*perspectivă Kriss*
"-Scuze de întârziere! Nu o sa va vină să credeţi ce am păţit!" Ne spune ea radiind de fericire."
"-Draga mea, dacă nu l-ai întâlnit pe Harry din One Direction eu nu am nici o explicaţie." îi spun eu zâmbind.
"-Mai bine: l-am întâlnit pe Él Líder!"şi râsul Jessicai se aude în toată casa.
"-Ce?" o întrebam şi eu şi Thomas în acelaşi timp. Trebuie sa am o discuţie serioasa cu mine sau mai bine zis cu conştinţa mea, dar asta mai târziu.
-"Mai precis Mattyas Él Líder, din îndepărtata Europa, Spania, mutat în L.A. de curând, vecin cu tine, Kriss." a continuat Jess. Eu şi Thomas avem deja feţe de idioţi deci ce mai conteaza că ne vorbeşte despre vecinul meu hot al cărui nume de familie e ciudat? Nu mai contează nici faptul că nu a luat nimic de la magazin, dar, hei, cine sunt eu să o judec?
"-Dacă îţi vine să crezi a dat peste mine! Niciodată nu am mai văzut atât de multă nesimţire la o persoană! Nu a zis nimic, nici măcar nu s-a uitat la mine! M-a enervat la culme asta, aşa ca l-am oprit eu şi i-am spus în faţă ca este un împiedicat nesimţit cu tentă de bou! Eram aproape să îl omor până i-am întâlnit ochii căprui şi părul castaniu, pielea maslinie şi buzele alea perfecte, să nu mai zic de abdomenul lui vizibil şi prin tricou. El a profitat de pauza făcută de mine şi şi-a cerut scuze, apoi am mai vorbit diverse lucruri, aşa am aflat şi numele de familie, ca într-un final, pentru a se revanşa pentru că a dat peste mine să mă invite mâine la un suc. Deci acesta este motivul întârzierii mele. Scuze!"
Într-un final termină şi Jess discursul ei, care,fie vorba între noi, a fost spus fără să se respecte vreun semn de punctuaţie şi fără să respire. Eu, la fel ca Thomas, am trecut de la o stare la alta: la început relaxată, apoi curioasă, am trecut la nerabdare că nu mai termina odată, ca apoi să experimentez şi uimirea, apoi groaza, am fost şi amuzată la un moment dat, ca acum să fiu complet şocată. Cum se face că sunt de acord în ceva cu Tommi? Ştiu că nu zicem nimic, dar feţele noastre exprimă acelaşi lucru. Dar să uit odată de el! Prietena mea cea mai bună a întâlnit un baiat ! Corpul meu reacţionează destul de bine când lucrează împreună cu conştinţa, aşa că am sărit de pe canapea direct în braţe la Jess şi am început să ţipăm ca două descreierate în timp ce Tommi se schimbase la faţă şi probabil se gândea să cheme un preot să ne exorcizeze sau să ne lovească cu Biblia în cap până ne opream.
"-Calmaţi-va odată! E doar o întâlnire! Important este că eu nu am chipsuri! " zise Thomas foarte serios. O , nu o să faci asta! Nu o să strici momentul domnule, doar pentru că te numeşti King!
"- Doar o întâlnire?!" ţip eu, pardon, ridic tonul. "Domnule Insesibil,nu e doar o întâlnire! E prima întâlnire! " îi spun eu mândră.
"-Domnişoară Ştie-tot, pentru noi, băieţii, prima întâlnire nu e mare chestie! Dacă avem experienţă ştim că o să mai existe şi altele." Îmi spune el, ridicându-se în picioare şi apropiindu-se periculos de mult de mine. Doar câţiva centimentri ne despart corpurile.
"-O, şi tu ai multă experienţă, bănuiesc!" Ce crede el? Că mă impresionează aşa uşor? Nu îmi pasă că poate să aibă orice fată doreşte! Nu îmi pasă de trecutul lui amoros. Niste idioate toate că au putut să vrea să fie cu el ! Sper să moară!
"-Vrei să îţi demonstrez?" Mă întreabă el cu o voce ce te topeşte pur şi simplu din picioare. Revino-ţi idioato! Foloseşte vocea asta ca să te inducă în eroare. Doar nu eşti ca toate fufele pe care le-a avut el şi cedezi doar pentru că are o voce ce te trimite direct în Rai?
"-O, Doamne! Chiar am uitat să mă duc la magazin!" spune Jess, întrerupând mica noastră mare ceartă şi reuşind să ne facă să râdem cu lacrimi.
Am mai stat puţin de vorbă şi cei doi verişori s-au hotărât să plece pentru că maine avem şcoală şi teme şi se apropie examenele finale, aşa ca trebuie să ne punem pe învăţat. Şi Thomas mai este şi in ultimul an şi trebuie să dea examenele pentru facultate.
Am rămas singură şi acum conştinţă nu mai scapi! De ce dracu i-am spus de bunicii mei? Sau de iubirea aia nenorocită de la 15 ani? De ce am plâns ca o idioată că am dat cu puţin ulei pe el?
******************
Hei ! Am să continui povestea doar pentru că my little love,Cătălina, m-a rugat !
Hei, Cătă, ai văzut ? Jess a întâlnit un băiat ! Habar nu am ce o sa se întâmple în următorul capitol !
Să nu mă omori !!! :)) Ştiu că este mic capitolul!
CITEȘTI
Iluziile unei adolescente
Tiểu Thuyết ChungNimeni nu are o viaţă perfectă. Ce se întâmplă când ceea ce considerăm noi că este viaţa noastră, cu bune şi rele, se dovedeşte a nu fii ceea ce avem nevoie? Simplu: o luăm de la capăt! Dar mai păstrăm persoane din viaţa anterioară în noua noastră v...