Byl to Chris Rogers. Ten, s kterým jsem se narazila na chodbě, když jsem běžela dávat odpověď do skříňky jemu. Ten, s kterým jsem strávila hodinu po škole. Ten, s kterým jsem si tak dlouho psala. Konečně jsem ho poznávala.
Dívala jsem se na něj s překvapeným výrazem a vůbec nevěděla, co říct. Ale naštěstí prolomil to trapné ticho.
,,Míno, vím, že teď jsi asi zklamaná, že tady vidíš mě. Ale... Jak jsi napsala na lavici to srdíčko, byla to moje příležitost. Líbila ses mi hodně dlouho před tím a já nevěděl, jak ti to říct. Připadal jsem si trapně, jako blázen. Ale začala sis se mnou ochotně psát. A já byl šťastný. Zamiloval jsem se do tebe'' řekl a mě se naplnily oči slzami štěstí.
,,Já taky'' usmála jsem se a běžela za ním ho obejmout.
,,Vážně?'' řekl nevěřícně a usmál se. Kývla jsem na souhlas a stáli tam v obětí asi 10 minut.
,,To bude svatba'' řekla Amy, která nás pozorovala se zkříženýma rukama na prsou. Celou dobu nás pozorovala. To je romantika.
,,Budeš se mnou chodit?" usmál se na mě a mě to způsobilo tolik štěstí, že si to neumíte představit.
,,Ano" řekla jsem a políbila ho.
,,Cože?!" zařvala na mě má sestra Emily, když jsem se s Chrisem políbila a utekla pryč. Brečela. Bylo to poznat.
Na to jsem zapomněla. Má sestra milovala Chrise, ale on jí nikdy nedal šanci. A já jsem tam s ním teď stála ruku v ruce. Je to ode mě hnusné. Emily mě teď bude nesnášet.
Chris se zasmál a já se na něj podívala jsem se na něj naštvaným a zároveň nechápavým pohledem. Odtrhla jsem se od Chrise a šla k Amy.
,,Pojď" řekla jsem Amy a vyšly jsme ven z baráku. Jasně, hned takové drama.
5 minut spolu chodíme a hned se rozejdeme. Skvělý. Proč se tak Chris zachoval. Chris vyběhl ze dveří a já utíkala pryč.
--------
Díky za ohlasy k tomuto příběhu, doufám, že se líbí! Nebojte, tohle ještě není konec! Díky za votes, reads and comments!
- Myself
- Myself
ČTEŠ
Found You
RomanceObčas uzavřená. Občas bláznivá. Občas ironická. Občas hodná. Bez kamarádů ve škole. Ve škole je to taková nudná verze mě. Hodiny většinou nevnímám a koukám z okna ven. Vidím hrající si děti a to mi připomíná, že tam venku chci být taky. Jednou vša...