13) KASUS [2]

188 8 0
                                    

Jam 21.00.........

" Jadi, kite ngumpul disini buat ape?" tanye si Woojin. Ye, ceritanye mereka ini ngumpul di rumah si Jinyoung.

" Gini, kate orang sekitar, tuh penjahatnye dateng jam 11 malam! Mau mangsa para wanita muda yang cantik cantik macem gua!" jelas si Jinyoung.

" Ge-er. Terus?" si Jihoon ngenopang dagunye pake tangan kanannye.

" Gua pingin nangkep si pelaku!."

Diem.

" Besok" si Jinyoung cengengesan.

" Lho yang bener dong, say! Gua takut ini!" seru si Guanlin kagak biase.

" Selo, men!" si Woojin ngerangkul bahu si Guanlin.

" Selo taik miper!" ejek si Guanlin. Si Woojin masang muka datar.

" Kite bakal nyelidikin malam ini!" serius si Jinyoung.

" Muka lho kagak ngeri, nyet" kate si Jihoon.

" Cuma mau nakutin si Guanlin aje!" bales si Jinyoung yang dapet tatapan tajem setajem silet dare si Guanlin.

" Eh! Ini maseh ade 2 jam lage. Lho udeh buat rencana belum?" tanye si Jihoon.

" Gua belum buat!" nyengir si Jinyoung. Yang laen malah melas. Kecuali si Guanlin yang ngelus dada die tanda syukur.

Lin, Lin.

Sekarang jam tangan si Guanlin nunjukin jam sebelas. Sumpah! Si Guanlin udeh ketakutan bingit.

" Ok! Let's go!" ajak si Jinyoung.

" Mending kagak usah deh, say!."

" Lho kalo kagak mau, kite putus aje!" si Guanlin cuma manyunin bibir die terus ngikut ame mereka.

Mereka udeh ampe di tempat kejadian. Mereka sembunyi di tempat yang kagak bise diliat ame dua orang misterius itu.

" Jin, ini kapan datengnye mereka?!" bisik si Jihoon.

" Gua?!" yang ngejawab si Woojin.

" Bukan lho taik miper, si Jinyoung!" si Jihoon mukul kepale si Woojin yang di sebelah die.

Si Jihoon ame si Woojin pande ye berakting pura pura kagak ade hubungan. Padehel, mereka udeh nikah. Laen kale, author belajar akting dare mereka aje dah.

Tibe tibe ade dua orang dateng ambel ngenyeret wanita muda yang cantiknye minte ampun. Tapi, cantiknye ilang gegara di tonjokin ame dua orang itu. Sebut ajelah duo psikopat.

" Eh! Mereka dateng!" bisik si Jinyoung. Si Guanlin udeh pingsan luan. Alias boong. Cuma ketakutan doang.

" Mereka ngapain?!" bisik si Woojin tetep nyimak kelakuan duo psikopat.

Salah satunye ngenahan tuh wanita yang dare tade ngeberontak. Ye iyelah, tuh wanita kan ngerasa kek di apain gitu.

" Cepetan! Sekap!" seru yang satunye lage.

Yang satunye nurut.

" Ambel piso!" si Guanlin udeh betul betul pingsan. Badan die panas dingin.

" Mending kite pigi yok, Jin!" ajak si Guanlin ke si Woojin bukan si Jinyoung.

" Yok!" mereka udeh mau pigi tapi ditarik ame si Jihoon.

" Lho mau selamat apa kagak!" bisik si Jihoon tapi ngebunuh ame si Woojin. Si Woojin diem seribu kate.

" Junusin!" kate salah satu duo psikopat. Yang satu ngenujusin ke si wanita.

" Cepetan! Kasih kite kuota gratis!" si Jihoon ame si Jinyoung bingung.

" Hahaha!" si Guanlin ngakak, ngebuat duo psikopat noleh ke arah tempat sembunyi orang si Jihoon.

Tapi, untung aje si Jinyoung langsung ngenutup mulut si Guanlin paksa. Jadi, kagak ade kecurigaanlah ame duo psikopat.

" Lho ini bikin ketauan aje!."

" Maap!."

Si wanita ngegeleng. Salah satu duo psikopat langsung ngejunusin ke leher si wanita. Si wanita otomatis udeh mati dengan kagak terhormat. Kepalanye juge udeh di potong dare lehernye.

" Yok cabut!" duo psikopat kabur.

Si Jihoon, Jinyoung, Guanlin dan Woojin ngejar tuh psikopat. Si Guanlin sebenarnye takut aje.

" WE! JANGAN KABUR KELEN!" teriek si Jihoon ambel lare.

" Hey, ade yang ngejar!."

Lare.
































•PenyakitTuBerCulosis•

Serem~

Author takut. Alias hoax. Oh iya! Jangan lupa di vote and comment. Ntar duo psikopatnye bakal tobat. Hehehe 😢.

Follow my accoun ✅.

~Bye

THE SECRET LOVE (Park Woojin X Park Jihoon) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang