Not
Lutfen yorumlarinizi esirgemeyin benden bu tatli acemi yazarciginiz . Kucuk bir sey istiyor. Yirmi yorum istiyor.Salona
geçtim. Eva'nın yanı da ultra yakışıklı bir çocuk vardı. Sanırsam o jamesti çünkü Eva onun yanından bir dakika bile ayrılmıyordu. Ve bana arkası dönük biri oturuyordu. O eva nin bahsettigi mathiasti sanırım. Oldugum yerde durmayı kesip onların oldugu yere gittim. James dikkatli bakıyordum. Çünkü çocuk baya yakışıklıydı. O güneş renginde ki saçları bir hollandalının saçları gibiydi teni tam onlarki gibiydi. Uzun boyluydu. Üstünde ki takım elbise onun kendi havasina biraz daha hava katmıştı. Eva beni gördü ve eliyle işaretler yapıyordu. Ama ne yaptıgını gerçekten anlamadım.
Ah GAYE buraya gelir misin?
James bana dönmüştü ama digeri hala koltukta oturuyordu. Bu baya sinirimi bozsada hiç bir şey belli etmeden onun önünden yani bay kibirlinin önünden geçtim. Zaten aralarında çok mesafe yoktu. Yanlarına vard8gımda. James bana gülerek hoaşgeldin diyordu.Eva kuzeninin bu kadar güzel oldugunu soylememiştin.
Bu güzellikle beni tanıştırmıcak mısınız.
Arkadan tanıdıgım bir ses geldi. Kımın oldugunu düşünürken ensem de sıcak bir nefes hissettim. O nefesin sahibi gittikçe bana yaklaşıyordu. Arkamdaydı ona bakmak için yavaşcana arkamı döndüm. Döner dönmez onun oldugunu anladım. O BAY YAKIŞIKLIYDI yani bay kibirli dedigim kişi omuydu. Şaşkınlıgı mı gozleyerek yüzüme küçük bir tebessüm getirdim." Merhaba ben Gaye larisse Hilton. Seninle sabah karşılaşmıştık sanırım. "
Bana bakakaldı. Sonra o da yüzüne benim gibi küçük tebessüm getirdi. Elimi eliyle buluşturdu. Eli sıcacıktı ve yumuşaktı. Pamuk gibiydi. Biraz daha tutarsa kesin bayılabilirdim. Bana ne oluyordu bilmiyorum . James te yakış8kl8ydı ve diger yakisikli arkadaslarim vardi. Ama hic birine karsi boyle hissetmemistim. Ne oluyordu bana bilmiyordum. Sonunda james konustu da o romantik ortam bozulmustu. Ona resmen minnet duyuyordum.Evet bugun seninle karsilasmistim. Ama seni Yengemizin kuzeni oldigunu bilmiyordum. Bilseydim evime davet ederdim.
Eva yuzu sasirmis bir ifadeyle bir iki dakika kalmisti. Nasıl yani senin evin burada mi?
Evet aşkım
Nasıl james
Bundam sonra james konuşmaya başladı.
Aşkım sana bir süpriz yapmak istedim . Matt senin evinin yanindaki evi almasini söyledim. Sağolsun o da beni kırmadı.Eva biran durdu öylece yerinde kala kaldı. Sonra elinde ki icecegini yukarıya fırlattı ve jamessin üzerine atladı. Bu kız bazen mutluluktan ne yaptığını bilmiyordu. Jamesin yuzu kıpkırmızı olmustu. Bir abda kolunda bir sey hissetim o hissettigim sey ise matthiasin eliymis. Kolumu sikicana tuttuktan sonra beni çekistirmeye başladı. Eva ve James meşgul olduklari icin bizi gormuyorlardi. Beni salondan cikarttiktan sonra merdivemlerden yukariya cikartti. Bir andav durdu. Bana bakti. Sonra da beni kucagina aldi. Sonra yine merdivenlerden çıkmaya başladı. Ona sorular sormak osttiyordum
Ama soramiyordum. Sanki kucaginda bulutlarin ustundeymisim gibi bir his veriyordu. Merdivenler bitmişti ki. Bir kapi açılma sesi duydum. Açıkçası umrumda bile değildi.Sizce matt eva ya napicak
Kim geldi.
Gibi sorularin cevabini bulmak için asagida ki yildizcaga basmaniz yeterli;;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sırlar#wattys2018
AdventureSen Son veliahtsin Nasıl Sana hepsini anlatıcam güzel kızım. Anlat o zaman.. Sen... Evet ben ne anlatır mısınız artık? Hayatının asıl hayatı olmadıgını ögrenen genc bir kızın hikayesini ögreneceksiniz. Sizi bu aile davet ediyoruz. Siz bu hikayede a...