11

22 9 0
                                    

Onunla beraber yukarıya çıkarken. Kapı sesini duymuştum . Açıkçası hiç umrumda degildi? Onunla her yere gidebilirdim. Kalbim bana onun yanında huzur bulacağımı söylüyor.

Evanin Agzından
Gaye çok güzel bir kızdı. Ama ben
Gaye yi çok güzel bir kıza çevirmiştim. Aşırı derecede alımlıydı. Kesinlikle matthias onu görünce  agzı bir metre açılacaktı. Ben ondam önce aşagıya inmiştim. Zaten ben merdivenlerden aşagıya inerken kapı sesini duydum. Kapıya doğru gittim. Kapıyı açmadan önce kendime bir baktım boy aynasından. Sonra kapıyı açtım. Karşımda james duruyordu.  Onun yanında ise ultra yakışıklı bir çocuk vardı. James çıkmasaydım kesinlikle onunla çıkardım. Gaye çok şanslı bir kız. Jamesin getirdigi çocuk süperdi.

Her şeyi boş verip  James hemen sarıldım.  Onu çok sıktım sanırım ki huysuzlandı.

Eva tatlım yeter beni öldüreceksin.

O bunu dedikten sonra sarilmayi kestim." Özür dilerim aşkım. Buyrun içeriye girin. " James ve yanindaki çocuk içeriye girdiler. Çocuk ondan önde gittigi için james kolundan tutup durdurdum. Çocuk salona gittikten sonra james döndüm. Jams bu kim? Bahsettigin kişi mi?

Evet tatlim. Erkek kardeşim

Hadi ya bu senin erkek kardeşin mi

Evet ne oldu ki?

Eva...diyebildim sadece
Onun için hiç endişelenmene gerek bile yok. O çok iyi biri sadece mizahı, davranışları boyle. Zaten ikisini bu ilişkiye başlamasını isteyen benim zaten. Gaye nin matt için en önemli eş adayı. Acikcasi kardesimden cok gayeyi düşünüyorum.  En son anlattiklarindan sonra daha da dusundum bu işi.

Sevgilim lütfen matt uyar. Çünkü gaye çok kırîlgan bir kız.

Mesaj alınmıştır.  Aşkım.....

Dudaklarima kucuk bir opucuk kondurduktan sonra sustu ve yürümeye başladı. Ben de onun arkasından yavaş bir şekilde  yürüyordum. İçeriye girdi bende arkasından
Girdim. Matthias koltuga oturmuş. . Telofonuyla ugraşıyordu. Biz de onun  karşısında ki koltuga oturduk. Bizim oturmamizla telofonunu kapattı. Cebine koyup bize baktı.

Eva bu kardeşim Matthias Ali , matt bu da sevgilim Eva.

Memnun oldum Matthias. Dedim..

Ben de... dedi soguk bir sekilde

Bir de şunu söylemeden geçmiyeyim. Bu davetin niçin düzenlendigini biliyorsun degil mi?

Evet biliyorum.  Beni ve sevgili kuzenini tanıştırmak icin
bu davete duzenliyorsunuz.

Tamam herseyi biliyorsun. O cok kirilgan bir kiz sadeligi seviyor. Yeri geldiginde aksiyonu seviyor. Her seyi yerli yerinde yaşiyor. 5,6 ay önce annesini kaybetti. Ve bir de eger olursa sen onun ilk ciktigi erkek olursun.

Nasil yani benden önce sevgilisi yok muydu.

Hayir

Hımmm

Sen onun ilki olacaksin

Yani bakire o zaman

Tabi ki ne sandin acaba. Yüzünde bir anda bir gulumsrme olustugu gibi ayni anda da yuzu sogudu

Tamam sormadım farz et

Işten bu kadar. Ha bir de gaye isin bu kadar ciddi oldugunu bilmiyor.

Tamam pot kirmam

Umarim

Sen bana güven . Ee kndisi ne zaman gelecek.

Birazdan gelir.

Bes dakika sonra gaye kapodan girdi. O geldiginden beri onu izliyordum. Onun yanindayken insan oldugumu hatırlıyorum.  Onun olmadigi yer de de
Hayvan oldugum aklima geliyor. Ben saf kan bir kurttum. Geceleri hayvana gunduzleri ise insana dönüşüyordum. O benim ilacimdi onu kaybedemezdim. Ona bilerek anlamsiz işaretler yaptim. O da anlamadı.....

.................

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Sırlar#wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin