8

32 22 4
                                    

Evi baştan aşağıya dolaştım. Ve yine aynı yere  geldim. Koskocaman demir gri bir kapı of  sanki kendimi hapiste hissetim. Canim sıkılmaya başlamıştım. Elim çantama gitti. Çantamdan telofonu çıkarttıktan sonra Eva'yı aradım. Ama o Bir dakika sonra sesli mesaj atmış."Ne oldu gaye şimdi musait değilim. Sen  beni iki saat sonra ara. Istersen ya da mesaj at.♥:-D" off bu kızı öldürecem ya bana kapının anahtarını vermiyor. Bir de müsait değilim diyor. Ben de ona sesli mesaj gönderdim. Benim sevgili kuzenim bana evin anahtarını vermedin. Ve çabuk gel. Sana sorucak sorularım var." Mesajı gönderdikten sonra kapının önüne oturdum. Telofonumla oynamaya başladım. Abim bana facebook tan mesaj atmış. Ve tamı tamına 482 tane atmış!  Bu çocuk beni bu kadar umursuyor muydu ki?!

Sevgili kardeşim....

Beni ara!

Beni ara!

Beni ara!

Burdan sonra sinirle yazmaya başlamış.

Gaye şu telofanu aç.

Sana bir şey söylemem lazım

:(
Hadi gaye

Bir ay sonra size gelecegim.

Seni seviyorum gün ışıgım♡♥

Vay inanamıyorum abim şimdi bunları bana mı yazmış. Şu an ben şok oldum. Demek ki gidince degerimizi anlamış beyimiz. Biraz da sen anla ben ne çekiyomuşum. Abicimmmm...
Arkamdan gelen sese kulak verdim. Bu bir erkek sesiydi. Arkama baktıgımda ise hiç kimse yoktu ki. Ama ses bir yerden geliyordu ve tanıdık geliyordu. Sesin geldigi yöne doğru gittim. Ama hiç kimse yoktu.

Yarım saat sonra...

Yarım saattir burdayım ve daha içeriye girememiştim bu benim sinirimi bozmaya başladı. Eva beni eve davet  ediyor. Ama anahtari vermiyor.  Hangi akla hizmet bende salak gibi kizdan anahtarı istemedim. Daha bir de onu suçluyorum.

Yine kapının yanına gittim. Belimi duvara yasladım ve yere oturdum. Eva gelene kadar kestirsem iyi olacaktı. Ama ondan önce abimin mesajlarını hepsini okumaya başladım.

Gaye seni seviyorum bunu unutma. Bu neydi simdi ben hicbirsey anlamadım.....

On vote on yorum dan sonra yeni bolum gelicek

Ayriyeten belirttigim gibi bolum kisa oluyor ama bolum sayisi baya uzun olacagi artik kesinlesti. Hepiniz seviliyorsunuz. Hepinizin kurban bayramı kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah.

Karanlık Sırlar#wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin