14) KETANGKEP

214 10 0
                                    

" Cepetan goblok!" duo psikopat lare kenceng banget. Tapi, kagak sekenceng si Jihoon.

" Hoon! Tangkep tuh duo psikopat!" si Woojin beri semangat ambel lare.

" Jangan kabur kelen!" si Jinyoung lare. Ye iyelah, lare maunye jalan. Mane mungkin.

" Emak!" si Guanlin nangis ambel lare.
Si Jihoon lare kenceng banget. Kagak jauhlah ame duo psikopat.

" Ketangkep kelen akhirnye!" si Jihoon berhasil ngenangkep tuh duo psikopat.

" Akhirnye ketangkep!" seru si Jinyoung ampe di tempat si Jihoon nangkep duo psikopat ambel ngos ngosan. Si Woojin ame si Guanlin dateng dare belakang.

" Kelen siape sih?!" tanye si Woojin ngos ngosan habes duo psikopat diiket ame si Jihoon. Mereka kagak jawab.

" Kalo orang nanya di jawab!" si Jihoon ngenendang duo psikopat.

" Jangan atuh, Hoon! Kan kesian!" bela si Guanlin.

Plak!

" Goblok!" jangan tanye tuh siape.

" Mending buka aje maskernye, Hoon!" si Jihoon setuju.

Si Jihoon ngebuka maskernye perlahan. Perlahan banget. Kek yang di pilem pilem.

" OMG!" si Jinyoung, Guanlin, Woojin ame si Jihoon tekejut.

Ckreck!

Anggep aje suara orang yang lage moto duo psikopat.

Duo psikopat udeh di serahin ame polisi tepat pagi pagi ame orang si Jihoon. Untung aje hari ini libur. Kalo kagak.....

Mereka pasti terlambat.

" Terima kasih atas kerja samanye!" bapak polisi ngejabat si Woojin ame Guanlin.

Guanlin?

Pede amet die.

" Pengadilan sudah menghukumnye di penjara selama 20 tahun" jelas bapak polisi ambel senyum.

" Pahit bener senyumannye!" ejek si Jihoon dare jarak agak jauh ame si Jinyoung.

" Patah tangan gua gegara ngejabat tuh polisi!" keluh si Woojin.

" Yeh! Cuma gitu doang! Ntar kaki lho yang gua patahin!" seru si Jihoon.

" Mule lage" kate si Guanlin.

" Udeh ah! Mending kite makan yuk!" ajak si Jinyoung.

" Kagak ah, capek!" tolak si Woojin yang diangguki ame si Jihoon.

" Ye udeh! Kite aje yuk, say!."

" Kami pigi dulu!."

Kedua insan yang tidak laen iyelah temen si Woojin ame si Jihoon pigi buat makan bersama.

" Kite juge pulang, yok!" si Jihoon maen pigi aje ninggalin si Woojin uang dare tade liat kantor polisi.

Ntah ape yang die pikirin. Yang jelas die capek banget.

Mereka udeh nyampe di apart.

" Jin!."

" Ape?."

" Kagak ade!."

Sabar, pikir si Woojin.

" Lho kenape sih?!."

" Gua kek kagak nyaman gitu!" ungkap si Jihoon.

" Kagak nyaman kenape?!."

" Justru itu! Gua kagak tahu, njir!."

" Jangan gitu juga, dat!" akhirnye si Woojin mule mule kesel ame si Jihoon.

" Mending lho nyegerin badan lho!" usul si Woojin.

" Gua kan udeh mandi!."

" Lho mandi di mane?" tanye si Woojin.

" Gua mandi di kamar mandi pak polisi!" si Jihoon nyengir.

" Kagak lucu" si Jihoon masang muka datarnye.

" Gua tahu yang buat gua kagak nyaman!" antusias si Jihoon ngebuat si Woojin yang nonton tv ambel minum air langsung terkejoad.

" Suara lho macem monyet yang lage teriek di utan!" ejek si Woojin ngebuat si Jihoon manyun. Kiyowo~.

" Paan?!."

" Gua udeh lame kagak minum alkohol!."

" Maseh SMA lho! Udeh kecanduan aje lho minum alkohol!" kate si Woojin.

" Gua udeh kagak minum 2 bulan itu gegara lho!" si Jihoon nunjuk si Woojin sarkas.

" Maen tuduh aje neh anak!" bales si Woojin kagak terima.

" Jin, plis beliin alkohol, ye" si Jihoon mohon.

" Ih! Mane mau gua, ntar ketemu ame bu Jisung gua di kira pecundang!" seru si Woojin.

" Pecandu goblok, bukan pecundang!."

" Iye, itu!"

" Plis!."

" Kagak!."

" Gue traktir ntar di sekolah!. "

" Kagak!."

" Jin, plis!."

" Kagak mau!."

" Kalo gua kusukin badan lho?!."

" Ntar ketipu!."

" Kagak! Plis!."

" Kagak!."

" Gua kasih anak?!."

" Mau!."

Diem. Mereka diem. Saling tatap tatapan. Si Woojin ngerjapin mata die. Si Jihoon cuma nengok si Woojin polos and cimut.

" N-ntar gua beliin!" si Woojin pigi ke kamar ninggalin si Jihoon yang dare tade seneng banget. Tanpe sadar, hal yang baru ie ucapin.






























•PenyakitTuBerCulosis•

Ade yang penaseran kagak si Jihoon punye anak pas SMA? Baca aje nih ff ampe abes. Jan lupa vote and comment.

Follow my accoun ✅.

~Bye

THE SECRET LOVE (Park Woojin X Park Jihoon) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang