,,Tak jsme tady'' pošeptal mi Chris do ucha. Zasmála jsem se.
Otevřel mi dveře, podal mi ruku a já vystoupila z auta s jeho pomocí. Černý šátek mi sundal a já se podívala na tu nádheru. Byla to lesní cestička. Na konci cesty stála obrovská růže. Doběhla jsem k ní a přivoněla si. Ale dole byla celkem hlubká díra do vody. Poděkovala jsem Chrisovi a sedla si na okraj díry.
,,Pojď, jdeme'' zvedl se a ukázal dolů.
Zavrtěla jsem hlavou na nesouhlas ale nijak mi to nepomohlo. ,,Nemám plavky'' řekla jsem.
,,Nevadí, nikdo tu není a ani tu nikdo nechodí, kousek odtud mám chatu, tam přespíme'' svlékl se a skočil do vody.
,,Musím se ještě dneska vrátit domů''
,,Nevadí, tak aspoň skoč do té vody'' zakřičel na mě ze zdola a já se začala svlékat. Skočila jsem tam nahá, úplně nahá, stejně jako on.
Začal mě vášnivě líbat a osahávat. Vrtěla jsem hlavou.
,,Na to je ještě příliš brzy'' řekla jsem a odtáhla se.
Kývl. Sice nerad ale nechal mě být.
Po schůdkách jsme vylezli zase na pevninu. Oblékli se a nasedli do auta. V autě jsem mu poděkovala za dnešní den.
Dojeli jsme ke mně domů a šel mě doprovodit k hlavním dveřím. Začali jsme se líbat u hlavních dveří. Mamka otevřela.
,,Co to? Kdo to je, Mio?'' řekla naštvaně má matka.
,,Mami, tohle je Chris, Chrisi, tohle je moje matka'' představila jsem se a má matka se na něj mile usmála a dodala ,,těší mě.''
,,Chodíme spolu'' vysvětlil jí Chris a matka se tvářila mile. Nijak zvlášť na ní nebylo vidět, že by byla nějak naštvaná.
,,Miluju tě, pa, zítra'' rozloučili jsme se spolu a já vplula do hlavních dveří domu. Mamka samozřejmě vyzvídala vše o něm.
Když konečně výslech skončil, chtěla jsem si provětrat hlavu a šla na večerní procházku do parku.
------
Tak jo, zase je kapitolka trošku nudnější a hodně s přímou řečí. Snad nevadí :) díky za reads! Moc si toho vážím. Miluju vás!
- Myself
ČTEŠ
Found You
RomantizmObčas uzavřená. Občas bláznivá. Občas ironická. Občas hodná. Bez kamarádů ve škole. Ve škole je to taková nudná verze mě. Hodiny většinou nevnímám a koukám z okna ven. Vidím hrající si děti a to mi připomíná, že tam venku chci být taky. Jednou vša...