"-Idiotule!" şi îi şterg zâmbetul perfect de pe faţă cu o palmă pe care o merită de mult.
"-Recunosc că pe asta o meritam."spune el calm şi cu un zâmbet drăguţ pe faţă. Mă aşteptam la o altfel de reacţie numai la asta nu. "Scuze!"
"-Scuze acceptate!"Spun eu cu o voce mica, puţin uimită de reacţia lui şi de zâmbetul lui atât de inocent. Stop! Vorbesc de Thomas, baiatul,dacă poate fi numit aşa, mi-a distrus bluza şi părul! Clar:despărţirile nu îmi fac bine. Mă fac să am gânduri ciudate despre băieţi superbi care nu s-ar uita niciodată la mine.
Jess, probabil incomodată de tăcerea lăsată brusc, spune:
"-Soarele apune, băieţi! Ce ziceţi să mergem acasă? "
"-Ok!Dar chemaţi-mi un taxi, vă rog! Casa mea este cam departe şi nu îmi place să merg singură noaptea,mai ales în partea asta a oraşului." Ultima parte am spus-o mai încet. Cuvintele astea îmi aduc aminte nu tocmai de un moment plăcut.Jess ştie, dar Thomas nu şi nu vreau să creadă că sunt o fricoasă sau mai ştiu eu ce! Dap!Oficial pe mine scrie cămaşă de forţă!De ce îmi pasă de parerea lui ?
"-Hai la noi acasa, Kriss! Privim filme, gătim...bine,eu gătesc că tu eşti praf !"şi Jess chicoteşte.
"-Sunt de acord cu totul, inclusiv cu gătitul!"Şi ne punem amândouă pe râs,în timp ce Thomas ne urmărea amuzat,dar şi puţin nedumerit.
Hotărâm să rămân şi peste noapte,aşa că o sun pe mama,îi cer acordul,doar sunt minoră, şi ne îndreptăm spre casa Jessicăi. Da:ne îndreptăm pentru că vine şi verişorul ei mult iubit. The fuck! Mai suntem şi singuri acasa. Presimt o noapte de groază!
*Persp.Thomas*
Nu a vorbit tot drumul. Oare am suparat-o aşa rău? Nu mi-a venit altceva în cap, doar mai avea puţin şi plângea şi dacă o vedeam plângând pe pitica asta încăpăţânată clar o răpeam şi o duceam undeva unde nimic nu o mai poate supara cu excepţia mea. Chiar îmi place să o enervez.Este foarte drăguţă când are draci, până deschide gura şi provoacă ea draci. Serios acum, nu poate şi ea să recunoască că a pierdut? E şi puţin ciudată, adică toate fetele sunt moarte după mine, îmi fac toate pe plac, numai ea este încăpătânaţă şi face mereu opusul a ce zic eu.
Şi când a dat pe hol peste mine nici măcar o privire. Era atât de concentrată în a-şi continua drumul încât nici nu m-a observat. Cred că acesta este motivul pentru care am reacţionat aşa: nu sunt obişnuit să fiu ignorat de fete.
Am ajuns şi acasă la Jess, cea mai bună verişoară existentă pe acest pământ pentru că are cea mai bună prietenă o astfel de fată şi din alte motive, bineînţeles! Nu sunt aşa rău cum par. În fine,după o ceartă de jumătate de oră cu Kriss, am hotărât să ne uităm la un film de groază deşi Kriss nu prea dorea acest lucru. Oare face toate astea doar pentru a mă enerva pe mine? Dacă este aşa, chiar reuşeşte.
"-Jess pot să împrumut nişte pijamale?" Spune Kriss.
"-Sunt ale tale la mine, de data trecuta."
"-Perfect! Punem filmul dupa ce mă schimb, dacă Domnul Vreau Filme de Groaza Nu Ma Intereseaza de Kriss este de acord, bineînţeles." Şi se uită la mine cu o privire care dacă ar ucide acum aş fii mort, dar nu mă las mai prejos:
"-Bineînţeles, fricoaso! Aşteptăm şi copiii." Uite cum am eu ultimul cuvânt. 1-0 pentru mine! Yeeei!
"-Nu face asta intenţionat,să ştii! Doar că niciodată nu i-a plăcut sângele." Îmi spune Jess serioasă.
"-Cum zici tu, dar tot enervantă rămâne!" Spun eu serios şi Jess doar îmi zâmbeşte ca şi cum ştie ceva ce eu nu ştiu.Fetele astea mă sperie!
Kriss coboară jos într-un final îmbrăcată în nişte pijamale negre cu o pisicuţă albă. Este aşa drăguţă! Ochii ei mari,căprui, cu gene mari sunt încadraţi de părul ei castaniu, lung şi puţin creţ. E aşa micuţă! Cere să fie luată în braţe şi alintată, dar sunt sigur că la cât de încăpăţânată este m-aş alege cu o fractură în cel mai bun caz, dacă aş încerca doar să o ating.
"-Credeam că te-ai ascuns în cameră la Jess." Spun eu,zâmbindu-i răutăcios.
"-Credeai că sunt tu sau ce ? "Şi uite cum domnişoara Kriss prinde teren. Nu e bine!
"-Tu, pitico, nici nu ai cum să te compari cu mine! În primul rând înălţimea ta, iar în al doilea rând, curajul de care eu dispun şi tu nu. Asta face că tu niciodată nu o să poţi fii ca mine."
"-Nici nu aş vrea, crede-mă! spune ea din ce în ce mai nervoasă.
"-Începe filmul! Haideţi!Spune Jess,făcând astfel încât scorul este 1-1. La naiba,Jess! Bine că te-ai revanşat şi ai lăsat-o pe Kriss lângă mine.
Filmul nu a fost chiar cel mai bun film de groază posibil, dar a fost foarte sângeros, iar Kriss la fiecare scenă de acest gen îmi folosea tricoul drept paravan, la un moment dat chiar m-a luat în braţe. Mulţumesc Jess şi mulţumesc filme de groază! Dar tot enervantă rămâne, iar scorul este în favoarea ei aşa că trebuie să fac ceva urgent.Dar ce?
Plec de lângă ele cu pretextul că am nevoie la baie. Bineînţeles,Kriss nu pierde ocazia de a-mi aminti că nu i-ar păsa nici dacă aş muri. Fata asta mă calcă pe nervi! Sting toate luminile din casă şi aud ţipete. Kriss ţipă cel mai tare! Mă apropii de ele încet şi înainte de a le speria prind o scurtă conversaţie de-a fetelor:
"-Crezi că Thomas este bine?" Şi nu a-ţi ghicit! Nu Jess întreabă şi Kriss. Stai puţin! Ea este îngrijorată pentru mine? Am murit şi am ajuns în Rai? Sau au răpit-o extratereşti că altă explicaţie logică nu am.
"-Sunt sigură că el a făcut asta deci este bine!"Spuse Jess.
"-Oricum o să fie mort când se vor aprinde luminile,dacă a avut ceva de aface cu asta." Continua Kriss. Da!Asta este fata care a dat peste mine. Împiedicata mea...
Nu mai stau pe gânduri şi mă duc în spatele lor începând să ţip. Ele mă urmează imediat şi în timp ce râd ca un descreierat aprind şi luminile pentru a le vedea feţele şi a savura victoria. 2-1,Kriss! Sunt în avantaj!
^^^^^^^^^^^^^^
1. A fost ciudat să scriu din perspectiva unui băiat!
2.Stiu, stiu!Greşeli peste greşeli .
3.M-am îndrăgostit de personaje! :) şi de Thomas...
CITEȘTI
Iluziile unei adolescente
General FictionNimeni nu are o viaţă perfectă. Ce se întâmplă când ceea ce considerăm noi că este viaţa noastră, cu bune şi rele, se dovedeşte a nu fii ceea ce avem nevoie? Simplu: o luăm de la capăt! Dar mai păstrăm persoane din viaţa anterioară în noua noastră v...