Ini ceritenye habes pulang sekolah.
Jam 19.00...........
Si Woojin ngangkat 3 kardus yang isinye semua boneka barbie milik si Jihoon. Si Jihoon sih cuma bawa koper die ame si Woojin. Ye. Mereka pindah ke apartement yang kagak mencolok di Korea. Emak Luhan nyuruh mereka buat tinggal berdua. Biar mereka lame kelamaan deket loh.
" Ni kardus isinye ape sih? Beratnye minte ampun!" keluh si Woojin ngos ngosan ambel ngehempasin 3 kardus yang baru ie bawa.
" E, eh! Ini boneka barbie milik gua!" si Jihoon ngericuh.
" Lho udeh besar maseh maen boneka kek ginian, ye!" ejek si Woojin.
" Serah gua! Sebenarnye gua ngoleksi nih boneka buat di kasihin ke anak gua kalo perempuan!" tibe tibe si Jihoon ame si Woojin kediem.
Sumpah! Si Jihoon ngebilang itu keceplosan. Kagak sadar.
" G-gua mau mandi dulu" si Jihoon pigi ke kamar terus ngunci pintu.
Sementara si Woojin......
Diem kek manequin.
Tapi lame lame.
" Die beneran? Ha?! Pingin punya anak?! Gila!" kate si Woojin tapi die seneng keknye.
Ketawa ketawa sendiri macem orang gila.
Si Jihoon....
" Mulut, mulut! Gua kok keceplosan sih!" si Jihoon jalan ke arah lemari.
" Astaga! Koper gua kan di luar!" si Jihoon keluar dare kamar. Pas ngeliat si Woojin die langsung balek ke kamar lagi.
" Gua malu banget!" ungkap si Jihoon. Kok malu sih? Itu juge suami sendiri kok.
Plak!
Si Jihoon nampar author. Neh bekasnye. Sengaja kagak nunjukin. Nanti para readers pade mimisan minte di tampar ame si Jihoon. Wkwkwk.
" Tenang, Hoon! Tarik napas dulu!" si Jihoon tarik napas. Terus keluar kamar. Die ngambel kopernye.
" Gua juge pingin anak perempuan!" ungkap si Woojin ambel masak sesuatu. Si Jihoon ngedongak ke arah si Woojin.
" Maksud lho?!."
" Anak perempuan!" bales si Woojin.
" Gua mandi!" si Jihoon pigi ke kamar ambel bawa koper die.
" Itu paan, men?! Pipi gua merah kagak?!" si Jihoon ngemeriksa pipi die di cermin. Merah banget.
" Kan, gua malu!" si Jihoon pigi ke kamar mandi ambel megangin pipi die.
Selesai mandi, si Jihoon pigi keluar kamar. Ketemu si Woojin yang lage makan ambel nonton tv di ruang tamu.
" He lho! Sini!" panggil si Woojin.
" Paan?" bales si Jihoon.
" Kagak usah bacot, cepetan!" si Jihoon langsung nurutin perintah si Woojin. Die ngedekat.
" Paan?" si Jihoon ngelipat tangannye di depan dada.
" Lho kebelakang gua!" si Jihoon awalnye kaget. Tapi, die turutin aje dare pada caci maki lage ame manusia Woojin.
" Kusuk punggung gua!."
" Lah!."
" Alah! Kagak usah kek gitu. Ini semua gegara bawa kardus yang isinye boneka barbie itu" jelas si Woojin. Si Jihoon kagak banyak bacot. Die ngengusuk si Woojin.
" Disamping."
"Ok!."
" Kusukan lho lumayan juge, ye!" puji si Woojin. Si Jihoon kagak ngubris. Si Woojin kire karena kesal.
" Gua tahu lho kesel! Gua sengaja, biar kite lebih deket kalo kek gini" jelas si Woojin. Kagak ngubris juge.
" Maap, ye."
Kagak ngubris. Lage.
" Hoon?."
" Jihoon."
" Park Jihoon?." Kagak ade gubrisan ame sekali dare seorang Park Jihoon.
" Ji-" si Woojin ngenoleh kebelakang. Ternyate, si Jihoon dare tade udeh molor. Dan yang ngusuk die iyelah 'salonpas'.
" Ngapa kesel, ye!" si Woojin garuk kepale die yang kagak gatal.
Si Woojin ngegendong si Jihoon ala brydal style. Terus ngebawa die ke kamar.
•PenyakitTuBerCulosis•
Hai~
Masih ngebaca?
Jan lupa ngevote and comment. Ntar kalo di vote and comment author doain masuk kedalem daftar pahala terbanyak. Hehehe 🤐.
Follow my accoun ✅.
~Bye
KAMU SEDANG MEMBACA
THE SECRET LOVE (Park Woojin X Park Jihoon)
FanficDinikahin secara paksa sama emak bapak gua sama orang yang paling terkenal di sekolah. Belum lagi kita masih anak sekolahan, masih bocah ingusan yang suka nonton kartun. Terus kalo gua hamil pas masa sekolah bisa di keluarkan guanya. -Jihoon. Hayo...