2

81 51 13
                                    

Hanımefendi siz  kimsiniz?

Yakında ögreneceksin kızım...

Genç kız karanlıklar içerisinde ki  kadının yanından kaçmaya başladıkça kadının yanında bitiyordu. Artık bir yerden sonra çabalamaya boşverdi kadının yanına doğru gitti. Kadın bir anda yirmi ,yirmi beş yaşlarında oldu. Ve yanında aynen kadının yaşlarında esmer , uzun , kalıplı bir adam beliriverdi. Adam kadının elinden tuttu ve bir anda yok oldular....
º•º•º•º•º•º•º•ºº•ººº••ºº

Korku içinde kalktım. Nefes nefese kalmıştım. Nefes alış verişimi düzenlemeye çalıştım bir iki dakika ama nafile battaniye mi üzerimden çektim ve nereye göreyim altıma işemişim." Bu ne ya şimdi bir de bunu temizlemekle ugraşacagım. Dertsiz başıma dert çıkarıyorum." Battaniye mi ve yatagımın üzerinde ki çarşafı da topladıktan sonra benim odam da olan çamaşır makinesine koydum ve çalıştırdım. İyi ki abim bu anı görmedi yoksam kesin benimle bir hafta dalga geçerdi. En son yatagıma su dökünce altıma ettigini sandı ve benimle yedi yirmi dört dalga geçmişti. Neyse amanın boşver Gardırop'umdan kısa beyaz renginde ki shortumu çıkardım. Mavi büstiyerimi çıkardım ve kolumun üstüne koydum. O sırada da çamaşır makinesi ne baktım kaç dakika kalmış diye. Otuz iki dakika kalmıştı." İyi bari abim uyanmadan kurutma makinasına koyacak vaktim bile var." Elimde ki büstiyerimi ve sortumla beraber odamın kapısını açmıştım. Artık son adım kalmıştı. Abim beni görmeden ve gömmeden banyayo ulaşmaktı. Sag olsun kendi evimde huzurum kalmadı. Son bir kaç aydır hep bir beni gömme peşinde bende bu yüzden onun karşısında bir hata yapmamaya çalışıyorum. Aslında bunu neden yaptıgını biliyorum ya neyse banyoyun kapısına ulaşmıştım ki onun kapısı açıldı. Ben ise hızlı bir şekilde banyonun kapısını açtıgım gibi içeriye koştum. Tabi sol kolumu da kapının koluna çarptım. O an da agzımdan küçük bir çığlık çıkmıştı. Hemen kapıyı kapattım ve kilitledim. Hemen üstümü değiştirmeye başladım. Zaten bir iki dakika sonra abim geldi. Aslında gelmesini şu şekilde anladım.  Kapının kolunu zorluyordu ama açamıyordu.

"Gaye sen sabahın köründe neden kalktın. Ne oluyor kuzum."
Sesi endişeli geliyordu. Hiç bozuntuya vermedim. Bir iki dakika düşündükten sonra bulmuştum söyleyeceklerimi.

"Off abi eğer bu saatte girmezssem seni iki saat boyunca beklemek zorunda kalıyorum.sobra da okula gec kalıyorum.  O yüzden alış artık her gün bu şekilde olacak. Bari gitte  işimi yapayım. "
"Üff tamam! En fazla yarım saat sonra kapı da biterim. Ona göre işini hallet!"

"Bir gitsen de on dakika da halledecegim de gitmiyorsun ki canım abicim."
"Üff tamam! Gidiyorum uyarılarımı dikkate al haa!"
"Ya bir git abiii!"
"Tamam gittim!"
"Çok şükür ki gitti." Sıcak suyu açtım. Sonra da soguk suyu açtım. Küvet dolana kadar bekledim. Aynaya doğru döndüm ama gördüğüm yüzden bende mutlu degildim. Çünkü soluk bir ten , çökmüş göz alttları, terden yapış yapış olmuş saçlar yani kısacası berbat bir görünüm. Bu rüyadan neden bu kadar etkilendim hiç bilmiyorum ama sonuçunu aynaya bakınca görebiliyorum. O kadın kimdi ve en önemlisi bana çok benziyor du sonra o adam geldi kadını alıp götürdü. Aslında burda en önemlisi ikisininde bana yakın gelnesiydi önceden tanışıyor muşuz gibi?  Su sesi duyunca arkama baktım bir de ne göreyim su taşmış. Hemen küvete  koştum. Muslugu kapattıktan sonra çikolatalı şampuanımı elime aldım. Elime bir avuç  şampuan döktüm. Ağır Ağır ayaklarımı koydum küvete ve tamam butun bedenimi suyun altına koydum.  Ama şampuanlı elim suyun dışında bırakmıştım. Ilık

On dakika sonra...

Büstiyerimi giymiştim ki çamaşır makinesi aklıma geldi. Shortumuda hızlı bir şekilde giydim. Banyonun kapısını önceden kilitledigim için anahtarını üstünde bırakmıştım. Hemen banyodan çıktıktan sonra odama doğru koşmuştum ki salonda ki ta 1940 yapımı iran halısına ayağım takıldım. Tam düşecekken birisi kollarıyla belime sarıldı. Ve yine o saçma düşüşlerimden birini yaşamamıştım. Ve tabi o sinir bozucu, alayla karışık konuşmaya başladık.
" Ah tanrım halıya bir şey olmadı. Sakar kız yüzünden mis gibi halım mahvolacaktı. Az biraz dikkatli olsan aa kusura bakma bunu sana söyledigim için sonuçta sen sakarlar kraliçesisin!"
Off abi ya ne zaman benimle dalga geçmekten vazgeçeceksin.!"
"
Bir düşüneyim asla....

"Off abi ben de burda durmuş seninle laf yarışına giriyorum ya!"

"Ayy hasbama bak. Sen bir bana laf yetiştirecegine kahvaltı yı hazırla."

" Ya sana kaç kez söyleyecegim abi benimle emri varki konuşma. "
"Hadi kız sen de git dedigimi
yap."

Abim banyoya girerken ben de kendi odama girdim.

Karanlık Sırlar#wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin