5

54 35 53
                                    

Otuz dakika sonra....

Taksi lüks bir kafeterya cennetinin önünde durdu.
Ben taksinin kapısını açtım ve dışarıya çıktım. Eva taksiye parasını ödedikten sonra o da taksiden çıktı. Ona baktıgımda nedense düşüncelerim ardı ardasını  bırakmıyordu.  "Eva nın ailesi trilyonerdi. Doğal olarak biz de ama biz evagile karşın orta halli bir yerde oturuyorduk. Evanın babasıyla benim annem kardeşler. Annem yirmi yaşındayken okumak için ingiltere ye gitmiş. Babamla da orda tanışmışlar. Sonra da babamla evlenmisler. Bir daha asla amerikaya gitmemiş. Nedenini hep sorsam da hiç bir zaman söylemedi. Bu yüzden evanin babasiyla benim annem küsmüşler birbirlerine ve asla hiç bir zaman birbirlerini ziyaret etmemisler. Taki annemin ölümüne kadar: Amcam annem öldüğünde ise annemin cansız bedenini görmeye bile gelmedi. Ama Onun cansiz bedenini amerikaya getirtti. Tuhaf bir durum aslında sen bunca zamandır kardesini görmeye gelme sonra o öldügünde ise onu al ve amerikaya getir. Asıl en tuhaf olanı şu abim ve babam buna hiç ses çıkarmamaları  Yarın annemin mezarını ziyaret edecegim. Her ne olursa olsun ziyaret edeceğim. "

"Gayeee!".

" Hı ne oldu! "

" Şaşkoloz beş dakikadır bana bakıyorsun. Beni bu kadar begendigini bilmezdim. Ama nın ha! bi de bana aşık olma sakın. Peşimden koşanlar çok zaten! "

"He ya bir de işim gücüm yok sana o da sana aşık olacağım. Eva Jackson. "

Off Gaye ya benim nerem kötü de sen bile diyorsun."

" Aman eva ya seninle görüşmeyeli ne kadarda alıngan olmuşsun. Hadi ama ya ben çok açım. Şu kafe neredeyse gidelim artık. "

Eva hızlı bir şekilde yan yana dizilmiş kafelerin yanina doğru gidiyor du.   Sanırsam eva bana darilmistı. Onu kalbini geri kazanmaliyim. Onun yanina dogru koşarken bir çift dikjatimi çekti. Benim oldufum tarafa dogru geliyorlardi. Ben oldugum yerde kala kalmıştım.  Ne ileri ye gidebiliyordum ne de geri gidebiliyordum. Çünkü o çift benim rüyamda ki çiftlerdi.  Onlar zaten hemen karşımda ki kafeye gidiyorlardı. Oldukça neşeli bir çiftti. Ben de Eva nın arkasından koştum. Çünkü onlara daha yakın olmak istiyorum. Bu çift kimdiler ve benim ne işleri vardı. Bunların cevabını bana kim söyleyecek.
" Eva! "
" Ne oldu.  Şu kafeye geçsek sana anlatacaklarım var. " Dedim.
O da tamam dedi. Ve beraber onların gittiği. Kafeterya ya gittik. Onlar içerde oturmayı seçmişlerdi sanırım. Ben de eva nın kolundan tutarak  içeriye girdik....
Onlar pencere kenarında oturuyorlardı. Ben de evanın kolunu çekiştire çekiştire yan masaya geçtik.
Ben onlara bakan tarafa oturdum. Eva da hemen karşıma oturdu.
"Gaye artık söyleyecek misin?"

Not. ..
Arkadaşlar aslında ben sınır koymak falan istemiyorum. Ama emegimin karsiliginida almak istiyorum. O yüzden küçük bir adımla başlayalım. 10 vote on yorum olsun ne dersiniz. 

Karanlık Sırlar#wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin