16. Bölüm: Bende Özledim Seni

1K 146 66
                                    

Günaydınlar! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Sınır: 30 vote, 30 yorum

Bölümün Yayınlama Tarihi: 06/07/2018

Bölüm Şarkısı: Bumkey-When I Saw You

~Seni Gördüğümde
~Sadece seni düşünüyorum
~Seni Sevdiğimde

~Beni Özledin Mi?
~Kalbim değişse bile
~Özleyeceğim

~Keşke şu an yanımda olsan
~Geriye dönebilir miyim?

~MİRA~

"Anne, neden kızlarla evde kalmamıza izin ver vermiyorsunuz?" dedim Oğuz'un valizini toparlayan anneme. Bakışlarını bana çevirerek öyle bir bakış atmıştı ki, hızlıca gözlerimi kaçırmakla yetindim.

Çocukların okul gezisi olduğu için annelerimiz ve babalarımızda onlarla gideceklerdi. Melisa ve Duru'da onlarla gidecekti ve bizlerde mecburen Merve teyzelerin evine gidecektik, gençler olarak. Hepimiz onlarda kalacaktık, çünkü Rüzgar'ın başımızda durmalarını istiyorlar. Çünkü, aralarında öyle anlaşmışlar. Ah! Tam tamına 2 hafta yoklardı, Melisa'nın da okulundan 2 haftalığına izin almışlardı, neden kız derslerinde geri kalmak zorundaki? Ama tabii bunu yakıyorlar mı? Hayır, çünkü Melisa daha ortaokula gidiyordu ve ortaokulda çok fazla sıkı olmadığı için sorun olmayacaktı. Bu yüzden fazla rahatlardı.

"Valizini hazırladın mı?" annemin sesiyle düşüncelerimi yavaşça uzağa göndererek, bakışlarımı anneme çevirdim. Tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu, kadın nasıl tek kaşını kaldırıyor hala anlamış değilim. Ne kadar uğraşsam da, tek kaşımı bir türlü kaldıramıyordum.

"Anne, nasıl tek kaşını kaldırıyorsun?" dediğim anda kafama yastık yemiştim.

"Tamam be tamam, hazırladım." dedim ve yastığı yerden alıp yatağın üzerine attım ve koşarak odadan çıkıp, babamın yanına doğru ilerlemeye başladım. Merdivenleri indiğimde babamı salondaki büyük koltukta, ayaklarımı masanın üzerine koymuş ve başı da sağ omuzuna doğru yaslamış bir şekilde uyurken bulmuştum. Yavaş adımlarla yanına gittim ve yanındaki yerimi alıp kollarımı yavaşça onun beline sardım ve başımı göğsüne koydum. Kollarını hızlıca etrafıma sardığında gülümsedim. Küçüklüğümden beri bunu yaptığım için artık alışmıştı.

"Ya sizsiz nasıl 2 hafta geçireceğim ben" dedim üzgün bir ses tonuyla. Saçlarıma küçük bir buse kondurup:

"Bende seni bırakıp gitmek istemiyorum prensesim ama anneni biliyorsun, anne ve baba katılma zorunluluğu olduğu için beni de zorla kendisiyle götürecek. Son seneniz olduğu için sizi götüremiyoruz, merak etme her gün arayacağım seni." dediğinde güldüm ve ondan ayrılıp:

"Evde tek kızlarla kalamayız mı?" dedim dudaklarımı büzerek, dudaklarını birbirine bastırıp başını iki yana salladığında derin bir iç çektim ve babamın yanağına bir öpücük kondurarak: "O zaman ben lazım olan diğer eşyalarımı da alayım." dedim. Başını salladığında gülümsedim ve hızlıca ayağa kalkıp, tekrar yukarı çıktım. Odama girip, hazır olan valizlerimi merdivenin başına götürerek tekrar odama girdim ve çantamın içine lazım olan kitaplarımı ve eşyalarımı yerleştirip, omuzlarımın asıp odamdan çıktım ve valizlerimi tek tek indirmeye başladım. Valizlerimi diyorum ama sadece bir valizim var, diğeri spor çantamda ama içinde de eşyalarım olduğu için valizlerim olarak çoğul ekini kullanıyordum. Öyle ya da böyle o da valiz sonuçta!

Yıldızlarda Buluşalım 3 | Yeni Nesil | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin