Sevgili Günlük
Merhaba can yoldaşım şu anda amerika ya giden uçaktayım. İki saat sonra Amerikanın los Angeles eyaletinde olacağım. Neden sana can yoldaşım diyorum biliyor musun? Şu yüzden ben çocuklugumdan beri anne sevgisi , şefkati ve merhameti görmedim. Bu yaşıma kadar hep ciddi bir hava da yetiştim. Babayı hiç söylemiyorum bile çünkü o ben sekiz yaşımdayken annemle boşandı. Ve abimi alıp gitti. O gunden beri babamın suratını bir kez bile görmedim. Abim ile de annemin ölmesinden sonra beraber yaşamaya başladık. O günden beridir de hayatım gelgitletle dolmaya başladı. Yani hayatım bir iyi bir kötü oldu. Bazen şunu düşünüyorum annem babam abim bildigim insanlar benim ailem değilmiş gibi geliyor. O yüzden bunları sadece sana anlatabiliyorum içimi sadece sana dökebiliyorum. Bu yüzden can yoldaşım bana o sımsıcak , huzurlu sayfalarını açtıgın için binlerce kez anneme teşekkür ederim. ÇÜNKÜ annem sayesinde seninle tanıştım. Can yoldaşım sana bi soru soracağım."dünya da altı milyar insan yaşıyor. Ama ben bu kadar insan içerisin de kendi mi neden yalnız hissediyorum. Bunun sebebini bende bilmiyorum." Bunun sebebini birgün öğrenmek dileğiyle Hadi görüşürüz. Can Yoldaşım sana ikinci sorumu sorayım. "Sence aile kavramı bizim için ne ifade ediyor?" yazıp günlüğümü kapağını kapattım. Ve Günlügümü kapağını kilitledim ve siyah deri sırt çantamın içine koydum. Eski Mp3 çalarımı çıkardım. Sırt çantamın ön gözünden gökkuşağı renklerinden oluşan eski kulaklıgımı çıkardım. Sonra çantamı fermuarını kapattım. Yandaki boş koltuğa koydum. Kulaklıgımı mp3 çalarıma taktım. İlk şarkı bana gelsin dedim ki zaten bana acıklı şarkı gelir. Şarkı Adele hello iidi. Gözlerimi kapattım ve uykuya doğru yavaş yavaş yürümeye başladım.
İki saat sonra...
"Sayın yolcular şu an da Amerika los Angeles havalimanına vardık. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. "
Kemerimi çıkarttıktan sonra yandaki koltukta duran sırt çantamı aldım. Ve çıkışa dogru yürümeye başladım. En son çıkışa ben vardım. Yavaş yavaş merdivenlerden aşagıya indim. Biraz ilerlemistimki Eva nin sesini duydum. Ama önümde bir sürü insan vardı. Ben de oldugum yerde durdum. Sagdan sola dogru bakiniyorken evayi gördüm.
Zaten eva küçücük boyuyla o kadar insanın içerisinden çıkıp bana doğru koşuyordu. Ben de ona doğru koştum. Biraz sonra belim kırılacaktı. Ama boş ver eva için değer. Bir iki dakika sonra eva yanıma varmıştı. Sonrası ise malum eva benim üstüme atladı. Ikimiz de yere düştük. Ben popomun üstüne düştüm. " Eva üstümden kalkar mısın. Boyun kısa ama kilon yerinde maşallah! " Eva bu sözümden sonra ayaga kalktı ve bana arkasını döndü. Bir iki dakika o şekilde durdu "Eva bana alındın mı sen?" Arkasını dönmüştü. Yüzün de gerçekten alındığını gorebiliyordum. Ben de ona Özür dilerim dedim. O da hemen duvarlarini indirdi ve bana sarıldı. İkimiz konuşa konuşa hava limanin icine girdik. Sabahtan beri birsey yemedigim için acıkmıştım. Evaya döndüm" eva burda kafeterya var mı. " diye sordum.
"Evet var. Hatta karşımızda bir tane var ama ben buranin yemeklerinin sağlıklı olmadigini duydum. Az sabret de ben seni iyi bir yere götüreceğim. "
" Tamam o zaman "dedim. Beraber havalimanından çıktık. Eva taksi ararken ben de sırt çantamdan telofonumu çıkarttım. Telofonumu ucaga bindigim de kapatmıştım. Telefonumun sağ ust köşesine bir iki dakika bastıktan sonra açılmaya başladı. Pin kodunu istiyordu. 12.. yazdım açılmadı. Sinir oldum. Az daha telofonu yere atacaktım. Nefes alıp verip kendimi rahatlatmaya çalışıyordum. Düşünmeye başladım. "Buldum "diye bağırdım. Eva bana doğru geliyordu. Ama yüzünde şaşkın bir ifade vardı. Aramızda bir metre kala " Neyi buldun diye sordu. " Ne neyi buldum diye sorusuna soruyla karsilik verdim. "Daha yeni buldum diye bagirdin ya! Ben de neyi buldun diye soruyorum. " Hı şimdi anladım. Telefonumun pin kodunu buldum dedim. Ama bunu sesli bir şekilde ifade etmişim. " " Tamam boş ver taksi buldum. Seni o dediğim kafeterya ya götüreceğim. Ondan sonra da plaja gideriz ne dersin . Ya az daha unutacaktim Sana anlattigim erkek arkadaşım vardi ya o bugün bize aksam yemegine geliyor. Tabi erkek kardesiyle beraber çocuk çok yakışıklı " " Peki ama ben şöyle düşünmüştüm. Yemek yerim ve uyurum dedim. Ama seni kırmayacagım. Bana da degisiklik olur. Eva nın çağırdığı taksi gelmişti. Eva taksi ye bindi. Ben de onun arkasından bindim ve kapıyı kapattım. "Benim için yeni olan bu şehir de başıma ne olaylar gelecek bilmiyorum ama sonucuna şimdiden hazırım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sırlar#wattys2018
AdventureSen Son veliahtsin Nasıl Sana hepsini anlatıcam güzel kızım. Anlat o zaman.. Sen... Evet ben ne anlatır mısınız artık? Hayatının asıl hayatı olmadıgını ögrenen genc bir kızın hikayesini ögreneceksiniz. Sizi bu aile davet ediyoruz. Siz bu hikayede a...