Not: bu kurgu tamamen benim hayal urunumsur. Ve hayal +gercek kurgudan oluşmuştur. Lütfen o guzel yorumlarinizi benden esirgemeyin. Cunku sizin yorumlarinizla kendi hatalarimı goruyorum :) ♥ ♥ ♡
Taksici gittikten sonra eva nin verdigi kağıda baktım. Kağıtta 27 numaralı ev yazıyordu. Bu ne biçim ev tarifi böyle bu kız benimle dalga mı geçiyor. Kafamı kaldırdıgımda ise benim oldugum tarafa dogru geliyordu. Çok yakışıklıydı simsiyah saçları kara kaşları kara gözleri 1.70 boylarındaydı. Üstünde ki salaş kıyafetleri beni benden almıştı. Şu şekilde ifade edebilirim: Yağmur yagar ve siz yagmurun altında sıcak çikolata içersiniz ya bende de o etkiyi oluşturmuştu. Tam yanimdan geçerken onu durdurdum. Özür dilerim sizi rahatsız ettigim için ben bu evi arıyorum ama nasıl bulacağımı bilmiyorum? Lütfen bana yardım eder misiniz? Bay yakışıklı bana baktı. Elimde ki kagıdı aldı. Baktı sanki duraklamış gibiydi. Kafasını kaldırdı. Bana baktı. "Benim evimin yanında ki ev gel sana göstereyim dedi." İçimden koca bir yuh çekmiştim. Bu bay yakışıklıyla aynı mahalledenmiydi. Aman tanrım o da yetmezmiş gibi bide evlerimiz yan yanaydı. Tanrım şuan sana en iyi adaklarımı sunacagım. Çocuk önümden yürüyordu. Ben de onun arkasından yürüyordum ki bay yakışıklı bir anda durdu ve ben de ona çarptım. Küçük bir çıglıktan sonra yüzüne baktım. O güzelim pamuksu dudakları yana doğru kıvrılmıştı. Bu onu daha çok sevimli kılıyordu.
Geldik demişti.
Hangisi benim evim dedim ona bana mavi çiceklerle süslenmiş kapıyı gösterdi. Kendisi de kırmızı kapılı yerden içeriye girdi. Ben onun gösterdigi yerden girdim. Kapıyı açtıgımda monalya kokusu geliyordu burnuma kapıyı kapattım. Eve dogru giden yolda yürümeye başladım. Her tarafta monalya, orkide , menekşe ve gül kokusu geliyordu. Bu kokular insanı baştan çıkarıyordu. Eve varmıştım. Ve gözlerime inanamadım bu ev benim beş yaşımda cizdigim evdi. Oha bu ev nasıl olur da benim beş yaşımda cizdigim rezimde ki ev olur? Buna hala aklım almıyor. Iceriye gectim.Sizce nasıl olur da bu ev gaye nin cizdigi ev olur?
On vote on yorumdan sonra yeni bolum gelicek. Hepinizi şimdiden öpüyorum. Bolumler kisa biliyorum ama ders calistigim icin kisa tutmak zotundayim zaten pek okuyani da yok da yinede yazmayi seviyorum. Bolum sayisi daha fazla olacagina garanti verebilirim♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sırlar#wattys2018
AdventureSen Son veliahtsin Nasıl Sana hepsini anlatıcam güzel kızım. Anlat o zaman.. Sen... Evet ben ne anlatır mısınız artık? Hayatının asıl hayatı olmadıgını ögrenen genc bir kızın hikayesini ögreneceksiniz. Sizi bu aile davet ediyoruz. Siz bu hikayede a...