerçekten evimiz gibi hissetmemizi sağlayan birisi vardı, sanırım o kişi artık yok.'' demişti. Rüzgar, hiçbir şey demeden kapıyı kapatıp gözden kaybolduğunda bakışlarımı Mira'ya çevirdim.

Yıldızlarda Buluşalım 3 | Yeni Nesil | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin