Hello! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Finalle son 11 bölüm...
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 10/11/2018
~MİRA~
''Ne? Çocuklara bakıcılık mı?'' diyerek isyanlara girişecekken, babam alnıma küçük bir öpücük kondurup: ''Güzelim, sadece bir günlüğüne çocuklara bakmak zor olmaz değil mi? Biz her gün onlarla vakit geçiriyoruz, birazda kendimize zaman harcamaya ihtiyacımız yok mu?'' dediğinde başımı sallayıp: ''Haklısınız'' dedim.
''Güzel, hepiniz Rüzgar'lara gideceksiniz. Zaten, en çok çocuğun olduğu yer orası. Rüzgar, tek başına onlara bakamaz ama siz yardım ederseniz hem kardeşlerine bakarsınız hem de diğerlerine. Zaten, onlara film açmanız ya da evde bir oyun oynamalarını söylemeniz yeter, nasıl olsa kendileri gerisini halleder'' diyen annemi başımla onaylayıp: ''Tamam, tamam'' diyerek ikisinin de yanaklarını öpüp:
''Siz güzelce eğlenin ben Oğuz ve diğerlerine bakarım, daha doğrusu biz'' dedim. İkisi de kocaman gülümseyip: ''Biliyoruz prenses, hadi beraber çıkalım''
Beraber evden çıktığımızda annemler arabaya, ben ve Oğuz'da çantalarımızla beraber Rüzgarların evine gitmek için bahçeden çıkmıştık.
~RÜZGAR~
''Duru'yu saat 12'de uyutman gerek, ikizlerin ilaçlarını vermeyi unutma. Melisa, kendisine de bakar sana da bakar zaten ama yine de onu da aksatma'' derin bir iç çekip, annemin sırtına pat pat vurarak: ''Annecim hadi git, ben hallederim diyorum. Git'' dedim. Gözleri dolarken kocaman gülümsediğinde, başımı sağ tarafa yatırıp: ''Ağlamayacaksın değil mi?'' dedim. Dudaklarını büzdüğünde, babam onu hızlı bir şekilde kollarının arasına alıp, yüzünün her bir köşesine öpücükler kondurduktan sonra: ''Ağlamayacak Rüzgar, merak etme sen. Kendine ve kardeşlerine dikkat et, özellikle Duru'ya biliyorsun. Merdivenlerden düşmüşlüğü çok var''
''Biliyorum, biliyorum. Artık gider misiniz?'' dedim. Başlarını salladıklarında sonunda evden çıkabilmişlerdi.
Onlar arabaya binip, kapıyı kumandayla açtıklarında Mira ve Oğuz, kapının önünde belirmişti. İkisi de annem ve babama selam verdikten sonra hızlı adımlarla buraya gelmişlerdi. Oğuz, bana gülümseyip, ayakkabılarını çıkarıp hızla içeri girdiğinde. Mira, her zaman ki o güzel gülümsemesiyle karşımda duruyordu. Elini tutup, onu kendime doğru çekip, burnunun üzerine küçük bir öpücük kondurup:
''Bu bakıcılığın en sevdiğim yanı, seninle beraber olmak olabilir, sanırım'' dedim.
''Bak buna katılıyorum'' dedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurarak, ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi. Diğerleri de hemen onun arkasından gelmişti. Hong Bin'de buna dahil, Rüya her ne kadar Hong Bin ile mutlu olsa da, stajyer öğretmenimizle zaman geçirmek biraz fazla garip geliyordu ama sanırım buna alışabilirdik.
***
''Hey! Veletler gelin bir buraya!'' Emir'in çocuklara bağırmasıyla beraber hepsi Emir'in önünde bitmişti. Emir, arkasına sakladığı animasyon CD'sini çıkarıp, çocuklara gösterdiğinde. Hepsi aynı anda çığlık atmaya başlamışlardı.
''Hey! Hey! Yavaş yavaş, bunu izlemek istiyorsanız, hepiniz şu minderlerin üzerine uzanmalı'' diyerek emir verdiğinde çocuklar anında minderlerin üzerine uzanarak seslerini kesmişlerdi. Emir'in elinden CD'yi alıp, DVD'ye taktıktan sonra kumandayla tüm perdeleri indirdim. Salondaki kocaman televizyonu da açarak, bir sinema ortamı yarattım ve DVD'deki animasyonu oynatmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlarda Buluşalım 3 | Yeni Nesil | ✔️
FanfictionTAMAMLANDI ✔️ Yıldızlarda Buluşalım 3. Kitabıdır, ilk iki kitabı okumanız gerekebilir BTS ve kızlar hayatlarını çocuklarına adamışlardı. Çocuklarsa, kendilerini okul ve okulun içinde dönen duygularının içinde bulmuşlardı. -BTS ve kızları da bol bo...