•One•

231 14 7
                                    

,,Vstávej, Mio" skočila na mě má o rok mladší sestra, když už bylo na čase vstávat z postele. Někdy se fakt chová jak malá.

Nemůžu zůstat v posteli? Nechce se mi do té školy, kde se se mnou nikdo nebaví.

Jsem ve druháku na střední. A žádní přátele. Sestra Emily šla na stejnou střední školu jako já. Takže aspoň někdo se mnou prohodí pár slov.

Emily je pravý opak mě. Ve škole je oblíbená. Často večer chodí na párty a baví se. Hodně řeší svůj styl.

Zatím co já mám jen jednu kamarádku v tanečních. A je mi jedno v čem chodím. Spíš mám ten styl, co chodí rád, aby se cítil příjemně. A to jsem já.

Emily je na všechny milá a snaží se se všemi vycházet dobře. Ale já jsem ironická. Takže když mě někdo nezná a to skoro nikdo, tak se hned urazí, protože si myslí, že to myslím vážně.

Natáhla jsem si na sebe černé legíny a přes hlavu jsem si natáhla šedé tričko. Normálka. Do koupelny jsem šla jen, abych si očistila zuby. Nemaluju se. Na co? Je to jen ztráta času.

A mohla jsem společně s Emily vyrazit do školy. Emily si obula modré lodičky a já černé boty nike.

Seděla jsem ve své lavici. Tedy poslední lavice u okna. Ani jsem nevěděla, jaký předmět máme. Nikdy jsem hodiny nevnímala a když už, tak jen na 5 minut. Pak mě to přestalo bavit.

Celá moje lavice byla pokreslená, až na levý bok lavice. Byla prázdná. Propiskou jsem na lavici nakreslila malé srdíčko. Ani nevím proč. Asi jsem se už hodně nudila.

Konečně. Zazvonilo.

,,Nezapomeňte na úkol" oznámil nám učitel. Cože? On zadával úkol? No nevadí, stává se.

Další hodinu jsme se stěhovali do učebny fyziky. Dneska už jsme v naší třídě hodinu neměli. Teď tam šli třeťáci a po nich prváci. Skvělý.

Celý den uběhl rychle a po škole jsem se rozplácla na posteli a usla. Přece jen bylo už kolem 9 hodiny večer.

Found YouKde žijí příběhy. Začni objevovat