Merhaba arkadaşlar on vote ve on yorum sınırını aştık ve ben de yeni bölüm yazayım dedim.
Yer
Amerika los Angeles
Evayla yol da yürümeye başladık. O telefonuyla baya hasret giderirken. Ben de karşıda ki bankta oturuyordum. Bugün olanları düşünmeye başladım.
30 dakika önce
Gaye ne oldu bana da anlatır mısın?
Eva sana saçma gelicek. Bence de saçma biliyorum. Ama yine de...
Yine de ne gaye soyler misin. Geldiginden beri tuhafsın zaten?
Tamam dur anlatacagım. Ama sakın bir kez bile benim sözümü kesme tamam mı?
Tamam! Hadi anlat merak etmeye başladım.
Aslında annem öldükten bir gün sonrasında ben bir rüya gördüm. Bu rüyada ilk başta yaşlı karanlıklar içerisinde bir kadın görüyorum sonra da o kadından kaçıyorum. Birdenbire duruyorum. Kadına bakıyorum. Aramızda bir konuşma başlıyor. Kadının yanında otuz beşlerinde bir adam beliriveriyor. Sonra yaşlı kadın da o yaşlara geliyor. Kadınla adam el ele tutuşup gidiyor. En sonda da kadın yakında tanışacagımızı söylüyor. Ve gidiyorlar. En sonda ben ruyadan kalkiyorum.
Ee yani bundan ne anlamam lazım.
Bir sözümü kesmede anlatayım. Hemen bir sonra ki masada ki çifti görüyor musun?
Evet.
İşte o çift benim rüyamda gördügüm çift.
Hadi canım sen de
Sussana kızım. Herkes bize bakıyor.
Tamam tamam sustum ben. Ee şimdi ne yapacagiz.
Dur anlatayım.
Otuz dakika sonra...
Eva yanıma geldi ve
Gaye tatlim ben sana taksi ayarladim. Bu kağıtta da benim evimin adres bilgileri var. Bu da evin anahtari benim isim var beni bekleme ben sonra gelirim zaten. Ha bi de saat alti bucukta kalk yedide okulda olacağız. Dedi ve gitti.Sen-diyemeden gitti. Gercekten de taksi beni bekliyordu. Taksiye dogru gittim. Taksiye bindim. Adama adresi verip kafami koltuga yasladim. Araba hareket ediyordu. Ben ise etrafima bakinmaya basladim. Her yer de hayalet vampir zomvi kurt adam elf cuce resimleri vardi. Bu şehir çok tuhafti insanlari daha da tuhafti sanki burda ki tek insanmışım hissiyatını veriyordu bana. Bu şehir de başıma ne olaylar gelecek bilmiyorum ama sonucuna şimdiden hazırım ben. Çünkü ben buraya bunlari goze alarak buraya geldim. Buraya karanlık sirlari cozmeye geldim ben. Bunu sadece ben bilecegim.
Taksici beni zenginler mahallesine birakmisti. " ne kadar tuttu" dedim.
Taksici bana bon bon bakti ve gitti. Şimdi bu neydi yani. Adam parasini almadan cikip gitti.Bundan 3 yıl önce
Not
Biliyorum bosuna ama yinede yaznaya devam on vote on yorum yeni bolum yazmaya baaslarim. Cunku burdan aonra olaylar daha karmasik ve gizemli bir hale girecek yani dahi guzel olacak. Bu yolculuga sizi de beklerim hatta gayeyle mathiasla sinayla Evayla bekliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sırlar#wattys2018
AdventureSen Son veliahtsin Nasıl Sana hepsini anlatıcam güzel kızım. Anlat o zaman.. Sen... Evet ben ne anlatır mısınız artık? Hayatının asıl hayatı olmadıgını ögrenen genc bir kızın hikayesini ögreneceksiniz. Sizi bu aile davet ediyoruz. Siz bu hikayede a...