Este o schimbare, dar este una buna sau rea? Trebuie sa o sun pe Jess! Sau nu! Mai bine nu o mai sun! Am nevoie de liniste!
Sa vedem ce am realizat in aceasta zi: l-am indepartat pe Thomas, m-am certat cu Raul, nu am fost alaturi de cea mai buna prietena a mea intr-un moment important pentru ea. Bravo, Kriss, ai dezamagit pe toata lumea! Ar trebui sa primesti diploma pentru cea mai idioata fată de pe mapamond!
Era sa uit: ma mut! In Anglia! Pe alt continent! Departe de Jess! Ce o sa ma fac fara ea? Ea a fost mereu langa mine cand am nevoie! Asa, si? Eu cum am rasplatit-o? Am lipsit azi de langa ea. Ce prietena sunt si eu! Este mai bine ca plec. O sa incep o noua viata! O sa uit ca i-am cunoscut pe Thomas si pe Raul si restul lumii. O sa vorbesc doar cu Jess, pe ea o pastrez si in noua mea viata, daca o sa vrea. O sa incerc sa ii fiu prietena care nu i-am fost niciodata!
Si acum ar trebui sa o sun pe prietena mea nebuna si sa o intreb cum a fost cu Mathias.
-Hei, Jess! Ce faci?
-Foarte bine! Tu? Ce s-a intamplat azi, Kriss?
-Intai tu, nebuno! Vestile bune intai, nu? Îi spun eu încântată.
-A fost genial! Am fost pe plajă si a facut picnic! Un nou început, Kriss! Îmi spune Jess fericita.
-Ma bucur! Sper sa nu te dezamageasca! Daca o sa te supere vreodata nu o sa mai stie niciodata cum este sa ai mostenitori! Îi spun eu serioasa și apoi ne punem pe râs amândoua.
-Și veștile tale proaste care sunt? Mă intreabă ea serioasa.
Respir profund si incep sa vorbesc:
-M-am certat cu Thomas pentru ca l-a lovit in fata pe Raul. A avut dreptate, dar tot idiot este. Raul mi-a cerut o a doua sansa, nu am acceptat-o si m-a numit tarfa si ma mut in Anglia.
-Doar atat? Îmi spune Jess sarcastica.
-Da,doar atat! Ma mut dupa ce se termina scoala, in doua saptamani, îi spun eu.
-Ce idiot, Raul! Si acum se explica de ce era Thomas asa suparat! În legatura cu mutatul: o sa pastram legatura, Kriss! O sa te intorci aici la facultate! Eu o sa merg la arhitectura si tu o sa devi o scriitoare geniala! Nu-i asa, Kriss? Și intrebarea lui Jess este însoțita de suspine. Ea crede ca o sa o las, ca o sa o uit. Nu as face asta niciodata asta, prostuțo!
-Sigur ca da! Ii spun eu cat mai sigura. E un nou inceput pentru amandoua, continui.
-Kriss, si Thomas? Ce faci cu el? O sa vorbiti? Ma intreaba Jess, curioasa.-Nu! O sa fim doar noi doua. Nu mai vreau sa stiu pe cineva. Doar pe tine te iau in viata mea noua, Jess.Ii spun eu hotarata.
-Inteleg! Imi zice ea cu o voce stinsa. Ma striga mama, Kriss! Vorbim maine la scoala,da?
-Ok,noapte buna, Jess! Ii zic eu la fel de posomorata ca ea si inchid telefonul.Maine o sa fie o zi grea. Mai bine ma pregatesc de somn. Maine o sa spun adio vietii mele vechi.
CITEȘTI
Iluziile unei adolescente
General FictionNimeni nu are o viaţă perfectă. Ce se întâmplă când ceea ce considerăm noi că este viaţa noastră, cu bune şi rele, se dovedeşte a nu fii ceea ce avem nevoie? Simplu: o luăm de la capăt! Dar mai păstrăm persoane din viaţa anterioară în noua noastră v...