8) DI HOTEL

298 17 0
                                    

Jam 21.00...........

Emak Baekhyun ame emak Luhan nyuruh Woojin ame Jihoon buat istirahat di hotel dulu. Baru kalo udeh kagak capek lage balek ke rumah. Mereka dua sih nurut aje.

Si Woojin ngenerima kunci hotel yang bentuknye kek kartu kredit dare mbak receptionis. Terus mereka jalan ke arah lift. Ye, kamar mereka di atas. Di lantai 4.

" Bantu gua dong megangin gaunnye!" kate si Jihoon ambel ribet megang gaunnye.

" Kagak mau! Itu kan gaun lho yang pake bukan gua!" bales si Woojin ambel maenin hp die terus nyandar di kaca lift.

Si Jihoon natap si Woojin tajem. Tapi, tetep megang gaunnnye ribet banget. Tibe tibe ade tangan yang di jarinye udeh ade cincin pernikahan ngebantu si Jihoon. Si Jihoon noleh.

" Gua bantu karena gua kagak mau lambat lambat di lift. Jadi, lho kagak usah ke ge-eran" kate si Woojin dingin tetep ngebantu si Jihoon.

Pipi si Jihoon merah muda alias pink. Si Woojin nekan tombol '4' habes ngebantu si Jihoon megangin gaunnye.

Sepanjang lift jalan, suasana sangat canggung bagi si Jihoon. Kalo si Woojin sih diem aje mainin hp die ambel megang gaun si Jihoon. Hp si Jihoon soalnye ame si Woojin di titipin. Die malu mintenye ame si Woojin.

" Jin g--"

Ting!

Pintu lift kebuka pas si Jihoon mau minte hp die ke si Woojin.

" Udeh, yok!" ajak si Woojin ngeluarin gaunnye si Jihoon dare lift.

" I-iye" bales si Jihoon gugup.

Mereka udeh keluar dare lift. Si Woojin ngelepas gaun tambahan yang buat si Jihoon kesusahan. Dan terlihatlah paha si Jihoon yang mulus.

" Lho ngapain?!" bacot si Jihoon.

" Kagak usah bacot lho!" bales si Woojin ambel ngebuka jas die ngebuat si Jihoon takut.

" Lho ngapain?! Gua teriek neh!."

" Teriek aje!" ketus si Woojin ambel ngelutut pas di anu si Jihoon. Otomatis, si Jihoon ngemundur.

" Lho ngapain sih?!" si Woojin berdiri. Ngedekat ame si Jihoon ampe di dinding.

" Mau minte kewajiban gua!" si Woojin ngengunci si Jihoon. Si Jihoon kagak percaya. Diem kek manequin. Selama ini, si Woojin suka ame die?.

Si Woojin ngelutut lage di depan anu si Jihoon. Terus masangin jas yang tade ie lepas ke paha si Jihoon.

" Udeh! Lho kagak usah kek gitu! Gua kagak bakal ngehamilin lho! Maseh SMA juge!" si Jihoon lega banget.

" Lho bikin gua khawatir aje!" kate si Jihoon ngelus dada die.

" Minte sepatu lho!" pinta si Woojin.

" Buat ape?" bacot si Jihoon. Lage.

" Mau gua jual! Lho ini banyak bacot, deh! Udeh siniin!" si Jihoon ngelepas sepatu die terus ngasih ke si Woojin.

Si Woojin ngegendong si Jihoon ala brydal style.

" Lho ngapain, sih?! Turunin kagak!" kaget si Jihoon.

" Lho mau jalan kagak pake ape ape di lantai hotel?!" si Jihoon ngegeleng.

" Bagus! Udeh lho diem aje!" si Woojin ngegendong si Jihoon ambel jalan ke kamar hotel.

Semasa perjalanan si Jihoon ngenenggalamin kepalenye ke dada si Woojin. Katenye capek pengen tidor. Si Woojin cuma nge-ohin aje.

" Anjir, nih kamar kok kagak sebagus kamar gua, ye?" kate si Jihoon ambel di turunin si Woojin.

" Tolol! Nih kamar hotel, bukan kamar pribadi lho!" si Jihoon manyunin bibirnye.

" Siape yang duluan mandi?" tanye si Woojin.

" Gua aje!" usul si Jihoon.

" Ye udeh! Cepetan!" si Jihoon diem.

" Lho kenape diem?!."

" Gua kagak bise buka nih gaun" kate si Jihoon nyengir.

" Lah! Kenape lho kagak bilang dare tade?!."

" Gua malu!."

" Sini, gua bukain" tawar si Woojin.

" Kagak mau! Gua malu! G-gua kagak pake bra!" ungkap si Jihoon.

" Gua ngehadap laen! Lagian gua kagak tertarik ame perempuan tepos macem lho!" bales si Woojin.

Si Jihoon ngedekat, terus ngebelakangin si Woojin. Si Woojin liat ke arah laen ambel ngebuka resleting gaun si Jihoon.

" Mulus!."






































•PenyakitTuBerCulosis•

Hai guys~

Kek mane ffnye?. Romantis kagak?. Kalo misalkan ffnye menarik, tolong di vote and comment, biar author seneng, ye. Hehehe 😁.

Follow my accoun ✅.

~Bye

THE SECRET LOVE (Park Woojin X Park Jihoon) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang