Before I die

443 7 0
                                    

Hejj x, dit is een nieuw verhaal die ik overgenomen heb van xx_Haline_xx

Ik heb dus gevraagt of ik het met een vriendin verder mocht schrijven maar ik ga het nu alleen beginnen. Ik schrijf van wat zij heeft geschreven wel over want anders snappen jullie het verhaal niet :) This nogal logisch. Ze heeft 10 hoofdstukken geschreven die ik dus ga over schrijven en een intro.ik ben erg slecht in spelling dus ik hoop dat ik niet super veel fouten maak. Succes met lezen :D

Into: 

Louise is een vrolijke 16-jarige oude tiener die nog nooit problemen heeft gehad. Tot ze hoort van haar verschrikkelijke ziekte. De dokters zeggen dat ze zal leven tot haar 30ste maximum, en al haar dromen vallen ineen. Zal ze wel studeren, want nadat ze afgestudeerd is zal ze bijna geen leven meer hebben. Zal ze ooit haar droomprins op het witte paard vinden? Want dat zijn haar grote dromen: rechten studeren, trouwen en met een prachtig kleed en 3 kindjes krijgen. En nu krijgt ze te horen dat ze waarscheinlijk niets van haar dromen zal kunnen voltooien. Samen met haar beste vriendinnen Fran en Bo zal ze de wereld rondreizen om alles te doen wat een gewone persoon in zijn/haar leven kan doen. Louise, Fran en Bo reizen de hele wereld rond en doen dingen als skydiven, klifduiken etc, maar wat als ze plots de jongens van One Direction tegenkomen? En wat als Louise beseft dat ze gevoelens heeft voor één van de jongens? Zal ze ervoor gaan? Kiest ze voor een stabiel leven met liefde, of wil ze samen met Fran en Bo de rest van de wereld nog zien? 

Je leest het in: Before I die

Before I dieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu