ακομα πλευρά Τζέικ
"ρε Τζεικ συνειδητοποιείς τι έχεις κάνει; ερχεσαι εδω με την Ρειτσελ ως αραβονιαστηκιά σου επειδή είναι μικρή δεν σημαινει οτι δεν ειναι γυναίκα, πληγωνεται και γινεται θηριο..!! τη πλήγωσες και τη πληγωνες καθε μερα!! Νομίζω μου εχεις εμπιστοσυνη να τη προσέχω!" είπε ο Μάθιου και όλος μου ο θυμός έκανε το σωμα μου τα τρέμει.
"σου έχω όμως ήθελα να της εξηγήσω, τουλάχιστον να ξέρει την αλήθεια" είπα και απο μέσα μου καταριόμουν όλους αυτούς που αποτελούσαν απειλή για την Ιόλη, για να τη προστατέψω θα έκανα τα πάντα.
"Η Ιόλη όμως δεν είναι ούτε σε θέση να ακούσει ούτε σε θέση να καταλάβει.. ο χρόνος φανερωνει την αληθεια Τζεικ" είπε ο Μαθιου και ήξερα πως ο μονος τρόπος για να είμαι κοντά της είναι να γίνω η σκιά της....
ΦΛΑΣΜΠΑΚ ΤΖΕΙΚ
"Διαλέγεις και πάιρνεις, ή είμαστε μαζί ή ξέχνα την Ιόλη" είπε εκείνη.
"Ρειτσελ τι παιχνιδια παιζεις μου λες; σε βάζουν να κανεις πράγματα που ούτε και εσυ πιστευεις, στ αληθεια θα βαλεις σε κινδυνο ενα 17 χρονο γιατι;" της είπα ειρωνικά..
"να σου υπενθυμήσω τι έχω στερηθεί εγω εξαιτιας της; η να σου θυμησω οτι χωρισαμε εξαιτιας της" είπε εκείνη και εγω πραγματικά γέλασα
"σε χρησιμοποιουν και δεν το εχεις καταλάβει" είπα εγώ αλλά εκείνη στο χαβα της...
"λοιπον πες τους οτι δεχομαι τη πρόταση σου" είπα εγώ.. η Ρειτσελ ήταν ευκολος στοχος, ετσι κι αλλιως δεν περναγε καλα μαζί μου θα είναι πολυ ευκολο να την πείσω να τα παρατησει κι να της δείξω πως τη χρησημοποιουν.. αν η Ρειτσελ πειστεί τότε κανενας δεν της φερνει αντιρηση.. αρκεί να μη πάθει τιποτα η Ιόλη το μόνο που με νοιάζει..
"σοβαρα;" είπε ενθουσιασμένη.
"εννοειται Ρειτσελ δεν διακινδυνευω τη Ζωή της Ιόλης, αλλά απορώ με σένα ειλικρινά.. έχεις κόρη δυο χρονών... θα ηθελες μεγαλωνοντας να περασει αυτα που θες να περασει η Ιόλη;" είπα εγω και αυτη κοιταξε το πάτωμα..
"ξερω οτι προσπαθεις να με παγιδευσεις αλλά δεν θα τα καταφερεις.." είπε εκείνη και εφυγε.. ενταξει θα ειναι πολυ πιο ευκολο για μένα.. σημερα είναι το παρτυ που διοργανωνει η Ιόλη επιτελούς θα την δω..
Πριν μπω μεσα στο σπίτι η Ρειτσελ σταθηκε δίπλα μου.
"πασ καλα τι κάνεις εδω;" είπα εξοργισμένος
YOU ARE READING
Ο απαγωγέας μου,ο έρωτας μου!-Λάθος δρόμος
Teen Fiction"είσαι μεγάλος Μπελάς τελικά, θα σε στρώσω όμως με τον δικό μου τρόπο" μου είπε καθώς ερχόταν προς το μέρος μου, αντανακλαστικά προχωρούσα προς τα πίσω.. "πίστεψε με δεν θέλεις να αργήσεις να με αφήσεις αν καταλάβει κανείς πόσες μέρες λείπω.." είπα...