9) SEKOLAH BALEK

280 13 0
                                    

Si Jihoon lage sarapan ame keluarga si Woojin. Sekareng kan si Jihoon udeh jade istri sah si Woojin. Jade, die tinggalnye ame keluarga si Woojin.

" Nak Jihoon makan yang banyak, ye! Biar kalo kelonan ame Woojin kuat!" kate emak Luhan senyum senyum.

" Emak!" hela bapak Sehun.

Si Jihoon terpaku. Die dare tade senyum dengan kepaksa aje, nanggapin emak Luhan.

" Jin! Anter juge dong, Jihoonnye!" perintah emak Luhan pas nengok si Woojin mau pigi tanpa si Jihoon.

" Apa gunanye supir, mak?" si Woojin pigi.

" Maapin si Woojin, ye. Die anaknye kek gitu. Ntar pak Jaehwan nganterin Jihoon, ye" nasehat emak Luhan ke si Jihoon. Si Jihoon ngangguk.

Si Jihoon nyampe ke sekolah. Die turun dare mobil.

" Bangsad bener si Woojin dah! Ninggalin gua aje seenaknye!" monolog si Jihoon dalem perjalanan mau ke kelas.

Ampe di kelas, si Jihoon langsung di serbu ame manusia yang bername Jinyoung.

" Jihoon!" si Jinyoung langsung nyerbu si Jihoon. Meluk die.

" Ai! Njing, meluknye kagak usah ampe kek gini! Gua kagak bise napas tau!" seru si Jihoon ngedorong si Jinyoung pelan.

" Habis, gua kangen banget ame lho! 2 minggu lho absen, tau! " bales si Jinyoung ngelepas pelukan mereka.

" Lho kenape pake gips, Jin?" tanye si Jihoon ngelihat si Jinyoung pake gips ditangannye.

" Ini gegara lho ame Woojin yang berantem! Tangan kiri gua patah! Lho dua kuat juge, ye ampe tangan gua patah neh!" jelas si Jinyoung. Si Jihoon cengingiran.

" Hey, Hoon! Lho kenape sih absen ampe 2 minggu? Perasaan kalo lho sakit kagak ampe 2 minggu. Paling 3 minggu aje."

" Nyet! Gua kalo sakit kagak ampe 3, 2 minggu. Cuma 4 hari doang" kesel si Jihoon.

" Sebenarnye gua ame keluarga lage pigi ke Jepang jenguk keluarga gua yang ade di rumah sakit jiwa!" alibi si Jihoon. Si Jinyoung cuma nge-oh.

" Jihoon!" sape si Guanlin. Disampingnye ade Woojin.

" Siape, ye? Kagak kenal" serah lho dah Hoon.

" Ih! Lho sok kagak kenal."

" Becanda. Hehehe" si Jihoon ketawa, tapi sekilas. Terus kembali ke muka datar die tade.

Si Woojin cuma ngalihin pandangan die ke arah lain. Ye, di kire kire juge si Woojin ganteng lho dare samping.

" Lho pigi ke Jepang kagak ngajak ngajak! Sombong!" ejek si Guanlin.

" Lho mau ikut gua ke rumah sakit jiwa? Biar gua titipin lho disana!" kesel si Jihoon.

" Jangan dong, Hoon! Nanti yang ngingetin gua tidor siape? Yang ngingetin gua makan siape? Yang ngingetin gua buat olahraga siape? Lho mau? Kalo mau kagak ape ape ngebuang die ke rumah sakit jiwa!" anjir.

" Ih! Sayang! Kok lho jahat bingit sih!" si Guanlin ngambek. Pigi ke luar kelas.

" Sayang, tunggu!" si Jinyoung ikut ikutan ngejar si Guanlin ninggalin si Jihoon ame si Woojin berdua. Ye, cuma mereka dua yang ade di dalem kelas sekareng.

Suasana canggung banget, men. Si Woojin maenin hp die biar die ngerasa si Jihoon kagak ade. Biar kagak canggung gitu. Ok, fix. Author capek ame tingkah abang author yang satu ini.

Canggung banget, batin si Jihoon meremin mate die.

Kok gua maen hp pun, gua maseh canggung, ye, batin si Woojin kagak fokus ame hp die.

" W-woojin! L-lho kagak duduk aje di bangku lho?" si Jihoon buka suara.

" Lho kagak naroh tas dulu? Gua mau pigi!" kacang. Si Woojin pigi. Tenang Hoon. Kacang itu enak dimakan.

" Anjir!" kate si Jihoon tetep sabar dan tabah.

































•PenyakitTuBerCulosis•

Hello~

Siape yang nganggap nih cerita romans and komedi? Tolong di comment, ye dibawah. Jan lupa di vote juge. Hehehe 😙.

Follow my accoun ✅.

~Bye

THE SECRET LOVE (Park Woojin X Park Jihoon) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang