Tu ?!

56 1 0
                                    

-Kriss, ce faci ? De ce nu mă astepţi ?

Această voce fermecătoare mai bine nu se auzea ! Şi tocmai ce îmi ziceam că am scăpat de o întâlnire problematică, dar nu,trebuia să strige el după mine ! Pregătita de cel puţin un leşin ma opresc şi zâmbind mă adresez cauzei morţii mele :

"-Hei, Raul ! Nu te-am auzit !" Şi uite cum supravieţuiesc eu exemplar torturii cu zâmbetul pe buze !

" -Ah!Pentru un moment am crezut altceva ! Scuze ! "

"-Ai crezut că te evit pentru că te-ai despărţit de mine acum trei zile ? Sunt destul de matură Raul să îţi înţeleg motivele despărţirii şi dorinţa de a rămane prieteni ! În plus, nu eşti atât de important încât să nu uit ceea ce a fost între noi , mai ales dacă este dorinţa ta ! Şi eşti un prieten mai bun decât iubit ! "

Stai!Eu am zis astea? Dar ce zic ?! E prea important pentru mine! Nu îmi ajunge nici eternitatea să îl uit ! Nu cred că nu am izbugnit în lacrimi pâna acum ! Pe faţa lui citesc durere, dar de ce ? Pare surprins de ce i-am zis ! Dar la ce se aştepta? Să am cearcăne uriaşe ? Şi ochii roşii? Să îl implor să se întoarcă? Eu nu sunt aşa ! Nu pot obliga o persoană să rămână langă mine ! Şi mai este şi faptul că mi-am propus să îmi uit pe undeva prin cameră sufletul şi să fiu rea !

"-Oh! E bine atunci ! Mă bucur că m-ai înţeles !"Şi in timp ce zice astea îmi zâmbeşte uşor dus pe gânduri ! Zâmbetul lui mă topeşte! Îi ador zâmbetul !Stop !Kris, revinoţi şi spunei ceva ! Nu te mai holba la el ! Mai ai puţin şi sari pe el ! Opreşte-te !

-Aaaa, mai bine ne-am mişca , dacă nu vrem să întârziem , zic eu puţin ameţită şi îi zâmbesc timid.

Cum dracu am ajuns eu în situaţia asta ? E o zi de luni mai groaznică decât de obicei ! Am înţeles că vrea să rămânem prieteni, dar nu mă gândeam că o să păstreze obiceiul de a merge împreună la şcoală! Adică îmi ajunge că o să-i văd faţa perfectă în fiecare pauză pentru că are clasa lângă a mea , nu vreau să îl văd şi când mă duc la şcoală !

"-Kriss,mă gândeam...Crezi că este în regula să mergem acasă împreună după ore ? "

El chiar m-a întrebat asta?! Nu !Nu vreau asta! Mă doare fiecare minut lângă el .

"-Ar fi drăguţ, Raul, dar i-am promis Jessicăi că merg cu ea ! Scuze !"

"-Ok! Atunci în altă zi ! "Şi îmi zâmbeşte . Zâmbetul lui perfect ! Gata, Kriss!Nu mai saliva după fostul tău !

"-Mai bine ai intra, altfel o să întârzii la ore ! Eu o aştept pe Jess." Devin din ce în ce mai bună în a schimba subiectul .

"-Ne mai vedem, Kriss ! "

Raul pleacă. Off, Doamne ! Este perfect ! Părul lui şaten este uşor ciufulit,ca de obicei !Nelipsiţii blugi negri , un tricou alb destul de simplu şi geaca neagră de piele îi vin foarte bine ! Orice fată cu ochi l-ar plăcea ! E înalt , are ochii negrii, merge la sală, joacă baschet şi mai este şi inteligent !Mda...de ce credeam că mă iubeşte ? Mă bucur că este mai mare decât mine cu un an !El pleacă anul acesta, iar eu mai rămân un an !Mai avem şi o lună şi vom lua vacanţă! Dar dacă toate astea sunt motive de bucurie de ce mă simt ca dracu când mă gândesc ?

"-Kriss, ce îngrijorată am fost pentru tine !Când am auzit ce a zis idiotul ala mai aveam puţin şi mă duceam să îl ucid ! "

Ea este Jessica şi este cea mai bună prietenă a mea ! O iubesc ! Ne ştim din clasa I şi ne spunem totul ! Şi da , i-am plâns jumătate de zi în telefon şi după i-am interzis să vina la mine ! Dacă era altcineva nu m-ar fi ascultat, dar ea este Jess şi ştie când am nevoie să fiu singură . Este blondă, are ochii albaştri şi este model ! Nu ştiu cum se descurcă şi cu şcoala şi cu toate acele prezentări , dar este eroina mea ! Rochiţa înflorată îi vine superb !

"-Jess, sunt bine ! Am trecut eu prin mai rele ! Dar tu arăţi fabulos ! "Ii spun eu zâmbind.

"-Mulţumesc ! Astăzi, după ore , trebuie să vi cu mine să îl cunoşti pe vărul meu . Este mai mare decât mine cu un an şi s-a mutat aici, la liceu ! Doar pentru o lună, îţi vine să crezi ? "

Amândoua ne punem pe râs.Jess e singura care reuşeşte să mă facă să râd atât de mult !

"-Hai să mergem la ore , Jess! Am întârziat ! "spun eu printre râsete.


****

Orele au trecut destul de repede cu excepţia unui mic accident : într-una din pauze am fost chemată la secretariatul liceului şi m-au reţinut mai mult ! Mă grăbeam spre oră deoarece nu îmi place să întârzii şi dacă nu vă vine să credeţi mă aflu printre cei mai buni în clasă. Oricum , în graba mea dau peste un băiat.

"-Scuze, scuze ! "Zic eu gata să plec mai departe când mâna lui mă opreşte.Ma uit la el şi văd mai întâi ochii lui albaştri superbi . Nu am mai văzut niciodata o nuanţă atât de frumoasă şi de puternică de albastru. Apoi urmează părul negru ciufulit atât de drăguţ şi gustul la îmbrăcăminte. Să nu mai spunem că tricoul său negru lasă totuşi să se vada că merge la sală .

"-Tu chiar eşti idioată? Nu vezi pe unde mergi ?" spune el vizibil iritat.

"-Poftim?! Mi-am cerut scuze! Se mai întâmplă ! Acum poţi să îmi dai drumul la mână ,idiotule ? Mă doare !" Ii spun eu nervoasă. Cum îndrăzneşte să vorbească aşa ? Doar nu l-am omorât, deşi mi-aş dori asta ! Imi dă drumul la mână, dar tot nu mă lasă să trec.

"-Poţi să te dai şi din drum ! "ii spun tot eu. El se conformează. Nu mai pare furios acum, ci puţin confuz . Eu trec mai departe, dar nu mă pot mulţumi cu atât. Mă întorc spre el şi îi zic, bine, mai mult ţip :

"-Eşti un mare nesimţit ! Mi-ai stricat şi ziua ! Cum poţi să te comporţi aşa? Idiotule ! " Se uită la mine puţin şocat, dar tot ce face este să îmi facă un semn cu mâna de la revedere şi să îmi spună că nu are de gând să coboare la nivelul meu . Nu îl cunosc, dar pot să spun că este un idiot !

Acum mă îndrept cu Jessica spre o cafenea unde ne vom întâlnii cu vărul ei pentru ai arăta oraşul sau aşa ceva. Ajungem şi ne aşezăm la o masă.

"-Kriss, uite-l că vine ! " spune Jess entuziasmată. Când mă întorc pentru al vedea el era deja lângă noi . Şi rămân şocată!

"-Tu ?!" Zicem amandoi odata.

Iluziile unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum